همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

تفکیک صورتحساب میاندوره

 تفکیک صورتحساب :
    مشترکین تلفن همراه می توانند جهت دریافت تفکیک صورتحساب ( مبلغ کارکرد هزینه های تلفن همراه برای یک مدت معین )  به یکی از دفاترخدمات ارتباطی مراجعه نمایند.

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی
برای نخستین بار در ایران: تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی!

با این سرویس جدید که برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل ارائه می شود، دارندگان سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند به سادگی و تنها با وارد نمودن یک کد از خط ایرانسل خود، سیم کارتشان را به دائمی تبدیل کنند.

بنابراین، مشترکینی که مایلند در عوض شارژ سیم کارت به صورت مداوم، هر دو ماه یکبار صورتحساب دریافت کنند، یا از خدمات پیشرفته صورتحساب استفاده کرده و صورتحساب تفکیکی بگیرند، می توانند بدون نیاز به خریداری یک سیم کارت دیگر (با یکی از دو روش زیر) به سادگی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند و از تمامی سرویس ها و مزایای آن ازجمله تعرفه های مقرون به صرفه تر، فهرست طلایی و سرویس رومینگ بین المللی بهره مند شوند.

نحوه تبدیل سیم کارت: برای تبدیل سیم کارت اعتباری خود به دائمی، طبق دستورالعمل زیر اقدام نمایید: 
 
الف- شارژ سیم کارت: ابتدا بابت تفاوت بهای سیم کارت های دائمی و اعتباری، سیم کارت اعتباری خود را تا میزان یک میلیون ریال شارژ کنید. مبلغ مورد نظر با توجه به قیمت های تخفیفی سیم کارت های ایرانسل ارائه گردیده و تا اطلاع ثانوی در خصوص هرگونه تغییر قیمت سیم کارت های ایرانسل معتبر می باشد.

ب- ارسال درخواست: پس از اینکه سیم کارت خود را تا مبلغ مذکور شارژ نمودید، با اجرای هر یک از روشهای زیر، می توانید برای تبدیل سیم کارت درخواست بدهید:

۱. شماره گیری کد #۴* ۷*۱۴۰* از خط ایرانسل
و یا
۲. تماس با ۷۰۰ از خط ایرانسل و سپس وارد کردن شماره های ۷ و بعد ۴ طبق دستورالعمل سیستم راهنما

پس از ارسال درخواست طبق دستورالعمل، یک میلیون ریال بابت مابه التفاوت بهای سیم کارت دائمی و اعتباری، از حساب سیم کارت اعتباری کسر شده و به این ترتیب، نوع حساب شما در سیستم ایرانسل، ظرف ۲۴ ساعت از اعتباری به دائمی تبدیل شده و می توانید از آن پس، از سیم کارت خود با ویژگیهای سیم کارت دائمی استفاده کنید.

با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، سیستم، مشترکین را به طور خودکار در طرح پایه ثانیه ای سیم کارت دائمی قرار می دهد؛ با این حال، شما می توانید بمجرد تکمیل مراحل تبدیل سیم کارت، هر یک از طرحهای تعرفه تشویقی را که مایل باشید مطابق شرایط ذکر شده در بخش طرح های تعرفه تشویقی، انتخاب نمایید.

 
نحوه محاسبه مابه التفاوت سیم کارت دائمی و اعتباری
 
۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال
یک میلیون ریال
 

توجه: درصورتیکه حساب خود را بیش از یک میلیون ریال شارژ کرده باشید، مابقی اعتبار شارژ شده به حساب سیم کارت دائمی شما منتقل می گردد.

پیش از هر اقدامی ...
• اطمینان حاصل نمایید که ثبت نام سیم کارت اعتباری شما تکمیل شده باشد؛ زیرا در غیر اینصورت، تبدیل نوع سیم کارت امکان پذیر نخواهد بود.
• توجه داشته باشید که ارائه کد پستی صحیح و تکمیل ثبت نام سیم کارت الزامیست.

پیگیری مزاحمت تلفنی

 نحوه پیگیری مزاحمت  تلفنی :
  مشترکین تلفن همراه که مزاحم تلفنی دارند می توانند به مراکز تلفن ثابت (در تهران ) و ادارات مشترکین ( سایراستانها) مراجعه، وبا ارائه اصل کارت ملی و تکمیل فرم مربوطه جهت پیگیری اقدام نمایند.

پیشخوان ایرانسل




خبر، گزارش، تحلیل ...همیشه همراه شما!


در ادامه روند ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.

 از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرید.

 محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی سایت و یا روزنامه مورد نظرتان در همان روز همراه خواهد بود. به عبارت دیگر شما با این سرویس، از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانید به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانید.

 
برای شروع یک پیامک رایگان به ۸۴۹۴ ارسال کنید


برای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک محصولی با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و برای لغو اشتراک، عبارت ۱۲۳۴ L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.
 
برای مشاهده جدول محصولات پیشخوان ایرانسل، اینجا کلیک کنید.

توجه:
 کلیه پیامک‌های ارسالی به ۸۴۹۴ رایگان است.
 تنها در صورتی قادر به استفاده از این محصول خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا فعال نکرده‌اید، کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)
 پس از اشتراک، هزینه هر نسخه ارسال شده محصول، به صورت جداگانه در حساب شما منظور خواهد شد.
 اشتراک هیچ‌یک از محصولات دارای تاریخ انقضاء نبوده و تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر شده برای شما ارسال خواهد شد.
 پس از اشتراک هر محصول، آخرین نسخه منتشر شده آن برای شما ارسال می‌گردد.
 برای دریافت راهنمای سرویس پیشخوان، در هر زمان R را (به رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال کنید.
 برای دریافت آخرین لیست محصولات پیشخوان، حرف F را در یک پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال نمایید.
 برای مشاهده پیشخوان های فعال خود، حرف E را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.

ریز مکالمات سیم کارت دائمی

 مشترکین تلفن های همراه دایمی می توانند به منظور دریافت اطلاعات کارکرد تلفن همراه خود به یکی از مراکزتلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستانها) مراجعه نمایند.
 
شرایط دریافت خدمت ومدارک مورد نیاز:

-         حضورمشترک تلفن همراه یا وکیل قانونی با وکالتنامه مورد قبول

-         تکمیل و امضای فرم درخواست

-         ارائه اصل وتصویر کارت ملی

-         ارائه اصل وکالتنامه درصورت مراجعه وکیل قانونی

 
یادآوری:

-  اشخاص دارای وکالتنامه های اعم از وکالت جامع ، وکالت فروش ، وکالت کاری ،....تنها درصورتی که صراحتا"اخذ ریزمکالمات تلفن همراه (باشماره تلفن ) درآن قیدشده باشد، می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت ریزمکالمات تلفن همراه اقدام نمایند.

-  صرفا" ریزمکالمات ۳ دوره آخر صورتحساب قابل ارائه به مشترکین  می باشد.

-  درصورت نقل وانتقال ، ارائه ریزمکالمات به مالک جدید صرفا" ازتاریخ تنظیم سند امکانپذیر می باشد.

-  درصورتیکه مالک قدیم تلفن همراه درخواست دریافت ریزمکالمات دوره مربوط به مالکیت خودراداشته باشد به علت درج هزینه ریزمکالمات در صورتحساب مالک جدید ، حضورمالک جدید نیزالزامی است .

-    مشترکین درصورت اعتراض نسبت به مبلغ صورتحساب خود می توانند پس ازدریافت ریزمکالمات ، شکوائیه خود را به منظور بررسی به صورت مکتوب به واحد کنترل صورتحساب(میدان ونک خیابان ونک پ۴۰) ارائه نمایند.

-  ریزمکالمات ورودی (شماره تماس گیرنده ) تنها ازطریق مراجع قضایی قابل ارائه می باشد.

-  هزینه مکالمات رومینگ (باتوجه به قرارداد منعقده با اپراتور مربوطه ) برحسب دقیقه محاسبه می گردد.

-  درصورت ارسال پیامک درخارج ازکشورشماره (۰۰۹۸۹۱۱۰۰۵۰۰) به عنوان شماره مخاطب در ریزمکالمات مشترک درج می گردد.

-  درصورت استفاده ازسرویس انتقال مکالمه (Divert ) شماره تلفن همراه مربوطه وهزینه مکالمه در ریزمکالمه انتقال دهنده درج می گردد.