همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

قطع و وصل به تقاضای مشترک

  •  قطع تقاضای مشترک :

مشترکین تلفن همراه اعتباری که سیم کارت  و  برگه مشخصات تلفن همراه  خود را  به دیگری واگذار نموده ، لکن درخصوص انجام مراحل تغییرنام اقدام ننموده اند ، می توانند به جهت ملزم نمودن استفاده کننده برای تغییرنام به یکی از مراکز تلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (درسایراستانها) مراجعه نموده و با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نمایند.


شرایط و مدارک موردنیاز:

    • حضورمالک تلفن همراه
    • تکمیل و امضای فرم درخواست
    • ارائه اصل وتصویر کارت ملی
  • وصل به تقاضای مشترک :

استفاده کننده تلفن همراه اعتباری به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و پس ازتنظیم و تکمیل سندنقل و انتقال ، دفتر نسبت به وصل تقاضای مشترک و انجام مراحل تغییرنام اقدام می نماید.


شرایط و مدارک موردنیاز:

    • حضوراستفاده کننده
    • تنظیم و تکمیل سند نقل وانتقال
    • ارائه اصل و تصویر کارت ملی
    • ارائه برگه مشخصات و یا اقرارنامه تاییدشده
    • هزینه نقل وانتقال و وصل تقاضای مشترک از اعتبار کسرمی گردد.

ریز مکالمات اعتباری

ریز مکالمات اعتباری

کلیه مشترکین سیم کارت های اعتباری می توانند در صورت نیاز به دریافت ریز مکالمات خود، با در دست داشتن اصل مدرک شناسایی (کارت ملی) و نیز قاب سیم کارت خود به یکی از مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کرده و پس از احراز هویت، با پر نمودن فرم مربوطه پرینت ریز مکالمات سیم‌کارت خود را دریافت نمایند.
 
تعرفه ارائه ریز مکالمات برای مشترکین اعتباری مبلغ ۵۰۰ ریال به ازای هر برگ می باشد. همچنین مبلغ ۰۰۰‚۳ ریال برای کپی کردن اطلاعات بر روی  CD  اخذ خواهد شد.

برای اطلاع از فهرست مراکز خدمات مشترکین ایرانسل،
اینجا کلیک کنید.

تغییر مالکیت

 اطلاعیه مهم:

به موجب ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رعایت سقف مجاز واگذاری به مشترکین حقیقی تا حداکثر ۱۰ سیم کارت فعال برای هر مشترک، شرکت ارتباطات سیار ایران در صورتیکه انتقال گیرنده، دارای بیش از ۱۰ سیم کارت فعال باشد پس از نقل و انتقال، شماره تلفن همراه تا زمان تعیین تکلیف خط بصورت غیرفعال خواهد بود. خواهشمند است توجه لازم در این خصوص بعمل آید.

 

 مشترکین تلفن همراه اعتباری  می توانند درخصوص انتقال سیم کارت خود، به همراه انتقال گیرنده، به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی استان محل واگذاری (درهنگام ثبت نام توسط متقاضی انجام شده وسیم کارت واگذارشده درآن شهر قابل تحویل خواهدبود)مراجعه نموده تا پس از تنظیم و تکمیل سند نقل و انتقال، نسبت به انتقال تلفن همراه از نام انتقال دهنده به نام انتقال گیرنده)،اقدام نمایند.

شرایط و مدارک مورد نیاز :   

  • حضور همزمان انتقال دهنده و انتقال گیرنده یا وکیل قانونی  آنها
  • تنظیم و تکمیل سند نقل و انتقال
  • درج امضا و اثر انگشت طرفین
  • تکمیل فرم تعهدات توسط انتقال گیرنده یا وکیل قانونی وی
  • برگه مشخصات تلفن های همراه اعتباری و یا اقرارنامه تاییدشده
  • ارائه اصل و تصویر کارت ملی انتقال دهنده و انتقال گیرنده (در صورتی که یکی از طرفین دارای شخصیت حقوقی باشد ارائه روزنامه رسمی شرکت، معرفی نامه نماینده ی مربوطه و کارت ملی وی، الزامی می باشد)
  • ارائه اصل و تصویر وکالتنامه قانونی (در صورت مراجعه وکیل جهت نقل و انتقال)
  • هزینه نقل وانتقال ازمیزان اعتبار مشترک کسر می گردد.

توجه:

به موجب ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رعایت سقف مجاز واگذاری به مشترکین حقیقی تا حداکثر ۱۰ سیم کارت فعال برای هر مشترک، شرکت ارتباطات سیار ایران در صورتیکه انتقال گیرنده، دارای بیش از ۱۰ سیم کارت فعال باشد پس از نقل و انتقال، شماره تلفن همراه تا زمان تعیین تکلیف خط بصورت غیرفعال خواهد بود. خواهشمند است توجه لازم در این خصوص بعمل آید.

نکته:

  • ارائه آدرس صحیح و کد پستی ده رقمی انتقال دهنده در هنگام تنظیم سند، الزامی می باشد.
  • در هنگام نقل و انتقال، انتقال گیرنده از صحت فعال بودن سیم کارت اطمینان حاصل نماید.
  • در صورتی که یکی از طرفین صغیر باشد حضور ولی قهری (پدریا جد پدری)، الزامی می باشد.
  • در صورت فوت مشترک، حضور کلیه وراث و ارائه گواهی انحصار وراثت توسط   آنها، الزامی است.

 

خدمات سیم کارت اعتباری

  • تعویض سیم کارت سوخته :

  •  در  صورت معیوب شدن سیم کارت و  عدم امکان استفاده از آن و مشاهده پیغام Insert simcard یا Card rejected  مشترکین تلفن همراه می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی تقاضای تعویض سیم کارت نموده و سیم کارت   جدید دریافت نمایند.

شرایط ومدارک موردنیاز:

  • حضورمالک تلفن همراه یاوکیل قانونی او
  • تکمیل وامضای فرم درخواست
  • ارائه اصل وتصویرکارت ملی
  • ارائه اصل وکالتنامه وتصویر آن درصورت مراجعه وکیل قانونی

نکته :

  • استفاده کنندگان سیم کارت های اعتباری با ارائه اصل وتصویر کارت ملی وبرگه مشخصات سیم کارت ،می توانندنسبت به تعویض سیم کارت سوخته دریکی از دفاترخدمات ارتباطی اقدام نمایند.
  • تعویض سیم کارت درساعات غیراداری و روزهای تعطیل در یکی از مراکز تلفن ثابت (سلمان فارسی ، شیخ فضل اله ، نبوت، مالک اشتر، هجرت) و  امور مشترکین مرکز قدس (درتهران) ادارات مشترکین (سایراستانها)  قابل انجام است .
  • هزینه تعویض سیم کارت اعتباری ازاعتبارمشترک کسرمی گردد.
  • درصورتیکه مشترک رمز PIN)Personal Identity Number)خود را اشتباه وارد نماید، پس از۳ بار تکرار، سیم کارت قفل شده و برای فعالسازی مجدد نیاز به وارد نمودن کد ۸رقمیPUK (Personal Unbloking Key) می باشد، درصورتیکه کد puk، ۳مرتبه به اشتباه وارد شود سیم کارت سوخته وغیر قابل استفاده خواهد شد.
  • کدPUK ، درج شده روی بدنه سیم کارت کد محرمانه سیم کارت بوده  و قابل تغییر نمی باشد، درصورت مفقود شدن به مالک و استفاده کنندگان سیم کارت با ارانه کارت ملی وبرگه مشخصات سیم کارت بامراجعه به مراکز تلفن ثابت (تهران ) و ادارات مشترکین (سایراستانها) قابل ارائه می باشد.
  • اعلام مفقودی سیم کارت :

  • در صورت مفقود شدن سیم کارت ، مشترکین تلفن همراه می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی  تقاضای  قطع تلفن و دریافت سیم کارت جدید نمایند. ضمنا" در صورت تماس با سامانه تلفن گویا ( ۴۴۴ و  ارانه puk ۲  )   امکان قطع تلفن همراه میسر می باشد.

شرایط ومدارک موردنیاز:

  • حضورمالک یاوکیل قانونی وی
  • تکمیل وامضای فرم درخواست
  • ارائه اصل وتصویرکارت ملی
  • ارائه اصل وکالتنامه وتصویرآن درصورت مراجعه وکیل

نکته :

  • برای سیم کارت های اعتباری قطع وتعویض سیم کارت به صورت همزمان صورت می پذیرد.
  • - رمز مشترکین تلفن همراه به صورت پیش فرض puk۲ سیم کارت فعال بوده و مشترکین در صورت عدم دسترسی به آن می توانند با ارسال پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۹۱۰ رمز مربوطه را دریافت نمایند و در صورتیکه رمز را تغییرداده ، لکن امکان دسترسی به رمز عبور را نداشته باشند می توانند به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و با ارائه مدارک لازم ( اصل کارت ملی ) نسبت به دریافت رمز انتقال اقدام و سپس رمز دریافتی را تغییردهند.
  • استفاده کنندگان سیم کارتهای اعتباری باارائه اصل وتصویرکارت ملی وبرگه مشخصات سیم کارت ،می توانندنسبت به اعلام مفقودی ودریافت سیم کارت جدید، دریکی ازدفاترخدمات ارتباطی اقدام نمایند
  • اعلام مفقودی و دریافت سیم کارت جدید درساعات غیراداری و روزهای تعطیل در یکی از مراکز تلفن ثابت (سلمان فارسی ، شیخ فضل اله ، نبوت، مالک اشتر، هجرت) و  امور مشترکین مرکز قدس (درتهران) ادارات مشترکین (سایراستانها)  قابل انجام است .
  • هزینه تعویض سیم کارت و اخذسیم کارت جدید از میزان اعتبارمشترک کسر می گردد.
  • مشترکین در صورت مسافرت  به سایر شهرهای کشور در صورت نیاز به اعلام مفقودی سیمکارت  می توانند به یکی از ادارات مشترکین مراجعه نمایند .  (آدرس ادارات مشترکین  درسایت همراه اول موجود  می باشد (www.mci.ir))

 

قطع و وصل سرویس ویژه :

  • وصل سرویس ویژه:

نمایشگر، انتظارمکالمه، انتقال مکالمه پیام  کوتاه برای تمامی مشترکین بصورت رایگان فعال می باشد.

  • پیام چندرسانه ای( MMS):

مشترک یا وکیل قانونی به دفاتر خدمات ارتباطی به همراه کارت ملی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم درخواست و تعهدنامه اقدام  می نماید.

روشهای دریافت تنظیمات گوشی :

  • ارسال پیام کوتاه (نوع ومدل گوشی ) به شماره ۸۰۰۸
  • مراجعه به سایت همراه  اول ، انتخاب لینک GPRS  ، تنظیمات گوشی

نکته :

  • بادایری سرویس چندرسانه ای درسیستم ،درصورت عدم دایری GPRS سرویس مذکور نیز به طور همزمان فعال می گردد.
  • فعالسازی سرویس پیام چندرسانه ای(MMS) رایگان می باشد.
  • درصورت نقل وانتقال تلفن همراه ،سرویس پیام چندرسانه ای (MMS)غیرفعال گردیده ودایری مجددآن منوط به درخواست مالک جدید می باشد.

 

  •  GPRS:

    • مشترک به سایت همراه اول (www.mci.ir) مراجعه و لینک ثبت نام سرویس GPRS را انتخاب وفرم ثبت نام راتکمیل می نماید.
    • ارسال پیام کوتاه بدون متن به ۸۰۸۸

روشهای دریافت تنظیمات گوشی :

  • ارسال پیام کوتاه (نوع ومدل گوشی ) به شماره ۸۰۰۸
  • مراجعه به سایت همراه اول ، لینک GPRS، تنظیمات گوشی
  • تنظیمات دستی از طریق  وارد نمودن نقطه دسترسی همراه اول  در لینک مربوطه در گوشی تلفن همراه (APN=mcinet)

نکته :

  • برای تکمیل فرم توسط اشخاص حقیقی ،نام ونام خانوادگی شماره تلفن همراه وآدرس پست الکترونیک وبرای شخص حقوقی ،نام وشماره تلفن وشماره ثبت شرکت موردنیازمی باشد.
  • پس ازتکمیل وتاییدفرم وارسال اطلاعات ،مراحل تنظیمات گوشی ازطریق گزینه ارسال تنظیمات گوشی برای استفاده ازسرویس GPRS و واردنمودن اطلاعات لازم صورت می پذیرد.
  • پس ازفعال شدن سرویس ، پیامکی دال برفعالسازی موفقیت آمیز برای مشترک  ارسال می گردد.

 

بسته های هوشمند اینترنت  همراه اول


مراجعه به سایت همراه اول (www.mci.ir)

 

روشهای فعالسازی همراهان اول

    • ارسال کد میان بر (USSD) :
    • #۱*۱۳۱*
    • ارسال پیام کوتاه بامتن (عدد۱) به شماره ۸۹۲۰
    • تماس باشماره ۴۴۴ (تلفن گویا)  وانتخاب کلید ۱
  • انتقال اعتبار:

    • ارسال کدمیان بر(USSD) بافرمت ذیل :

# (********۹۸۹۱)شماره مشترک دریافت کننده *میزان اعتبار*رمزانتقال *۱۳۲*

  • قطع سرویس ویژه :

    •  پیام کوتاه :مشترک به دفاترخدمات ارتباطی مراجعه ونسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام می نماید.

  

  • پیام چندرسانه ای MMS : مشترک به دفاترخدمات ارتباطی مراجعه ونسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام می نماید.

  

  • GPRS:مشترک به مراکز تلفن ثابت (درتهران )و ادارات مشترکین (سایراستانها) مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام می نماید.(باقطع سرویس GPRS، سرویس  MMS  نیزقطع می گردد).
  • همراهان اول :

روشهای غیرفعالسازی همراهان اول

  • ارسال کدهای میان بر                              #۲*۱۳۱*
  • ارسال پیام کوتاه بامتن (عدد۲) به شماره ۸۹۲۰
  • تماس باشماره ۴۴۴(تلفن گویا) وانتخاب کلید۶

 

نحوه استفاده از کارت شارژ

افزایش اعتبار و نحوه استفاده از کارت شارژ :

افزایش اعتبار : افزایش اعتبار به دو روش حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد:


با استفاده از رمز شارژ دریافتی ، دستور زیر را در گوشی وارد نمائید :
Send یا Ok یا دکمه سبز # شماره رمز شارژ # * ۱۴۰ *
با اجرای دستور فوق سیم کارت به میزان اعتبار خریداری شده شارژ خواهد شد.
نکته : مشترکین تلفن همراه اعتباری که  از روش شارژ خودکار نسبت به افزایش اعتبار اقدام نمایند ، طبق جدول ذیل  مبلغ پرداختی توسط مشترک ، شامل ۲% تخفیف  می گردد.

 

 

 
جدول شماره ۲
   
ردیف

اعتبارهرکارت شارژ

برای مشترک (ریال)

مبلغ فروش هرکارت شارژ

برای خریدار (ریال)

۱

۵۰،۰۰۰

۴۹،۰۰۰

۲

۱۰۰،۰۰۰

۹۸،۰۰۰

۳

۲۰۰،۰۰۰

۱۹۶،۰۰۰

 

نحوه اطلاع از باقیمانده اعتبار :

 مشترک می تواند با انجام یکی از روشهای زیر از میزان و مدت اعتبار سیم کارت خود مطلع گردد:

  • وارد کردن دستور ذیل بر روی گوشی تلفن همراه :

    Send  یا Ok یا دکمه سبز #۱۱ * ۱۴۰ *

  • استفاده از سیستم پاسخگوی خودکار (IVR) :
    مشترکین می توانند ازطریق سیم کارت اعتباری با شماره  ۴۴۴ تماس  و از  باقیمانده  اعتبار تلفن همراه خود اطلاع یابند.

مدت اعتبار کارتهای شارژ :

 

 
جدول شماره ۳
   
 انواع کارت شارژ (ریالی)

مبلغ شارژ

(ریال)

مالیات ارزش افزوده

مهلت اعتبار

(ماه)

۲۰۰،۰۰۰

۱۹۴.۱۷۵

۵.۸۲۵

۲۴

۱۰۰،۰۰۰

۹۷.۰۸۷

۲.۹۱۳

۱۰

۵۰،۰۰۰

۴۸.۵۴۴

۱.۴۵۶

۵

۲۰،۰۰۰

۱۹.۴۱۷

۵۸۳

۲

 

مواردعدم انجام شارژ

  • لیست سیاه :  در زمان فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی ، درصورت تکرار بیش از ۴بار خطا در ورود رمز ، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود.
  • خط استفاده نشده : وضعیت سیم کارت در زمان تحویل
  • قطع تقاضای مشترک : درصورتیکه مالک تلفن همراه با مراجعه به ادارات مشترکین ۸گانه (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستانها ) برای مدت معین (حداکثر ۳ماه) نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نموده باشد.
  • مفقودی توسط تلفن گویا(۴۴۴) : درصورتیکه اعلام مفقودی توسط مشترک تلفن همراه ازطریق سامانه۴۴۴(تلفن گویا)صورت پذیرفته باشد.(جهت کسب اطلاعات بیشتربه خدمات سیم کارت اعتباری(اعلام مففودی سیم کارت) مراجعه نمائید.)
  • سلب امتیاز: درصورت عدم افزایش اعتبار در وضعیت غیرفعال (طی ۱۲ماه ) شماره و حق الامتیاز سلب  می گردد وامکان افزایش شارژمیسرنمی باشد.

 

خروج ازلیست سیاه 

 

  • غیرحضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف  ۲۴ ساعت نسبت  به حذف شماره تلفن همراه اعتباری  ازلیست سیاه ( (Black list) اقدام می نماید.

 

در زمان خرید شارژ الکترونیکی به نکات زیر توجه فرمایید:

  • رمز شارژ الکترونیکی را از پایانه های فروش متعلق به نمایندگیهای معتبر تهیه نمایید.
  • از خرید هرگونه رسید یا برگه از پیش چاپ شده خودداری نمایید.
  • تنها فرد مجاز به رویت اطلاعات مندرج بر روی برگه رمزدارای پوشش ، شما هستید. رسید حاوی رمز شارژ خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و برای میسر نمودن پیگیریهای احتمالی بعدی، برای خرید ازطریق کارت عضوشتاب متعلق به خود استفاده نمایید.
  •  در  هنگام  فعالسازی  رمز  شارژ  الکترونیکی خود دقت نمایید ، زیرا  در صورت تکرار  بیش از  ۴  بار خطا  در ورود رمز  ،  سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود . در این صورت برای  برقراری مجدد  ارتباط ،‌ به  دفاتر خدمات ارتباطی  ،  مراکز تلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستانها) مراجعه و  یا با مرکز اطلاع رسانی تماس حاصل نمایید.
  • جهت هرگونه پیگیری بعدی،‌ رسید عابر بانک و یا دستگاه pos صادر شده را تا پایان زمان استفاده نزد خود نگه دارید.
  • در صورت بروز مشکل، از فروشنده راهنمایی بخواهید و یا با مرکز پشتیبانی شرکت توزیع کننده تماس بگیرید. چنانچه موفق به برقراری ارتباط نشدید برای پیگیری با سامانه ارتباط مردمی همراه اول  (۹۹۹۰) تماس حاصل نمایید.
  • جهت سهولت و امنیت بیشتر پیشنهاد می گردد ازشارژهای الکترونیکی استفاده نمائید.
  • در صورت خرید رمز از نشانی اینترنتی همراه اول  مشکلات خود را با پست الکترونیکی charge@mci .ir در میان بگذارید.

دریافت صورتحساب از طریق وب سایت ایرانسل

دریافت صورت‌حساب از طریق وب سایت ایرانسل
مشترکین گرامی ایرانسل؛

به منظور رفاه حال شما عزیزان و در راستای اثربخشی به ارزش‌های سازمانی این شرکت در ارائه خدمات ممتاز به مشتریان، از این پس می توانید صورت‌حساب سیم کارت دائمی خود را تنها با یک کلیک دریافت کنید.

بدین ترتیب کافیست به سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب نمایید. برای تسریع روند دریافت صورت‌حساب، می توانید اطلاعات مورد نیاز را پیشتر آماده داشته باشید؛ این اطلاعات عبارتند از:


 شماره تلفن‌همراه، شماره‌سریال سیم‌کارت*، شماره مدرک‌شناسایی

*شماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و نیز بر روی قاب سیم‌کارت ذکر شده است.

لطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب کلی،نیازی به وارد کردن کدملی نیست.


آن دسته از شما مشترکین دائمی ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.


برای دریافت صورتحساب تلفن همراه خود کلیک کنید!

ثبت نام و واگذاری

ثبت نام حضوری :

شرایط ومدارک موردنیاز:

  • مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی  
  • تکمیل فرم ثبت نام و تحویل مدارک  مورد نیاز
  • ارائه اصل و تصویر کارت ملی
  • پرداخت ۱۰،۰۰۰ ریال بصورت نقدی بابت دریافت قبض ثبت نام
  • اخذ فبض پرداخت وجه (۹۰.۰۰۰ ریال)
  • پرداخت وجه (ازطریق بانک ،  POS، ATM)
  • ارائه اصل  قبض پرداخت شده  به دفتر خدمات ارتباطی
  • دریافت سیم کارت فعال و برگه مشخصات ممهور به مهردفترخدمات ارتباطی 
  • اشخاص حقوقی : معرفی نماینده شرکت ،اصل و تصویر کارت ملی نماینده ، روزنامه رسمی


ثبت نام غیرحضوری:

شرایط ومدارک موردنیاز:

  • مراجعه متقاضی  به سایت همراه اول (WWW.MCI.IR) و انتخاب منوی ثبت نام سیم کارت اعتباری
  • ثبت  اطلاعات فردی  و پرداخت مبلغ ازطریق اینترنت (بااستفاده ازکارت عضو شتاب )، اخذ شماره سریال ثبت نام وکد فعالسازی  
  • مراجعه متقاضی به دفاتر خدمات ارتباطی شهرمحل واگذاری (درفرم ثبت نام غیر حضوری توسط متقاضی انتخاب گردیده و سیم کارت واگذار شده درآن شهرقابل تحویل خواهدبود) و  ارائه شماره سریال و کدفعالسازی ومدارک مورد نیاز( اصل و تصویرکارت ملی) 
  •  دریافت سیم کارت فعال  و برگه مشخصات ممهور به مهردفترخدمات ارتباطی

روش فعالسازی سیم کارت :

  • پس ازبرقراری اولین ارتباط ( تماس یاارسال پیام کوتاه ) سیم کارت فعال می گردد.

انواع دیگری ازسیم کارت

سیم کارت اعتباری که بصورت فروش ویژه دربازه زمانی خاص ارائه گردیده ، سیم کارت خانواده است .

  • مشخصات سیم کارت خانواده

    • دو سیم کارت اعتباری در یک  بسته  به همراه کدفعالسازی ، شماره تلفن همراه
    • قیمت زوج سیم کارت مذکور  ۲۰۰،۰۰۰ ریال بوده وهرکدام دارای  ۴۰،۰۰۰ریال اعتبار اولیه می باشند.
  • روشهای فروش 

    • حضوری
      • مراجعه متقاضی به دفاتر خدمات ارتباطی
      • پرداخت مبلغ   ۲۰۰،۰۰۰ ریال  به دفترخدمات ارتباطی
      • ارائه اصل وتصویر کارت ملی
      • دریافت سیم کارت فعال  وبرگه مشخصات ممهور به مهردفترخدمات ارتباطی

 

    • غیرحضوری
      • مراجعه متقاضی به سایت همراه اول(WWW.MCI.IR)
      • انتخاب گزینه ثبت نام سیم کارت خانواده
      • ثبت اطلاعات فردی
      • مشاهده شماره های تلفن و انتخاب دوشماره موردنظر
      • پرداخت هزینه  ازطریق اینترنت (بااستفاده ازکارت عضوشتاب)
      • دریافت اطلاعات (شماره فیش ،کدفعالسازی ، شماره تلفن های انتخاب شده) 
      • مراجعه به یکی از دفاترخدمات ارتباطی
      • ارائه اطلاعات دریافتی ومدارک موردنیاز(اصل وتصویر کارت ملی )
      • دریافت سیم کارت فعال  و برگه مشخصات ممهور به مهردفترخدمات ارتباطی
  • روش ثبت سیم کارت خانواده :
    • پس از انجام تغییرنام دردفترخدمات ارتباطی و درج مشخصات ، ثبت می گردد.

فروش انبوه سیم کارت که دربرگه مشخصات نام شرکت ارتباطات سیار ذکرگردیده ومشترک باخریداین نوع سیم کارتها می بایست به جهت تغییرنام و دایری سیم کارت به یکی ازدفاتر خدمات ارتباطی مراجعه می نمود.

 

شماره های گلچین:

متقاضیان برای ثبت نام شماره های مورد نظر خود درصورتی که قبلاً واگذار نگردیده است، می توانند به سایت همراه اول (WWW.MCI.IR) مراجعه نمایند.

 

مشخصات سیم کارت
- قیمت سیم کارت ۲۲۸۰۰۰  ریال بوده و دارای ۲۰۰۰۰ ریال اعتبار اولیه می باشد.


روش فروش
 

غیرحضوری :
- مراجعه متقاضی به سایت همراه اول، خدمات مشترکین ، ثبت نام سیم کارت ، شماره گلچین

- انتخاب گزینه ثبت نام شماره های گلچین
- انتخاب شماره تلفن همراه (درصورت قابل واگذاربودن شماره انتخاب صورت می پذیرد و نام استان و شهر مربوطه براساس رنج سیم کارت انتخابی بوده و دایری تلفن همراه مذکور، صرفاً در شهر و استان انتخاب شده ، صورت می پذیرد)
- ثبت اطلاعات فردی
- پرداخت هزینه از طریق اینترنت ( با استفاده از کارت عضو شتاب)
- دریافت اطلاعات ( شماره فیش ،کد فعالسازی ، شماره سریال ثبت نام و شماره تلفن انتخاب شده )
- چاپ و نگهداری رسید
- مراجعه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی
- ارائه اطلاعات دریافتی و مدارک مورد نیاز ( اصل وتصویر کارت ملی )
- ثبت اطلاعات متقاضی و دایری تلفن همراه توسط دفاتر خدمات ارتباطی
- تکمیل فرم تحویل سیم کارت توسط مشترک
- دریافت سیم کارت فعال و رسید ممهور به مهر دفتر خدمات ارتباطی

خرید اعتبار از طریق سیستم گویا

خرید اعتبار از طریق سیستم گویا 
 
در راستای سهولت روند خرید اعتبار و یا پرداخت صورت حساب، سرویس جدیدی با نام «خرید اعتبار از طریق سیستم گویا» برای شما مشترکین عزیز اعتباری و دائمی ایرانسل راه اندازی شده است. برای افزایش اعتبار یا پرداخت صورت حساب با استفاده از این سرویس، کافیست با شماره گیری تلفن گویای ۷۱۷ به سامانه «خرید اعتبار از طریق سیستم گویا» متصل شوید و پس از انتخاب مبلغ مورد نظر خود، از طریق درگاه بانک، هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.
 
استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر می باشد.

تعرفه سیم کارت اعتباری

الف- مکالمه


همراه اول در راستای رضایتمندی مشترکین در جهت شفاف کردن نرخ مکالمات اقدام به یکسانسازی تعرفه ها نموده است. با اجرای این طرح پیچیدگی های تعرفه مکالمات مشترکین دائمی و اعتباری مرتفع شده و محاسبه میزان کارکرد برای مشترکین بسیار ساده خواهد شد.
تاریخ اجرای طرح اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳می باشد و این طرح همزمان برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول اعمال می گردد.
جزئیات طرح یکسان سازی تعرفه های مکالمه به شرح جدول ذیل می باشد:
 

 

 
جدول شماره ۱
   
ردیف

نوع مکالمه

تعرفه هر دقیقه مکالمه (ریال) 

  

۱

 

همراه اول اعتباری به تلفن ثابت

۶۷۰

۲

همراه اول اعتباری به همراه اول

  

۶۷۰

َ

 

• معیار محاسبه تعرفه یک تماس بر اساس ثانیه می باشد، بعنوان مثال هزینه یک تماس ۳۰ ثانیه ای همراه اول اعتباری به تلفن ثابت برابر ۳۳۵ ریال خواهد بود.
• فعال سازی طرح یکسان سازی تعرفه ها بصورت اتوماتیک برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول صورت می پذیرد و مشترکین نیاز به هیچگونه اقدامی در این خصوص نخواهند داشت.
• هزینه جابجایی در کل شبکه همراه اول حذف خواهد شد.
• هزینه ( تعرفه) های زمان اوج ترافیک و زمان غیر اوج ترافیک حذف خواهد شد.
• هزینه های بین شهری و بین استانی حذف خواهد شد.
• تعرفه مکالمات بین الملل همچنان بصورت قبل بوده و تغییر نکرده است.
• تعرفه مکالمه با دیگر اپراتورها تغییر نکرده و بصورت جدول ذیل خواهد بود:
 

 

 

 

 
جدول شماره ۲
   
ردیف

نوع مکالمه

تعرفه هر دقیقه مکالمه (ریال) 

  

۱

 

همراه اول اعتباری به ایرانسل یا رایتل

۹۳۷

 

 ب- جدول تعرفه های سرویس ویژه


 

 
جدول شماره ۳
   
نوع سرویس

 

تعرفه

 

پیام کوتاه
(SMS)

فارسی

۱۰۶ ریال به ازای هر صفحه

انگلیسی

۲۶۴ ریال به ازای هر صفحه

پیام چندرسانه ای (MMS)

به ازاءهر۵۰ کیلو بایت ۵۰۰ ریال و امکان ارسال تا سقف ۱۰۰ کیلو بایت

اینترنت
(GPRS )

۴ ریال به ازای هر کیلو بایت دریافت و ارسال داده در ساعات اوج روزهای عادی
۱ ریال به ازای هر کیلو بایت دریافت و ارسال داده در ساعات غیر اوج روزهای عادی و کلیه ساعات جمعه ها و ایام تعطیل

 

ج- جدول تعرفه خدمات

 

 
جدول شماره ۴
   
نوع خدمات

           تعرفه (ریال)

تعویض سیم کارت

۹۵۰۰۰

تغییر مالکیت

۹۵۰۰

تغییر آدرس

۲۸۵۰۰

وصل به  تقاضای مشترک

۳۸۰۰۰

تغییر وضعیت  IDLE به ACTIVE

رایگان

خروج از لیست سیاه

رایگان

 

خدمات ویترین در قالب مجموعه

 ارائه خدمات ویترین در قالب مجموعه ای از محصولات

در راستای افزایش سهولت برخورداری از محصولات و خدمات متنوع ویترین ایرانسل، از این پس شما می توانید با وارد کردن یک کد دستوری ویژه، به جای برخورداری از یک محصول خاص، همزمان از چند محصول در قالب یک بسته شامل پیام متنی، محصول چند رسانه ای و آهنگ پیشواز برخوردار شوید.

راهنمای سیم کارت اعتباری

اطلاعیه مهم:

"تعداد ثبت نام برای هر متقاضی نامحدود و واگذاری به روز و بر اساس ظرفیت شبکه و امکانات فنـی در هر استان بصورت مجزا صورت می پذیرد لیکن به موجب ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رعایت سقف مجاز واگذاری به مشترکین حقیقی تا حداکثر ۱۰ سیم کارت فعال برای هر مشترک،شرکت ارتباطات سیار ایران از فعال نمودن بیش از ۱۰ سیم کارت ثبت نام شده به ازای هر مشترک معذور می باشد. خواهشمند است توجه لازم در این خصوص بعمل آید"

 نحوه ارائه خدمات

شرکت همراه اول درراستای تکریم ارباب رجوع نسبت به ارائه خدمات بهینه و توسعه سرویس دهی به مشترکین به روشهای ذیل اقدام می نماید.

۱. حضوری

۱.۱.  دفاتر خدمات  ارتباطی
مشترکین تلفن همراه  اعتباری در خصوص دریافت خدمات ذیل می توانند به دفاتر خدمات ارتباطی  مراجعه نمایند.

  • ثبت نام سیم کارت
  • تغییرمالکیت ( تغییرنام )
  • اعلام مفقودی ودریافت سیم کارت جدید
  • تغییرآدرس
  • قطع و وصل سرویسهای  ویژه
  • بررسی شارژینگ مشترکین اعتباری
  • خروج ازلیست سیاه
  • فعالسازی سیم کارتهای ثبت نامی

 ۱.۲ .  مراکز تلفن ثابت (درتهران وکرج) و ادارات مشترکین (سایراستانها)

مشترکین تلفن همراه اعتباری  می توانند با مراجعه به مراکز تلفن ثابت (درتهران وکرج ) و ادارات مشترکین(سایراستانها)خدمات ذیل را دریافت نمایند.

  • تعویض سیم کارت تلفن همراه کلیه استانها
  • بررسی مشکلات سرویس ویژه
  • ارائه کدهای محرمانه سیم کارت (pin) و(puk)
  • کشف مزاحمت تلفنی
  • بررسی شارژینگ مشترکین اعتباری
  • بررسی وتعویض کارت شارژ مخدوش
  • خروج ازلیست سیاه

۲. غیرحضوری
سامانه اطلاع رسانی همراه اول ( ۹۹۹۰ ) وتلفن گویا  (۴۴۴ )

  • مشترکین جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های اعتباری با تماس با مرکز ۹۹۹۰ می توانند  به دریافت خدماتی مانند: خدمات سیم کارت اعتباری  ، راهنمای مشترکین ، نحوه ثبت نام ،نحوه نقل وانتقال ،نحوه اطلاع ازمیزان اعتبار ، خروج ازلیست سیاه ، سرویسهای ویژه  وتوضیحات لازم ، مسائل حقوقی  اقدام نمایند. 
  • مشترکین می توانندازطریق سیم کارت اعتباری باشماره  ۴۴۴ تماس برقرار نموده و براساس راهنمای صوتی سرویس خدمات مورد نیاز خود مانند : افزایش موجودی ، اعلام  موجودی  , تغییررمزعبور , اعلام مفقودی , تغییرزبان تلفن گویا و تعویض سرویس بسته را دریافت نمایند.

تعریف سیم کارت اعتباری

 سیم کارتهای اعتباری به آن دسته از سیم کارتهایی اطلاق می شود که میزان مکالمات قابل انجام تماس اعم از(داخل کشور,خارج ازکشور) باآن سیم کارت ، بستگی به اعتبار خریداری شده( ازطریق خرید کارت شارژ و یا روش های اعلامی) توسط مشترک دارد بنابراین مشترک متناسب با نیاز ابتدا کارت شارژ مورد نظر خود را خریداری نموده و پس از شارژ سیم کارت از تلفن همراه خود استفاده می نماید. لیکن تعداد ثبت نام برای هر متقاضی نامحدود و واگذاری به روز و بر اساس ظرفیت شبکه و امکانات فنـی در هر استان بصورت مجزا صورت می پذیرد لیکن به موجب ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رعایت سقف مجاز واگذاری به مشترکین حقیقی تا حداکثر ۱۰ سیم کارت فعال برای هر مشترک،شرکت ارتباطات سیار ایران از فعال نمودن بیش از ۱۰ سیم کارت ثبت نام شده به ازای هر مشترک معذور می باشد. خواهشمند است توجه لازم در این خصوص بعمل آید

انواع وضعیت  سیم کارت اعتباری

استفاده نشده، فعال نشده ( idle ): وضعیت سیم کارت درزمان تحویل
فعال (active): با برقراری اولین ارتباط مشترک وارد وضعیت فعال شده و می توانداز سرویس هاو امکانات موجود استفاده  نماید.
یکطرفه (Suspend) : هنگامیکه دوره اعتبار سیمکارت ( براساس اعتبار زمانی و یا اعتبار ریالی، کارت شارژ خریداری  شده) به  پایان می رسد  سیم کارت مشترک یکطرفه  می شود ، مشترک ظرف مدت ۲ ماه  باید اقدام به افزایش اعتبار نماید، در طول این مدت مشترک صرفاً تماس و پیام کوتاه  دریافت می نماید  و قادر به برقراری ارتباط  یا ارسال پیام کوتاه نمی باشد و اگر از اعتبار مکالمه دوره گذشته مبلغی باقی مانده باشد در صورت شارژ،اعتبار باقیمانده به اعتبار جدید اضافه می گردد.
غیر فعال  ( disable ) : اگر مشترک در دوره  وضعیت یکطرفه اقدام به افزایش اعتبار ننماید (طی ۲ ماه)وارد وضعیت غیر فعال  میگردد، در این مدت (۱۲ماه) کلیه خدمات به  استثناء امکان تماس با مراکز کمکهای اضطراری غیر فعال بوده  لیکن شماره مشترک حفظ خواهد شد  و  در صورت شارژ اعتبار باقیمانده از دوره قبل به دوره جدید منتقل نخواهد شد .
سلب امتیاز ( pool ) : درصورت عدم افزایش اعتبار در وضعیت غیرفعال (طی ۱۲ماه ) شماره  و حق الامتیاز سلب می گردد. 


 

 

 
جدول وضعیت سیم کارت(جدول شماره ۱)
   
وضعیت سیم کارت

حداکثر مهلت زمانی

قابلیتها و امکانات

امکان انتقال مانده اعتبار به وضعیت جدید در صورت شارژ مجدد سیم کارت

استفاده نشده  (Idle)

درصورت عدم فعالسازی سیم کارت توسط مشترک اعتبارزمانی تلفن همراه پس از۶ ماه واردمرحله فعال می گردد

امکان استفاده از سیم کارت وجود ندارد و سیم کارت بایدایتدا فعال گردد.

-

فعال

بستگی به نوع شارژ دارد.
(مطابق جدول شماره ۳)

تمام سرویسها و قابلیتهای تلفن همراه

دارد

یکطرفه
(Suspend)

۲ ماه

دریافت تماس و پیام کوتاه وMMS

دارد

غیر فعال
(Disable)

۱۲ ماه

صرفا"تماس با مرکزکمکهای اضطراری

ندارد

سلب امتیازpool))

-

-

-

 

 نحوه استفاده

بااولین تماس یا ارسال پیام کوتاه سیم کارت فعال شده و هزینه ها براساس تعرفه مصوب برای مشترک اعمال می گردد.

 

پوشش شبکه  

مشترکین می توانند از سیم کارتهای اعتباری در کشورهای طرف قرارداد استفاده نمایند.

خدمات ارزش افزوده

خدمات ارزش افزوده

 انتقال تماس شما می توانید تماسهای خود را با استفاده از این سرویس به هر شماره تلفن دیگری بجز تلفن همراه خود منتقل کنید.

 کنفرانس تلفنی با استفاده از این سرویس می توانید بطور همزمان با حداکثر پنج نفر دیگر صحبت کنید. مهم نیست که این افراد در کدام نقطه واقع شده اند، فقط کافیست که در آن نقطه پوشش شبکه داشته باشیم.

 سرویس نمایش شماره تماس گیرنده (CLIP) این سرویس به شما امکان می دهد تا قبل از پاسخ دادن به تلفن همراهتان، شماره شخص تماس گیرنده را ببینید.

 سرویس مسدود نمودن تماس این سرویس به شما امکان می دهد تا در مواقع لازم و بنابر صلاحدید خودتان از برقراری و یا دریافت تماس جلو گیری نمایید.


خدمات ویژه مشترکین سیم کارتهای اعتباری

 سرویس استعلام موجودی

شما می توانید با شماره گیری *140*1#[YES/OK]  از موجودی حساب خود آگاه شوید.


 خدمات مشترکین ایرانسل

یک خط تلفنی برای ارائه کمک و پشتیبانی که به شما امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ایرانسل را می دهد. فقط کافیست شماره ۷۰۰ را بگیرید!


خدمات ویژه مشترکین سیم کارتهای دائمی

 صورت ریز مکالمات

صورتحساب ماهیانه شما همراه با ریز مکالمات شامل شماره های گرفته شده، مدت مکالمه و هزینه های تماس.


 خدمات مشترکین ایرانسل

یک خط تلفنی برای ارائه کمک و پشتیبانی که به شما امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ایرانسل را می دهد. فقط کافیست شماره ۷۰۰ را بگیرید!



اطلاعات مانده حساب و کد شناسه

شماره گیری کد دستوری #1*1*130*

راهنمای اخذ خدمات خاص

سرویس اخذ خدمات خاص، به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشترکین و گسترش نقاط خدمت رسانی به آنها بر روی بستری امن ایجاد گردیده است. مشترکین می توانند با فعال سازی این سرویس، خدمات خاص درخواستی خود را با استفاده از رمز دوم، بدون صرف هزینه و زمان و در هر ساعتی از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل دریافت نمایند.
در حال حاضر خدمات خاص شامل ورود به پرتال و استفاده از منوی خدمات خاص می باشد. این خدمات شامل:
*قطع و وصل مفقودی*قطع و وصل شخصی*دریافت PUK و PIN*دریافت ریزمکالمات*تغییر نشانی*قطع و وصل سرویسهای ویژه*خرید بسته های GPRS*رویت صورتحساب

شرایط و مدارک لازم جهت فعال سازی سرویس
۱- ارسال عدد ۱ به سامانه پیام کوتاه ۸۹۶۹ و یا تماس با سامانه ۹۹۹۰ از تلفن درخواست کننده سرویس
۲- مراجعه مشترک به یکی از مراکز تلفن ثابت در تهران و ادارات مشترکین همراه اول در سایر استانها با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی ( داشتن آدرس ایمیل الزامی می باشد)
۳- تکمیل فرم مربوطه
۴- دریافت رمز دوم
شرایط و مدارک لازم جهت غیرفعال سازی سرویس
مراجعه مشترک به یکی از مراکز تلفن ثابت در تهران و ادارات مشترکین همراه اول در سایر استانها و درخواست کتبی جهت غیرفعال سازی سرویس مذکور  (داشتن کارت ملی الزامی می باشد).
روش دریافت رمز دوم
۱- ارسال عدد ۳ به سامانه پیام کوتاه ۸۹۶۹
۲- تماس با سامانه ۹۹۹۰ از طریق تلفن همراه درخواست کننده
۳- کدهای میانبر(USSD)
روش تغییر رمز دوم
۱- ارسال پیامک حاوی (رمز جدید # رمز قبلی # ۴) به شماره ۸۹۶۹
۲- تماس با سامانه ۹۹۹۰ از تلفن همراه درخواست کننده خدمت
۳- از طریق پرتال همراه اول

تعرفه سرویس:
فعالسازی سرویس اخذ خدمات خاص و استفاده از خدمات آن رایگان است و فقط در وصل شخصی و مفقودی مبلغ  ۳۸/۰۰۰ ریال هزینه وصل در قبض دوره مشترک منظور می گردد.
نکات مهم
-جهت استفاده از خدمات خاص داشتن رمز دوم الزامی است.
-در زمان تغییرنام تلفن همراه عضویت مشترک در سیستم لغو و انتقال گیرنده می تواند در صورت تمایل به استفاده از این خدمات به عنوان متقاضی جدید, مراحل مربوطه را طی نماید.
-فقط ریزمکالمات سه دوره آخر صورتحساب قابل ارائه به مشترکین می باشد.

 پشتیبانی:
مشترک گرامی شما می توانید سوالات خود را در خصوص سرویس اخذ خدمات خاص به ایمیل e-care@mci.ir ارسال و یا با سامانه ۹۹۹۰ تماس حاصل نمایید.

تلفن گویا و کدهای دستوری

تلفن گویا و کدهای دستوری

شما مشترکین عزیز می توانید با استفاده از سیستم تلفن گویا و کدهای دستوری ایرانسل، عملیات فعال سازی و غیرفعال سازی خدمات و مدیریت حساب خود را تنها با وارد نمودن چند کد ساده با یک ترتیب خاص، انجام دهید. لازم به ذکر است که استفاده از این سرویس کاملاً رایگان است.   
 
راهنمای مشترکین سیم کارت اعتباری
 (USSD)کد دستوری
تلفن گویا (IVR) عملکرد ردیف
*۱۴۰#
۷۰۰ منوی اصلی ۱
- ۷۰۰-۰ اتصال به اپراتور ۲
*۱۴۰*۱#
۷۰۰-۱ استعلام مانده حساب ۳
*۱۴۰*۲#
۷۰۰-۲ منوی تغییر زبان ۴
*۱۴۰*۲*۱#
۷۰۰-۲-۱ تغییر زبان به فارسی ۵
*۱۴۰*۲*۲#
۷۰۰-۲-۲ تغییر زبان به انگلیسی ۶
*۱۴۰*۳#
۷۰۰-۳ منوی خدمات ام تی ان ایرانسل ۷
*۱۴۰*۳*۱*۱#
۷۰۰-۳-۱-۱
فعال سازی پیام گیری صوتی ۸
*۱۴۰*۳*۱*۳#
۷۰۰-۳-۱-۳
فعال سازی تماس های ناموفق ۹
*۱۴۰*۳*۱*۴#
۷۰۰-۳-۱-۴
حذف تمامی خدمات پیام گیر ۱۰
*۱۴۰*۳*۵#
۷۰۰-۳-۵
درخواست تنظیمات MMS ۱۱
*۱۴۰*۳*۶#
۷۰۰-۳-۶
درخواست تنظیمات GPRS ۱۲
*۱۴۰*۳*۴#
۷۰۰-۳-۴
منوی سرویس فهرست طلایی ۱۳
*۱۴۰*۳*۴*۱#
۷۰۰-۳-۴-۱
ثبت شماره در فهرست طلایی ۱۴
*۱۴۰*۳*۴#
۷۰۰-۳-۴-۲
حذف شماره از فهرست طلایی ۱۵
*۱۴۰*۳*۴*۳#
۷۰۰-۳-۴-۳
مشاهده فهرست طلایی ۱۶
*۱۴۱*شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی#
۷۰۰-۴-رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی
شارژ مجدد ۱۷
*۱۴۴*شماره رمز ۱۲ رقمی#
- شارژ شگفت انگیز ۱۸
*۱۴۲*رمز*مبلغ به ریال*شماره مقصد#
سرویس خط به خط ۱۹
*۱۴۰*۷#
۷۰۰-۷ منوی تغییر طرح تعرفه ۲۰
*۱۴۰*۷*۱#
۷۰۰-۷
طرح های تعرفه اعتباری ۲۱
*۱۴۰*۷*۱*۱#
۷۰۰-۷-۱-۱
طرح اعتباری پایه ثانیه ای ۲۲
*۱۴۰*۷*۴#
۷۰۰-۷
انتقال از اعتباری به دائمی ۲۳
*۱۴۰*۷*۵*۳#
۷۰۰-۷-۵-۳
طرح های تعرفه تشویقی ۲۴
*۱۴۰*۷*۸#
۷۰۰-۷
منوی اطلاعات حساب ۲۵
*۱۴۰*۷*۸*۱#
۷۰۰-۷-۸-۱
طرح تعرفه فعلی ۲۶
*۱۴۰*۷*۸*۲#
۷۰۰-۷-۸-۲
دوره باقیمانده از طرح تعرفه تشویقی ۲۷
 

راهنمای مشترکین سیم کارت دائمی
 (USSD) کد دستوری
تلفن گویا (IVR) عملکرد ردیف
۳۰#
۷۰۰ منوی اصلی ۱
- ۷۰۰-۰ اتصال به اپراتور ۲
۳۰*۱#
۷۰۰-۱ منوی اطلاعات حساب ۳
۳۰*۱*۱#
۷۰۰-۱-۱ استعلام مانده حساب و کد شناسه ۴
۳۰*۱*۲#
۷۰۰-۱-۲ طرح تعرفه فعلی ۵
۳۰*۲#
۷۰۰-۲ منوی تغییر زبان ۶
۳۰*۲*۱#
۷۰۰-۲-۱ تغییر زبان به فارسی ۷
۳۰*۲*۲#
۷۰۰-۲-۲ تغییر زبان به انگلیسی ۸
۳۰*۳#
۷۰۰-۳ منوی خدمات ام تی ان ایرانسل ۹
۳۰*۳#
۷۰۰-۳ منوی خدمات پیامگیر و بازیابی تماس ناموفق ۱۰
۳۰*۳*۱*۱#
۷۰۰-۳-۱-۱ فعال سازی پیامگیر صوتی ۱۱
۳۰*۳*۱*۳#
۷۰۰-۳-۱-۳ فعال سازی بازیابی تماس های ناموفق ۱۲
۳۰*۳*۱*۴#
۷۰۰-۳-۱-۴ حذف تمامی خدمات پیام گیر ۱۳
۳۰*۳*۴#
۷۰۰-۳-۴
منوی سرویس فهرست طلایی ۱۴
۳۰*۳*۴*۱#
۷۰۰-۳-۴-۱
ثبت شماره در فهرست طلایی ۱۵
۳۰*۳*۴#
۷۰۰-۳-۴-۲
حذف شماره از فهرست طلایی ۱۶
۳۰*۳*۴*۳#
۷۰۰-۳-۴-۳
مشاهده فهرست طلایی ۱۷
۳۰*۳*۵#
۷۰۰-۳-۵
درخواست تنظیمات MMS ۱۸
۳۰*۳*۶#
۷۰۰-۳-۶
درخواست تنظیمات GPRS ۱۹
۳۰*۷#
۷۰۰-۷ منوی تغییر طرح تعرفه ۲۰
۳۰*شماره رمز ۱۲ رقمی#
- پرداخت صورتحساب دائمی از طریق کارت شارژ