همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید میثم جمشیدپور بنام روزهای بی کسی

دانلود آهنگ جدید میثم جمشیدپور بنام روزهای بی کسی

دانلود آهنگ جدید میثم جمشیدپور بنام روزهای بی کسی با بالاترین کیفیت
ترانه : امیر حسین بزرگزاد , آهنگ و تنظیم : میثم جمشید پور
ویولن : حسن اکبریان , پیانو : امین حاج محمدی , باغلاما : روح اله کبیری


متن آهنگ جدید میثم جمشیدپور بنام روزهای بی کسی :

تو تنهایی میخوام باهات یکمی دردو دل کنم

واسه یه لحظه هم شده فکرو خیالو ول کنم

میخوام باهات حرف بزنم

از این روزایه بی کسی

فقط تو رو دارم خدا میشه به دادم برسی

باید به دادم برسی

خسته شدم از زندگی دلم گرفته از همه

از اتفاقایه خوبی که آخره همش غمه

یکم بهم نگاه بکن ببین چه دلشکسته ام

دستامو محکم تر بگیر بگو نترس من هستم

بگو نترس من هستم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میثم جمشیدپور بنام روزهای بی کسی

♫♫♫♫♫♫

تو دنیایی که آدماش منتظرن که بشکنی

مشقه سکوته قلبمو میشه خودت خط بزنی

دلم یه دلگرمی میخواد که حالمو بهتر کنه

که آتیشه قلبه منو ساکتو خاکستر کنه

ساکتو خاکستر کنه

خسته شدم از زندگی دلم گرفته از همه

از اتفاقایه خوبی که آخره همش غمه

یکم بهم نگاه بکن ببین چه دلشکسته ام

دستامو محکم تر بگیر بگو نترس من هستم

بگو نترس من هستم

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میثم جمشیدپور بنام روزهای بی کسی

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میثم جمشیدپور بنام روزهای بی کسی