همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام هنوزم عاشقم

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام هنوزم عاشقم

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام هنوزم عاشقم با بالاترین کیفیت


متن آهنگ جدید احمد سعیدی بنام هنوزم عاشقم :

یه حرفی مونده تو دلم نمیذاره غرورم بگم

با اینکه خیلی وقته رفتی ولی هنوزم عاشقم

با اینکه رفتم از یادت همه میگن نمیخوادت

نمیدونم چرا ولی دوست دارم

رفتی اما فکرت یه لحظه راحتم نمیذاره

قلبه من دست بر نمیداره پیشه تو گیره بیچاره

منتظر میشم یه روزی دوباره بیای پیشم

سهم من میشی سهم تو میشم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احمد سعیدی بنام هنوزم عاشقم

♫♫♫♫♫♫

منو شبایه دریا به یادت منو قلبی که هنوز میخوادت

منو عشقی که زنده میمونه تو قلبم همیشه

تو و خورشیدو روزایه روشن تو با فردایه زندگی بی من

منو تنهایی هامو روزایه تلخه بی تو بودن

یه حرفی مونده تو دلم نمیذاره غرورم بگم

با اینکه خیلی وقته رفتی ولی هنوزم عاشقم

با اینکه رفتم از یادت همه میگن نمیخوادت

نمیدونم چرا ولی دوست دارم

رفتی اما فکرت یه لحظه راحتم نمیذاره

قلبه من دست بر نمیداره پیشه تو گیره بیچاره

منتظر میشم یه روزی دوباره بیای پیشم

سهم من میشی سهم تو میشم

دانلود با کیفیت 320 - 8.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام هنوزم عاشقم

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام هنوزم عاشقم