همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام هوائیه دلم

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام هوائیه دلم

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام هوائیه دلم با بالاترین کیفیت

ترانه سرا ،آهنگ و تنظیم : امیرعلی


متن آهنگ جدید امیرعلی بنام هوائیه دلم :

صدام پر از غمه جهنمم کمه برای درک حاله من

چه سرنوشتی بود چقدر غریبو زود پاشد اومد تو فاله من

هواییه دلم یه جاییه دلم که من ازش دورمو

همه میگن میاد اگه تورو بخواد نمیشه مجبورمو

ترکم نکن بشین دوباره روبروم یه بغضی مونده تو گلوم

بذار بگم از آرزوم نذار بریزه آبروم

ترکم نکن شکسته میشم از غمت چه تلخه حرفه رفتنت

فدایه عطر پیرهنت به هیچکسی نمیدمت

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیرعلی بنام هوائیه دلم

♫♫♫♫♫♫

تو لحظه هایه من عجب صداییه آره صدایه پا صدایه آشناییه

صدایه پایه تو تو گوشمه همش آخه دلم هواییه

هواییه دلم یه جاییه دلم که من ازش دورمو

همه میگن میاد اگه تورو بخواد نمیشه مجبورمو

ترکم نکن بشین دوباره روبروم یه بغضی مونده تو گلوم

بذار بگم از آرزوم نذار بریزه آبروم

ترکم نکن شکسته میشم از غمت چه تلخه حرفه رفتنت

فدایه عطر پیرهنت به هیچکسی نمیدمت

دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام هوائیه دلم

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام هوائیه دلم