همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی نام خیلی دوست دارم

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی نام خیلی دوست دارم

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی بنام خیلی دوست دارم با بالاترین کیفیت
تنظیم : امیر ارشیا ، میکس و مستر : حامد برادران


متن آهنگ جدید ایمان ابراهیمی نام خیلی دوست دارم :

تمومه رویاهام پُره از تصویر چشمای توست
نفسام با صدام پُره از عشقه برای تو
دوست دارم بی قرارم من خیلی خوبه حالم وقتی تورو دارم
خوش به حالم که تورو دارم
آره خیلی خوبه حالم وقتی تورو دارم
دیگه دنیا مال منه عشقت ماله منه
چقد خوبه حاله من
آره خوبه خوبه حالم خیلی دوست دارم
چقد خوبه حاله من
دیگه دنیا مال منه عشقت ماله منه
چقد خوبه حاله من
آره خوبه خوبه حالم خیلی دوست دارم
چقد خوبه حاله من

 ♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ایمان ابراهیمی نام خیلی دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

حالا که با منی هیچ آرزویی ندارمو
همین که پیشمی سر روی شونت میذارمو
دوست دارم بی قرارم من خیلی خوبه حالم وقتی تورو دارم
خوش به حالم که تورو دارم
آره خیلی خوبه حالم وقتی تورو دارم
دیگه دنیا مال منه عشقت ماله منه
چقد خوبه حاله من
آره خوبه خوبه حالم خیلی دوست دارم
چقد خوبه حاله من
دیگه دنیا مال منه عشقت ماله منه
چقد خوبه حاله من
آره خوبه خوبه حالم خیلی دوست دارم
چقد خوبه حاله من

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی نام خیلی دوست دارم

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی نام خیلی دوست دارم