همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس بنام بیزارم

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس بنام بیزارم

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس بنام بیزارم با بالاترین کیفیت

ترانه : عاطفه ابراهیمی تبار ، آهنگ : ماهان بهرام خان ، تنظیم : پیام شمس

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان حق شناس بنام بیزارم :

چشمام رو هر چیزی که ذهنم و می کشه سمت تو می بندم

من نه تنها از تو که بعد از تو از تموم زندگیم دل کندم

من گذشته بودم از هر چیزی که تو رو می خواست ازم دور بکنه

هیچ کسی نمی تونست قلب منو به جدایی از تو مجبور بکنه

حالا تو رفتی من بیزارم از خاطرات خیس تو بارون

از هر کسی که مثل تو باشه از آدمای توی خیابون

حالا تو رفتی من بیزارم از خاطرات خیس تو بارون

از هر کسی که مثل تو باشه از آدمای توی خیابون

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان حق شناس بنام بیزارم

♫♫♫♫♫♫

من به تعداد خیابونای شهر خاطره دارم این کم نیست

وای از این دلتنگی وای از این دوری این همه غصه و غم حقم نیست

من گذشته بودم از هر چیزی که تو رو می خواست ازم دور بکنه

هیچ کسی نمی تونست قلب منو به جدایی از تو مجبور بکنه

حالا تو رفتی من بیزارم از خاطرات خیس تو بارون

از هر کسی که مثل تو باشه از آدمای توی خیابون

حالا تو رفتی من بیزارم از خاطرات خیس تو بارون

از هر کسی که مثل تو باشه از آدمای توی خیابون

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس بنام بیزارم

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس بنام بیزارم