همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر با بالاترین کیفیت

ترانه سرا : علیرضا آذر ، آهنگساز : میلاد بابایی
تنظیم : ایمان تیموریان ، میکس و مستر : احمد صانقه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر :

دستات و ازم نگیر و شونه هات و تکیه گاه کن
واسه یکبار این جهان از نگاه من نگاه کن
اگه سر به زیر و خستم سربلندم تو رو دارم
با تو لبریز امید حال و روز روزگارم
اگه آسمون قفس بود اگه غم برای من بود
یه نفر همیشه دستاش روی شونه های من بود
منو تو غبار رفتن تک و تنها نمی داری
از نگاهت میشه فهمید تو به من علاقه داری

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر

♫♫♫♫♫♫

شعله پوش عشق باشیم دل به زندگی ببازیم
پا به پای هم بسوزیم پا به پای هم بسازیم
به یه جای دور میریم زیر سقف آسمونیم
ما قسم به عشق خوردیم سره حرف هم بمونیم
اگه آسمون قفس بود اگه غم برای من بود
یه نفر همیشه دستاش روی شونه های من بود
منو تو غبار رفتن تک و تنها نمی داری
از نگاهت میشه فهمید تو به من علاقه داری
اگه آسمون قفس بود اگه غم برای من بود
یه نفر همیشه دستاش روی شونه های من بود
منو تو غبار رفتن تک و تنها نمی داری
از نگاهت میشه فهمید تو به من علاقه داری

دانلود با کیفیت 320 - 6.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر