همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه با بالاترین کیفیت
ترانه سرا : نرگس جعفری ، آهنگ و تنظیم : علی عبدالمالکی
گیتار الکتریک : فرشید ادهمی ، میکس و مسترینگ : پازل بند

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه :

می ترسم از این شهر لعنتی از بام تهران از شمال شهر

از کافه های دنج با کلاس از قهوه های تلخ مثل زهر

می ترسم از این که گمت کنم می ترسم عشقم بی اثر بشه

دریاچه ی چیتگر بدون تو می تونه با اشکم خزر بشه

تهران شلوغه دستم و بگیر و همدست من باش و ولم نکن

اینجا منو دور از تو می کشه این ظلم و در حق دلم نکن

پیشم نباشی گریه می کنم پیشم نباشی غصه می خورم

تو بام تهران با چشای خیس هر چی چراغ زرده می شمرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه

♫♫♫♫♫♫

این شهر انقدر دود داره که می ترسم عشقم دودشه بره

تهران شلوغه دستم و بگیر تا دلهرم نابود شه بره

جات و با هیچی پر نمی کنم هیچکس نمی تونه بیاد به جات

پشت چراغای تموم شهر بعد از تو هم گل می خرم برات

تهران شلوغه دستم و بگیر هم دست من باش و ولم نکن

اینجا منو دور از تو می کشه این ظلم و در حق دلم نکن

پیشم نباشی گریه می کنم پیشم نباشی غصه می خورم

تو بام تهران با چشای خیس هر چی چراغ زرده می شمرم

دانلود با کیفیت 320 - 10.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه

دانلود با کیفیت 128 - 4.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه