همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی با نام تکیه گاه

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی با نام تکیه گاه

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی با نام تکیه گاه با بالاترین کیفیت
ترانه، آهنگ، تنظیم، میکس و مسترینگ: امین حبیبی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید امین حبیبی با نام تکیه گاه :

دلتنگیات برای من خودم غمت رو می خورم

تنها نمی ذارم تو رو من از تو دل نمی برم

سر روی شونه هام بذار دردات و هدیه کن به من

سنگ صبور تو منم بیا و تکیه کن به من

من تکیه گاه تم یار و همراهتم

درمونه آهتم من عاشقتم

من تکیه گاه تم یار و همراهتم

درمونه آهتم من عاشقتم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امین حبیبی با نام تکیه گاه

♫♫♫♫♫♫

تا وقتی که داری منو غصه ی هیچ چیز و نخور

من مثل کوه پشت توام از آرزوهات دل نبند

تا وقتی هستم می تونی به هر چی می خوای برسی

هر چی دارم فدای تو برام تو مثل نفسی

نفس که می کشم تو رو حس می کنم توی تنم

کنار تو حس می کنم عاشقه عاشق شدنم

من تکیه گاه تم یار و همراهتم

درمونه آهتم من عاشقتم

من تکیه گاه تم یار و همراهتم

درمونه آهتم من عاشقتم

دانلود با کیفیت 320 - 11.5 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 11.5 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی با نام تکیه گاه

دانلود با کیفیت 128 - 4.65 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.65 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی با نام تکیه گاه