همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب :

یه روز خوب دستای تو، تو دستمه

دلم هر ثانیه واسه ی تو می زنه

تو با منی شاید که تو خواب منی

کنار من تو کوچه ها داری قدم می زنی

دنیامو به تو دادم بیدارم یا که خوابم با من باش تا ته دنیا

این حس و از تو دارم من تنهات نمی زارم زیبایی مثل یک رویا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب

♫♫♫♫♫♫

یه نگاه ساده به دلم افتاده پیدات کردم

دنبالت می گشتم که پناهم باشی

بگیری دستای سردم

دنیامو به تو دادم بیدارم یا که خوابم با من باش تا ته دنیا

این حس و از تو دارم من تنهات نمی زارم زیبایی مثل یک رویا

دانلود با کیفیت 320 - 6.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب

دانلود با کیفیت 128 - 2.1 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.1 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب