همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام محدودیت

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام محدودیت

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام محدودیت با بالاترین کیفیت
ترانه : فرید احمدی ، آهنگ :
بنیامین بهادری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام محدودیت :

واسه دل بریدن از من پی یک بهونه بودی

تو منو زدی شکستی شبی که دیونه بودی

خودت و دیونه کردی که دلم باهات نمونه

من دلم می خوست بمونم تو اون دیونه خونه

برام سنگینه محدودیت از تو منه بی جرم و محکومیت از تو

منه بیچاره محرومین از تو تویی که تو ذهنت ساختی یه دشمن از من

برات آسونه دل کندن از من نموندن از تو هی موندن از من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام محدودیت

♫♫♫♫♫♫

تو خودت خواب بودی عشقت نمی ذاشت که من بخوابم عزیزم

تو نبودی عشق تو میداد عذابم

تو رو می بخشم با این که می دونم تو بی گناهی

اون نگاه یه اتفاق بود اتفاق می افته گاهی

برام سنگینه محدودیت از تو منه بی جرم و محکومیت از تو

منه بیچاره محرومین از تو تویی که تو ذهنت ساختی یه دشمن از من

برات آسونه دل کندن از من نموندن از تو هی موندن از من

MP3 – 320

Benyamin Bahadori – Mahdoodiat

MP3 – 128

Benyamin Bahadori – Mahdoodiat