همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : سیامک عباسی ، تنظیم : مهران رضوان ، میکس و مستر : آرش پاکزاد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب :

سن و سالم کم بود غرق بازی بودم

به همون دنیای ساده راضی بودم

شاد بودم شاد و سر خوش و بازی گوش

سادگی دنیام و می گرفت در آغوش

هر کجا می رفتم می شکفتم در خود

شیطنت می کردم عشق جاری میشد

اون روزا یادم هست زندگی با ما بود

پدرممی جنگید مادرم زیبا بود

روزهای خوب و بی صدا سوزوندی

بین اون بازی ها کاش جا می موندی

روزهای خوب و بی صدا سوزوندی

بین اون بازی ها کاش جا می موندی

 ♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سیامک عباسی به نام روزهای خوب

♫♫♫♫♫♫

عشق می دادیم و می گرفتیم از هم

قهرها کوتاه بود و دوستی ها محکم بود

زندگیمون خالی از غم و ماتم بود

شاد بودم وقتی سن و سالم کم بود

روزهای خوب و بی صدا سوزوندی

بین اون بازی ها کاش جا می موندی

روزهای خوب و بی صدا سوزوندی

بین اون بازی ها کاش جا می موندی

MP3 – 320

Siamak Abbasi – Roozhaye Khoob

MP3 – 128

Siamak Abbasi – Roozhaye Khoob