همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام کجا میری

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام کجا میری

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام کجا میری با بالاترین کیفیت

ترانه : امیر یگانه ، آهنگ و تنظیم : پیام شمس

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان حق شناس به نام کجا میری :

کجا میری کیو میخوای

چرا با من نه نه ، نه دیگه راه نمیای

با من بمون بمون پیشم

هر چی بخوای تو تو تو واست همون میشم

عاشقت هستم من عاشقت بودم

من تو رو می خوام با همه وجودم

تو دلت کی داره جام و می گیره

آخ که بی تو قلبم داره می گیره

کجا میری کیو میخوای

چرا با من نه نه ، نه دیگه راه نمیای

با من بمون بمون پیشم

هر چی بخوای تو تو تو واست همون میشم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان حق شناس به نام کجا میری

♫♫♫♫♫♫

سر به راه عشقت بودم و هستم

من چشام و جز تو رو همه بستم

پس چرا بهونه داری می گیری

چشمات و رو من بستی کجا داری میری

کجا میری کیو میخوای

چرا با من نه نه ، نه دیگه راه نمیای

با من بمون بمون پیشم

هر چی بخوای تو تو تو واست همون میشم

MP3 – 320

Ehsan Haghshenas – Koja Miri

MP3 – 128

Ehsan Haghshenas – Koja Miri