همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام کنار تو

 دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام کنار تو

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام کنار تو بالا ترین کیفیت
آهنگ : حسام الدین ناصری ، ترانه : حمید خلیف بیگی ، تنظیم : پورزاد علایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام کنار تو :

دلم می خواد کنار تو بمونم تا خودم باشم

به یاد تو بخوابم تا به یاد تو فقط پاشم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام کنار تو

♫♫♫♫♫♫

ازت می بینم عاشقم باشی

دارم گم میشم تا تو پیدا شی

بمون با چشمات سر به زیرم کن

اگه آزادم تو اسیرم کن

دلم می خواد کنار تو بمونم تا خودم باشم

به یاد تو بخوابم تا به یاد تو فقط باشم

دلم می خواد کنار تو بمونم تا خودم باشم

به یاد تو بخوابم تا به یاد تو فقط باشم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام کنار تو

♫♫♫♫♫♫

حال این روزام و تو فقط می دونی

نگرانت میشم منو می ترسونی

دل من دنبال دردسر می گرده

پای تو تا مردن میره بر می گرده

تک و تنها بودم تو نجاتم دادی

خیلی ممنونم که اتفاق افتادی

دل من تا هستی بی دلیل آشوبه

عاشقی هم باشه بی دلیلش خوبه

دلم می خواد کنار تو بمونم تا خودم باشم

به یاد تو بخوابم تا به یاد تو فقط باشم

دلم می خواد کنار تو بمونم تا خودم باشم

به یاد تو بخوابم تا به یاد تو فقط باشم

MP3 – 320

Mehdi Yaghmaei – Kenare To

MP3 – 128

Mehdi Yaghmaei – Kenare To