همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام یادت رفت

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام یادت رفت

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام یادت رفت با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : احسان تهرانچی ، تنظیم : شهریار علوی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام یادت رفت :

یه سکوت افتاده رو لبهات

که معنیشو نمیدونم

یه ساله که نمیپرسی چرا اینقدر ازت دورم

یه روز برات مهم بود که چه عطری میزنم حتی

دلت یادته تنگ میشد واسه شنیدنه حرفام یادت رفت

دست کشیدم از تو ولی از غرورم نترسیدم

دست گذاشتی رو دلم تازه سردیشو فهمیدم

هر کی سراغ از تو گرفت حرف عوض میکنم با حرف

وقتی از تو مطمئن بودم تنهایی اومد سراغم

من هنوزم بی گناهم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام یادت رفت

♫♫♫♫♫♫

مراقبت بودم تا جایی که میشد

ببین تویه آرزوهام با رفتنت غرق شدم

واسه فراموشیه تو همه ی اشکام کمه

همه ی حرفام تو دلم با دیدنت دفن شدن

خاطره هام تلخ شدن

دست کشیدم از تو ولی از غرورم نترسیدم

دست گذاشتی رو دلم تازه سردیشو فهمیدم

هر کی سراغ از تو گرفت حرف عوض میکنم با حرف

وقتی از تو مطمئن بودم تنهایی اومد سراغم

من هنوزم بی گناهم

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام یادت رفت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام یادت رفت