همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی با نام دوباره دستمو بگیر

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی با نام دوباره دستمو بگیر

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی با نام دوباره دستمو بگیر با بالا ترین کیفیت

ترانه : نازنین ذوالقدر ، آهنگ : پویا سالکی ، تنظیم : عباس لطیفی ، میکس مسترینگ : رسول مظفری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید پویا سالکی با نام دوباره دستمو بگیر :

با دست خالی آمدم حالی به حالی آمدم

دوباره دیر رسیدم و سالی به سالی آمدم

همیشه خسته آمدم یه دل شکسته آمدم

طوفان به کشتی زده و به گل نشسته آمدم

خدا خدا خدا دوباره دستو بگیر

خدا خدا خدا من آمدن اگر چه دیر

خدا خدا خدا دوباره دستو بگیر

خدا خدا خدا من آمدن اگر چه دیر

من آمدن اگر چه دیر

با همه قدر نشناسی دوباره قدر گرفتم و

به در بسته خوردم و قرآن به سر گرفتم و

خدا خدا خدا دوباره دستو بگیر

خدا خدا خدا من آمدن اگر چه دیر

خدا خدا خدا دوباره دستو بگیر

خدا خدا خدا من آمدن اگر چه دیر

MP3 – 320

Pouya Saleki – Dobare Dastamo Begir

MP3 – 128

Pouya Saleki – Dobare Dastamo Begir

آهنگ جدید پویا سالکی با نام دوباره دستمو بگیر