همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام هر روز امسال ۲

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام هر روز امسال 2

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پویا سالکی به نام هر روز امسال ۲ با بالا ترین کیفیت
ترانه : فرجان خیرالهی ، ملودی : پویا سالکی ، تنظیم : علیرضا جعفری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید پویا سالکی به نام هر روز امسال ۲ :

حتما به گوشت خورده که گفتن هر روز امسال بوی غم میده

یک سال گذشت بی معرفت چشمام روزای خیلی بد تری دیده

حتما به گوشت خورده که گفتن هر شب نشونی از تو می بینم

یک سال گذشت با ۳ سال قبل هفت سینم و تنهایی می چینم

چه ساده و چه زود رفت عطرم رو دستت بود زود رفت

با عطر هیشکی بر نگرد یک سال بغض آلود رفت

چه ساده و چه زود رفت عطرم رو دستت بود زود رفت

با عطر هیشکی بر نگرد یک سال بغض آلود رفت

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام هر روز امسال ۲

♫♫♫♫♫♫

فک می کنی امسال ساله بهتری باشه

فک می کنی امسال تو رو میشه فراموش کرد

فک می کنی با بغض و یکم گریه

میشه تموم شعله عشقت رو خاموش کرد

اصلا نمیشه بی خیال شم بد جوری.بهت وابستگی دارم

یک ساله دارم بی تو می میرم

یک ساله درده زندگی دارم

چه ساده و چه زود رفت عطرم رو دستت بود زود رفت

با عطر هیشکی بر نگرد یک سال بغض آلود رفت

چه ساده و چه زود رفت عطرم رو دستت بود زود رفت

با عطر هیشکی بر نگرد یک سال بغض آلود رفت

هر روز امسال بوی غم میده من با سکوتت هر لحظه می میرم

نیستی ولی هر گوشه خونه دارم نشونی از تو می بینم

MP3 – 320

Pouya Saleki – Har Rooze Emsal 2

MP3 – 128

Pouya Saleki – Har Rooze Emsal 2