همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام حیف

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام حیف

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام حیف با بالاترین کیفیت
ترانه : محمد کاظمی , آهنگ : بهنام صفوی , تنظیم : حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید بهنام صفوی بنام حیف :

حیف دیگه دیره باید که بری

واسه رفتن از اینجا حاضری

این چمدونا پره از خاطره هامون

نرو تا یه ذره آروم بگیره بارون

کاش میشد این لحظه زمان می ایستاد

تو موهات و وا می کردی توی باد

نمی خوام دنیا رو بعد از هم من ببینی

نمی خوام پیش یکی دیگه بشینی

بیزارم از گذشته و آیندم

من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم

روزای با تو بودن و دوست دارم

تو نباشی از هر روز و فردام بیزارم

بیزارم از گذشته و آیندم

من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم

روزای با تو بودن و دوست دارم

تو نباشی از هر روز و فردام بیزارم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام حیف

♫♫♫♫♫♫

بیزارم از گذشته و آیندم

من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم

روزای با تو بودن و دوست دارم

تو نباشی از هر روز و فردام بیزارم

بیزارم از گذشته و آیندم

من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم

روزای با تو بودن و دوست دارم

تو نباشی از هر روز و فردام بیزارم

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام حیف

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام حیف