همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام آوای باران

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام آوای باران

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پیمان زارعی به نام آوای باران با بالا ترین کیفیت
این آهنگ تیتراژ میانی سریال آوای باران بود.

 برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید پیمان زارعی به نام آوای باران :

داره بارون میاد و خیس چشمام

چشمات و باز کن بیا باران من اینجام

چقدر سختی ، چقدر دوری ، چقدر درد

بیا باران کنارم باش و برگرد

من از سرمای غربت.زخم خوردم

تو رو گم کردم و صد بار مردم

رو زخم گنده ی چشم انتظاری

خودت باید فقط مرحم بذاری

تویی آوای باران ببین بی تو غرق دردم

واسه پیدا کردن تو تمام شهر و دوره کردم

تویی آوای باران ببین بی تو غرق دردم

واسه پیدا کردن تو تمام شهر و دوره کردم

MP3 – 320

Peyman Zarei – Avaye baroon

MP3 – 128

Peyman Zarei – Avaye baroon