همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام ساده

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام ساده

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام ساده با بالاترین کیفیت

این آهنگ از آلبوم پاییز تنهایی می باشد.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام ساده :

همیشه ساده ی ساده به احساست گرفتارم
نه زیبایی نه رویایی ولی من دوستت دارم
همیشه انقدر مغرور نه آرومی نه بی تابی
نمیدونم برای من چرا انقدر جذابی
جذابی

هیشکی نبوده که چیزی ازم نخواد
این حسو غیر تو هیچکی به من نداد
هرکی به من رسید بغض منو شکست
نه عاشقم شد و نه تو دلم نشست
هیشکی نبوده که چیزی ازم نخواد
این حسو غیر تو هیشکی به من نداد
هرکی به من رسید بغض منو شکست
نه عاشقم شد و نه تو دلم نشست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام ساده

♫♫♫♫♫♫

من این حالی و که دارم به احساس تو مدیونم
یه چیزی تو وجودت هست که من دیوونه ی اونم
همیشه انقدر مغرور نه آرومی نه بی تابی
نمیدونم برای من چرا انقدر جذابی
جذابی

هیشکی نبوده که چیزی ازم نخواد
این حسو غیر تو هیچکی به من نداد
هرکی به من رسید بغض منو شکست
نه عاشقم شد و نه تو دلم نشست
هیشکی نبوده که چیزی ازم نخواد
این حسو غیر تو هیشکی به من نداد
هرکی به من رسید بغض منو شکست
نه عاشقم شد و نه تو دلم نشست

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام ساده

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام ساده