همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی با نام زوده

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی با نام زوده

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احسان تهرانچی با نام زوده با بالا ترین کیفیت
ترانه ,آهنگ و تنظیم: احسان تهرانچی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان تهرانچی با نام زوده :

خیلی عزیز بودی برام خیلی دلم تنگ میشه باز

مراقب خودت بمون نذار چشات تر بشه باز

نذار دوباره بشکنم اون قلب مهربونت تو

نذار خرابش بکنن احساس پاک و سادت و

باور کن

زوده واسه رفتن تو زوده ولی باشه برو

کاش نبودی تو زندگیم کاش نمی دیدم تو رو

همین که دیدی حسم و همین که وابسته شدم

انگار دلتو زده بود دلتنگی های بی خودم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی با نام زوده

♫♫♫♫♫♫

حالا که میری فقط بذار یه دل سیر نگات کنم

حرف بزن یکم باهام شاید یخ هاتم آب شدن

با این که دیدم سردی باز حماقت.کردم

مقصر خودم بودم چون بهت عادت کردم

زوده واسه رفتن تو زوده ولی باشه برو

کاش نبودی تو زندگیم کاش نمی دیدم تو رو

همین که دیدی حسم و همین که وابسته شدم

انگار دلتو زده بود دلتنگی های بی خودم

MP3 – 320

Ehsan Tehranchi – Zoode

MP3 – 128

Ehsan Tehranchi – Zoode