همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام پاییز تنهایی

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام پاییز تنهایی

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام پاییز تنهایی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی مهدی یغمایی به نام پاییز تنهایی با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : حمید خلف بیگی ، آهنگ : حسام الدین ناصری ، گیتار بیس : سیاوش وزیری
تنظیم و میکس و مسترینگ: پوریا حیدری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ مهدی یغمایی به نام پاییز تنهایی:

اونقدر میشینم پای تو از پا بیوفتم

حرف هایی که باید میگفتم رو نگفتم

ترسم از اینه که قسمت من هستی یا نه

دل بستم و تو مثل من دل بستی یا نه

تنها دلیل حسرت این مرد بودی

من بی تو تنها بودم و خونسرد بودی

هر گز نشد باور کنم دستات رو دارم

حتی نمی تونم بگم دوست ندارم

زدم باز زیر بارون شب سرد خیابون

به یاد هر دو تامون دلم خیلی برات تنگه

هوای سرد پاییزی چه روزای غم انگیزی

کجا اشکات رو میریزی که اینجوری دلم تنگه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام پاییز تنهایی

♫♫♫♫♫♫

راهی واسه جبران این تنها شدن نیست

دستی که حق دارم بگیرم حق من نیست

من با نگات از خخیر آرامش گذشتم

آرامشی که بی تو دنبالش نگشتم

میترسم از این که تو خاطرت. نباشم

اسمم که از یادت بره باید جدا شم

خواستم بمونی و ببینی چی کشیدم

پس لااقل تو این یدونه رو سفیدم

“زدم باز زیر بارون شب سرد خیابون

به یاد هر دو تامون دلم خیلی برات تنگه

هوای سرد پاییزی چه روزای غم انگیزی

کجا اشکات رو میریزی که اینجوری دلم تنگه”(دو بار)

MP3 – 320

Mehdi Yaghmaei – Paeeze Tanhaie

MP3 – 128

Mehdi Yaghmaei – Paeeze Tanhaie