همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام من که حالم خوبه

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام من که حالم خوبه

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام من که حالم خوبه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای روزبه نعمت الهی به نام من که حالم خوبه با بالا ترین کیفیت
ترانه: میثم یوسفی ، ملودی آرش افشار ، تنظیم: سیاوش رحمانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ روزبه نعمت الهی به نام من که حالم خوب:

کاش دنیا یکمی حالت رو درک کنه

اون که آزارت داد تو رو زود ترک کنه

کاش دنیا یکمی غماش رو چال کنه

با یه چیز کچیک تو رو خوشحال کنه

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

“من که حالم خوبه بیشتر می خندم

سخت غمین میشم سخت دل می بندم”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام من که حالم خوبه

♫♫♫♫♫♫

تو با موج موهات عین گندم زارن

شب که چشمات با هم حال خوبی دارن

هیچی تو فکرم نیست. بی هوا شاد ترم

انگاری چند وقته از جهان بی خبرم

“من که حالم خوبه بیشتر می خندم

سخت غمین میشم سخت دل می بندم”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

 آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام من که حالم خوبه

♫♫♫♫♫♫

حالو روزم شکل شوق اون دختریه که رو دار قالی گل هاش رو می چینه

حال خوب لنجم وقتی با خستگیاش موج هاش رو رد می کنه ساحل رو می بینه

“من که حالم خوبه بیشتر می خندم

سخت غمین میشم سخت دل می بندم”(دو بار)

MP3 – 320

Roozbeh Nematollahi – Man Ke Halam Khoobe

MP3 – 128

Roozbeh Nematollahi – Man Ke Halam Khoobe