همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما با بالا ترین کیفیت
ترانه : اسحاق انور ، آهنگ : محمد محمد علی
ضبط موسیقی استودیو پاپ
این آهنگ مربوط به تیتراژ سریال همه خانواده های ما می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما:

زمان وایستاده روی نقطه تنهایی من

جنون رم کرده از آلونک صحرایی من

بهار تازه ای گل کرده از زیبایی تو

به رنگ آفتابی در شب یلدای من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما

♫♫♫♫♫♫

امانت عشق تو رو خدا به قلب من سپرد

عشقی رو که خدا بده محاله از دل بشه برد

ناجی لحظه های من دستای خستم رو بگیر

که قلب من به عشق تو نبض دقایق رو شمرد

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما

♫♫♫♫♫♫

حسرت نور حسرت عشق مهر تو از دلم دمید

چشم امید من به توست نگاهت و ازم نگیر

من به تو سجده می کنم که مهر بی نهایتی

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

عشق من رو بهم ببخش دل خوشیم رو ازم نگیر

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما

♫♫♫♫♫♫

نصبت بین من و تو مثل هوا و نفس

هر نفسی که می کشم. هدیه توست مقدسه

شرط و شروط عاشقی قیمت عشق رو میشکنه

من از تو چیزی نمی خوام یه گوشه نگات بشه

امانت عشق تو رو خدا به قلب من سپرد

عشقی رو که خدا بده محاله از دل بشه برد

ناجی لحظه های من دستای خستم رو بگیر

که قلب من به عشق تو نبض دقایق رو شمرد

MP3 – 320

Majid Akhshabi – Hame Khanevadeye Ma

MP3 – 128

Majid Akhshabi – Hame Khanevadeye Ma