همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام آرامش

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام آرامش

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام آرامش

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان حق شناس به نام آرامش با بالاترین کیفیت
ترانه و موزیک: امیر یگانه , تنظیم: پیام شمس

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ احسان حق شناس به نام آرامش:

روزی که امدی به زندگیم

انگار ماله هم دیگه شدیم

خوش بودیم تک تک لحظه ها

خوش بختیمون رو رقم زدیم

آرامش خود دستات آبی آسمون چشمات

به تو مدیونم این احساس رو

که قلب من همیشه با هاته

♫♫♫♫♫♫

“بگو قراره باشی با من و نخوای جدا شی

این غم بزاری رو دلم که بی تو تنهام

آرومم بسمه واسه منی که از همه بریدم و تویی که تموم دنیام”(دوبار)

♫♫♫♫♫♫

نمی گنجم تو وجود خودم

با تو دوباره زنده شدم

کم کم داره باورم. میشه

واسه تو به دنیا امدم

واسه تو که همه دنیامی

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

تو همون عشقی که می خوامی

خوشبخت ترینم تو این دنیا

وقتی حس می کنم باهامی

♫♫♫♫♫♫

“بگو قراره باشی با من و نخوای جدا شی

این غم بزاری رو دلم که بی تو تنهام

آرومم بسمه واسه منی که از همه بریدم و تویی که تموم دنیام”(دوبار)

MP3 – 320

Ehsan Haghshenas – Aramesh

MP3 – 128

Ehsan Haghshenas – Aramesh