همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام روزای دور از تو

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام روزای دور از تو

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام روزای دور از تو

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی مهدی احمدوند به نام روزای دور از تو با بالاترین کیفیت

تنظیم : مهدی احمدوند ، آهنگساز : مهدی افشار
ترانه : محمد ساسانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ مهدی احمدوند به نام روزای دور از تو:

من و رد کن از این کابوس

از این دنیای بیهوده

از این که حس کنم هر کس

کنارم جای تو بوده

خلاصم کن از این دوری

که صبرم رو به پایانه

مثل آرامشی هستم

که نزدیک یه طوفانه

من از روزای دور از تو

از این تکرار بیزارم

من انقدر تو قفس بودم

که از دیوار بیزارم

MP3 – 320

Mehdi Ahmadvand – Roozaye Door az To

MP3 – 128

Mehdi Ahmadvand – Roozaye Door az To