همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با نام درکم کن

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با نام درکم کن

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پویا بیاتی با نام درکم کن با بالا ترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید پویا بیاتی با نام درکم کن :

چیزی شبیه زندگی داره دستامو تو دست تو میذاره

باز عشق این کابوس رویایی دست از سر من بر نمیداره

مهتاب چشمات آسمون گیره وقتی میای غم از دلم میره

محتاجتم پاشو همین حالا فردا برای اومدن دیره

درکم کن این دیوونگی سخته با تو خیالم از خودم تخته

شاید ندونی اما باور کن هرکی که با تو باشه خوشبخته

درکم کن این دیوونگی سخته با تو خیالم از خودم تخته

شاید ندونی اما باور کن هرکی که با تو باشه خوشبخته

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با نام درکم کن

♫♫♫♫♫♫

جزمن به هر دیوونه ای شک کن اسم منو روی لبت هک کن

اسم منو به خاطرت بسپار تردیدواز دنیای من دک کن

دنیامو عاشق کن نگاش از تو دلتنگی و دلشوره هاش از من

درکم کن احساسم ترک خورده خوب عاشقم شو دلمونشکن

درکم کن این دیوونگی سخته با تو خیالم از خودم تخته

شاید ندونی اما باور کن هرکی که با تو باشه خوشبخته

درکم کن این دیوونگی سخته با تو خیالم از خودم تخته

شاید ندونی اما باور کن هرکی که با تو باشه

MP3 – 320

Pouya Bayati – Darkam Kon – (Ft-DJ Detective)

MP3 – 128

Pouya Bayati – Darkam Kon – (Ft-DJ Detective