همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام می دونم

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام می دونم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان حق شناس به نام می دونم با بالا ترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان حق شناس به نام می دونم :

نمی دونم تو با دل من چیکار کردی

که منو نسبت به خودت عاشق کردی

تو منظور منو خوب می فهمی

تا می خوام بگم دوست دارم می خندی

صد درصد تو با این خنده های با مزت یه احساسی بهه من داری

قطعا کم کم عاشقم شدی تو که از قبلم فهمیدم دوسم داری

وای وای دلم امشب باید بگم من دوست دارم دلت بیاد دلم

وای وای عشقم تو بیا بازم پیشم عاشقت شدم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام می دونم

♫♫♫♫♫♫

نمی دونم تو با دل من چیکار کردی

که منو نسبت به خودت عاشق کردی

تو منظور منو خوب می فهمی

تا می خوام بگم دوست دارم می خندی

صد درصد تو با این خنده های با مزت یه احساسی بهه من داری

قطعا کم کم عاشقم شدی تو که از قبلم فهمیدم دوسم داری

وای وای دلم امشب باید بگم من دوست دارم دلت بیاد دلم

وای وای عشقم تو بیا بازم پیشم عاشقت شدم

MP3 – 128

Ehsan Haghshenas – Midonam