همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ کوروش صنعتی و علیرضا عابدی به نام یه تنه

کوروش صنعتی و علیرضا عابدی به نام یه تنه

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی و علیرضا عابدی با نام یه تنه

ترانه سرا ، آهنگسازی ، تنظیم و مسترینگ : امیر علی


متن آهنگ یه تنه از کوروش صنعتی و علیرضا عابدی :


میدونی قصه مو یه تنه ساختیو

منو تو عاشقی خودت انداختیو

میدونی بودنت واسم آرامشه

اینا دستور نیست به خدا خواهشه

میدونی باتو به آرزوم میرسم

منو رها نکن تو هوایه خودم

تو خود سرنوشتی که دنبالشم

دنیایه تو همونه که من مالشم

میدونی که هر لحظه بیشتر عاشقت میشم

یار دو سه روزه نه من یار همیشم

تمومه این حرفا حرفه دله که دیوونست

اینکه میام هر روز تو راهت یه بهونست

♫   ♫   ♫   ♫


♫   ♫   ♫   ♫

میدونی قصه مو یه تنه ساختیو

منو تو عاشقی خودت انداختیو

میدونی بودنت واسم آرامشه اینا دستور نیست به خدا خواهشه

میدونی باتو به آرزوم میرسم منو رها نکن تو هوایه خودم

تو خود سرنوشتی که دنبالشم دنیای تو همونه که من مالشم

میدونی که هر لحظه بیشتر عاشقت میشم

یار دو سه روزه نه من یار همیشم

تمومه این حرفا حرفه دله که دیوونست

اینکه میام هر روز تو راهت یه بهونست



جعبه دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.