همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب سوم محرم 94

دانلود مداحی محمود کریمی شب سوم محرم 94

دانلود مداحی محمود کریمی شب سوم محرم 94

اضافه شد

بخش اول – غزل مصیبت (عمه دلم آشوبه امشب)

بخش دوم – غزل مصیبت (عطر بابامه بوی سیبه عمه کمک کن بابام اومد)

بخش سوم – غزل مصیبت (نبودی تو بابا ز هر گوشه غم ریخت)

بخش چهارم – روضه حضرت رقیه (س)(انی کنت لک فدا)

بخش پنجم – زمینه (از اینکه موندی تو راه بهم برخورد)

بخش ششم – زمینه (دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم)

بخش هفتم – واحد (خبر داری تب کردم ای بابا)

بخش هشتم – واحد (نگو رقیه بگو کمال روضه)

بخش نهم – دودمه (آوردنت خودت نیومدی)

بخش دهم – شور (دل من شده گریان حسن)

کل مداحی ها داخل یک فایل زیپ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.