همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید آروین صاحب به نام فرودگاهدانلود آهنگ جدید آروین صاحب به نام فرودگاه

دانلود آهنگ جدید آروین صاحب بنام فرودگاه

دانلود آهنگ جدید آروین صاحب بنام فرودگاه با بالاترین کیفیت
ترانه سرا: امیر پیرنهان , آهنگساز: رسول پویان , تنظیم کننده: اشکان ملک زاده
میکس و مستر: کمپانی کهکشانی ها , ویولن: عماد نکویی , گیتار: فیروز ویسانلو


متن آهنگ جدید آروین صاحب بنام فرودگاه :

چقد دور شدی از منو از چشام

از این فاصله چیزی معلوم نیست

نه قلبم نه چشمام نه خوابه شبام

داری میریو چیزی آروم نیست

تو از پشته این شیشه پر میکشی

چه کاری کنم جز تماشایه تو

فقط میتونم بعد از این ماجرا فرودگاهو لعنت کنم جایه تو

داری کم کم از دسته من میریو میدونم که دوریت طولانیه

تو غربت که میری چشاتو ببند

چشات عشقه یه مرده ایرونیه

جدایی فقط از جلویه چشام همین خاطراتی که رد میشه نیست

جدایی فقط دست تکون دادنه جدایی فقط پشته این شیشه نیست

تو از پشته این شیشه پر میکشی چه کاری کنم جز تماشایه تو

فقط میتونم بعد از این ماجرا

فرودگاهو لعنت کنم جایه تو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید آروین صاحب بنام فرودگاه

♫♫♫♫♫♫

داری کم کم از دسته من میریو میدونم که دوریت طولانیه

تو غربت که میری چشاتو ببند چشات عشقه یه مرده ایرونیه

جدایی فقط از جلویه چشام

همین خاطراتی که رد میشه نیست

جدایی فقط دست تکون دادنه جدایی

فقط پشته این شیشه نیست

چقد دور شدی

دانلود با کیفیت 320 - 8.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید آروین صاحب بنام فرودگاه

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید آروین صاحب بنام فرودگاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.