همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

سیم کارت اعتباری

طرح «پیش پرداخت» ام تی ان ایرانسل در تمام مناطق تحت پوشش شبکه، شما را در دسترس نگاه می دارد تا بتوانید با خانواده، دوستان و همکاران خود همیشه در ارتباط باشید.
شما می توانید بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و دریافت صورتحساب تماسهای خود را برقرار نمایید. اگر مستقل بودن برایتان مهم است، با استفاده از طرح «پیش پرداخت» ام تی ان ایرانسل آن را حفظ نمایید.

کاربرد این طرح

طرح «پیش پرداخت» شما را قادر می سازد تا هزینه های تلفن همراهتان را همواره کنترل نمایید. به این ترتیب که «اعتبار مکالمه» مورد نیازتان را از پیش نقداً خریداری کرده و پس از آن به برقراری تماس اقدام می نمایید. بنابراین هیچگاه صورتحسابی دریافت نخواهید کرد.
خط پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دارای اعتبار زمانی دائمی بوده و برای اینکه دیگران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند نیاز به پرداخت هزینه یا شارژ اعتبار ندارید.

نکته مهم: شروع استفاده از این سیم کارت به این معناست که شما قرارداد مشترکین را خوانده و پذیرفته اید.
 
برای مشاهده تعرفه های این طرح اینجا کلیک کنید.

نحوه شروع

گام اول: یک بسته راه اندازی «پیش پرداخت» خریداری نمایید. این بسته شامل یک سیم‌کارت، فرم ثبت نام و دفترچه راهنماست.

گام دوم: شماره تلفن همراهتان را ثبت نام نمایید. ام تی ان ایرانسل طبق قانون موظف است تا مشخصات کلیه مشترکین خود را ثبت نماید، جهت ثبت نام لازم است تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.
شما می توانید با در دست داشتن اصل و یک برگ کپی از کارت ملی خود به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل و یا مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه نمایید:
 
۱.  یک فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده/ متصدی مرکز خدمات دریافت کنید؛
۲.  فرم را به طور کامل پر کنید؛
۳.  فرم را به همراه کپی کارت ملی که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ایرانسل یا متصدی مرکز خدمات ایرانسل تحویل دهید.
 
هنگام ارسال یا تحویل کپی مدارک شناسایی به فروشندگان مجاز، حتماً اثر انگشت خود را در زیر برگه ثبت نمایید.
 
همچنین جهت ثبت نام سیم کارت می توانید به دفاتر پستی که فهرست آنها در اینجا آمده است، مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که اصل وکپی کارت ملی را به همراه داشته باشید.


گام سوم: تماس بگیرید!

شماره تلفن همراه شما پس از تکمیل مراحل ثبت نام فعال خواهد شد . برای فعال شدن شماره همراهتان باید پیش از در یافت اولین تماس،*۱۴۱*۱#[YES/OK]   را شماره گیری نمایید.

پس از خریداری کارت شارژ مورد نظرتان به صورت نقد، می توانید « اعتبار مکالمه » خود را تمدید نمایید. این کار بسیار ساده است به این ترتیب شما از قبل هزینه تماسهایتان را پرداخت کرده اید و احتیاجی به پرداخت اشتراک ماهانه خط تلفن ندارید. سیم کارتهای طرح پیش پرداخت بطور پیش فرض روی طرح «پایه ثانیه ای» تنظیم شده اند. ویژگی طرح پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دائمی بودن آن است. شما برای حفظ خط تلفن خود نیازی به خرید شارژ ندارید!


کارتهای شارژ با اعتبار زمانی نامحدود:

کارت شارژی را انتخاب کنید که مناسب شماست.
ام تی ان ایرانسل «تمدید اعتبار» را به سادگی برای شما امکان پذیر ساخته است. کافیست تا کارت شارژی را انتخاب نمایید که «اعتبار مکالمه» آن مناسب شما باشد. این اعتبار مکالمه محدودیت زمانی نداشته و می توانید تا هر زمان که بخواهید از آن استفاده نمایید. آنچه که نیاز دارید بر روی کارت شارژ برای شما فراهم است:


تغییرات نرخ مالیات فروش و عوارض محصولات:

اعتبار موجود در کارت (ریال)
(پس از کسر مالیات بر ارزش افزوده)
مالیات بر ارزش افزوده (ریال) قیمت محصول
۹۲۵۹ ۷۴١ ۱۰,۰۰۰ ریال
کارت شارژ
۱۰,۰۰۰ ریالی
١۸۵١۹ ١۴۸١ ۲۰,۰۰۰ ریال
کارت شارژ
۲۰,۰۰۰ ریالی
۴۶۲۹۶ ٣۷۰۴ ۵۰,۰۰۰  ریال
کارت شارژ
۵۰,۰۰۰ ریالی
۹۲۵۹٣ ۷۴۰۴ ۱۰۰,۰۰۰ ریال
کارت شارژ
۱۰۰,۰۰۰ ریالی
١۸۵١۸۵ ١۴۸١۵ ۲۰۰,۰۰۰ ریال
کارت شارژ
۲۰۰,۰۰۰ ریالی


ارقام فوق با احتساب ۸ در صد مالیات بر ارزش افزوده است.

سیم کارت پیش پرداخت دائمی

سیم کارت شما پس از فعال سازی اولیه که با شماره گیری*۱۴۱*۱#[YES/OK]  انجام می‌دهید، برای همیشه فعال شده و شما برای دریافت تماس و یا پیام کوتاه نیاز به پرداخت هزینه ندارید. برای فعال نگه داشتن خط خود فقط لازم است در طول ۹۰ روز حداقل یک تماس یا یک پیام کوتاه دریافت و یا ارسال کرده و یا شارژ مجدد انجام دهید. به محض دریافت یا برقراری تماس، دریافت یا ارسال پیام کوتاه و یا انجام شارژ مجدد، دوره ۹۰ روزه شما از نو محاسبه خواهد شد.


از خدمات ام تی ان ایرانسل بهره مند شوید:

سرویس استعلام موجودی:
شما می توانید با شماره گیری *۱۴۱*۱#[YES/OK]  از موجودی حساب خود آگاه شوید.

خدمات مشترکین ام تی ان ایرانسل:
یک خط تلفنی برای ارائه کمک و پشتیبانی که به شما امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ام تی ان ایرانسل را می دهد. فقط کافیست با ۷۰۰ تماس بگیرید.

کنترل حساب اینترنتی (E-Care):
شما میتوانید با ارسال کلمه E-Care به شماره ۱۳۰ از طریق پیام کوتاه، بطور رایگان برای سرویس کنترل حساب اینترنتی ثبت نام نموده و از جزئیات مکالمات خود آگاه شوید.

پیامهای نوشتاری: خدمات پیام کوتاه (SMS)
سرویس پیام کوتاه به شما اجازه می دهد تا پیامهای نوشتاری را به سایر کاربران تلفن همراه ارسال و یا از آنها دریافت نمائید. پیامهای نوشتاری شما می توانند حداکثر معادل ۱۶۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان انگلیسی و یا ۷۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان فارسی باشند. برای فرستادن SMS از صحت شماره مرکز پیام اطمینان حاصل فرمایید. شماره مرکز پیام ۰۰۹۸۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ می باشد.

انتقال تماس تلفنی:
شما می توانید تماسهای خود را با استفاده از این سرویس به هر شماره تلفن دیگری بجز تلفن همراه خود منتقل کنید. همچنین می توانید انتقال تماس را برای حالت های مختلف (عدم دسترسی، اشغال بودن، عدم پاسخگویی و یا انتقال دائمی ) تنظیم کنید.

کنفرانس تلفنی:
 با استفاده از این سرویس می توانید بطور همزمان با حداکثر پنج نفر دیگر صحبت کنید. مهم نیست که این افراد در کدام شهر/منطقه هستند و یا از چه شبکه مخابراتی استفاده مینمایند.

سرویس شناسایی تماس گیرنده (CLIP):
این سرویس به شما امکان می دهد تا قبل از پاسخ دادن به تلفن همراهتان، شماره شخص تماس گیرنده را ببینید.

سرویس مسدود نمودن تماس:
این سرویس به شما امکان می دهد تا در موقع لازم و بنابر صلاحدید خودتان از برقراری و یا دریافت تماس جلوگیری نمایید.

تماس بین المللی:
با هر کسی در هر جای دنیا که باشید با استفاده از تلفن همراهتان تماس بگیرید. کافیست از داشتن اعتبار کافی و کد بین المللی صحیح اطمینان حاصل فرمایید.
 

قوانین قطع خدمات اعتباری:

کافی است برای فعال نگه داشتن خط خود در هر ۹۰  روز یکی از فعالیت های زیر را انجام دهید:

• دریافت یا برقراری تماس
• ارسال یا دریافت پیام کوتاه (SMS)  و پیام چند رسانه ای
• شارژ مجدد
• استفاده از GPRS
در غیر اینصورت خط تلفن به همراه اعتبار موجود و دیگر سرویس های اختصاص یافته قطع و ضبط خواهد شد.

قوانین قطع خدمات دائمی:

اگر مشتری در مدت ۲۸ روز صورت‌حساب خود را پرداخت ننماید، شماره تلفن همراه او به مدت ۵۷ روز به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت مشتری تنها قادر به دریافت تماس و SMS  خواهد بود. در صورت عدم پرداخت صورت‌حساب در این دوره ۵۷ روزه، مشترک وارد دوره تعلیق کامل می شود که در آن خط مشترک به طور کامل قطع می گردد. اگر مشترک ۵۱ روز در حالت تعلیق کامل باقی بماند، شماره تلفن همراه (و حساب او) از شبکه حذف می گردد. 


برای کسب اطلاعات بیشتر با خدمات مشترکین با شماره ۷۰۰ با استفاده از تلفن همراه ام تی ان ایرانسل خود تماس بگیرید.هزینه این تماس صرفنظر از مدت زمان مکالمه معادل هزینه یک دقیقه تماس ام تی ان ایرانسل به ام تی ان ایرانسل می باشد.شما همچنین می توانید از هر خط دیگری با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید. این تماس ها بر اساس نرخهای تعیین شده توسط اپراتورهای دیگر محاسبه میگردند.اطلاعات موجود در این سایت تنها به منظور اطلاع رسانی بوده و ایجاب آور برای ایجاد تعهد نمی باشد. با اینکه ام تی ان ایرانسل تمام سعی خود را به کار گرفته تا صحت این اطلاعات را تضمین نماید ولی نمی تواند در قبال هیچ هزینه، ضرر و یا خساراتی که در نتیجه اشتباه تایپی، اطلاعات نادرست و یا تغییرات به عمل آمده متوجه کسی شده مسئول باشد.خدمات ام تی ان ایرانسل ممکن است بدون هیچ تذکر قبلی تغییر یافته، اضافه شده و یا کاهش یابند. تمام حقوق برای ام تی ان ایرانسل محفوظ می باشد و این مطالب نباید به هیچ نحوی مورد بهره برداری قرار گرفته و یا بدون اجازه کتبی از ام تی ان ایرانسل به طور کامل یا جزئی مورد کپی برداری قرار بگیرد.

هدیه پرداخت بدهی ویژه مشترکین قطع

هدیه پرداخت بدهی ویژه مشترکین قطع

 مشترکین همراه اول که خط دائمی­تان به دلیل بدهی قطع شده است!

با پرداخت بدهی خود، یک روز تا یک ماه مکالمه رایگان درون شبکه از همراه اول هدیه بگیرید.
 
نحوه دریافت هدیه
·     مشترکینی که آخرین قبض خود (جدیدترین قبض) را ازتاریخ  ۹۲.۱۰.۰۱ لغایت ۹۳.۰۲.۳۱ پرداخت نمایند، مشمول دریافت هدیه های مکالمه رایگان درون شبکه خواهند شد. جزئیات این هدایا در جدول زیر آورده شده است:
 
 
نحوه دریافت هدیه پرداخت بدهی
   
مشترکینی که از آغازسال ۹۲ به علت بدهی قطع شده اند.
مشترکینی که از قبل از آغاز سال ۹۲ به علت بدهی قطع شده اند.
 
یک روز مکالمه درون شبکه رایگان
یک ماه مکالمه درون شبکه رایگان
مشترکینی که مبلغ بدهی ایشان در زمان پرداخت بیش از ۲۰۰ هزار تومان است.
یک هفته مکالمه درون شبکه رایگان
مشترکینی که مبلغ بدهی ایشان در زمان پرداخت کمتر از ۲۰۰ هزارتومان است.
 
·     پس از پرداخت آخرین (جدیدترین) قبض توسط مشترک، معمولا ۲۴ ساعت طول می کشد تا تائید پرداخت قبض توسط بانک به همراه اول اعلام شود. پس از آن، خط مشترک بلافاصه وصل شده، و مشترک مشمول دریافت هدیه شده، و پیامک تایید پرداخت برای وی ارسال می ­شود. دراین پیامک نوع و نحوه فعال‏سازی هدیه به ایشان اعلام می شود.
·     مشترکین برای فعال سازی بسته هدیه خود، از زمان دریافت پیامک تایید پرداخت ۳۰ روز فرصت دارند در زمان دلخواه خود به یکی از روشهای جدول زیر، هدیه پرداخت بدهی را فعال کنند:
  
 
فعال سازی هدیه پرداخت بدهی
   
فعال سازی هدیه پرداخت بدهی
شماره گیری *۱۱۱*۴۲۱#
ارسال ۴۲۱ به سرشماره ۱۱۱
دریافت راهنما
شماره گیری *۱۱۱*۴۲۹#
ارسال ۴۲۹ به سرشماره ۱۱۱
 
·     این طرح در منوی طرح های مناسبتی سامانه های جامع خدمات (پیامک به ۱۱۱ و *۱۱۱#) با عنوان " هدیه پرداخت بدهی ویژه مشترکین قطع" ارائه می شود.
 
قوانین کلی هدیه پرداخت بدهی
·  مشترکین برای مشمول شدن در این طرح، می بایست با مراجعه به دفاتر و درگاه های ارتباطی مانند تلفن گویای ۹۹۹۰، وب سایت و سامانهUSSD بانک ها و... ، نسبت به دریافت اطلاعات آخرین صورت حساب و پرداخت آن اقدام نمایند.
· هدایای درنظر گرفته شده به مشترکینی که سیم کارت آنها صرفاً به دلیل بدهی قطع شده و با پرداخت بدهی مجددا وصل می شود، ارائه خواهد شد. لذا قطع هایی مانند قطع قضایی و... شامل این طرح نمی شوند.
·  مشترکینی که پس از پایان مهلت زمانی تعیین شده بدهی پیشین خود را پرداخت نمایند، مشمول دریافت هدیه نخواهند بود.
·  مشترکینی که مشمول دریافت هدیه شده اند، تنها یکبار می توانند هدیه خود را فعال کنند.
 
سلب امتیاز
پس از تاریخ  ۹۳.۰۳.۰۱ همراه اول طبق ضوابط و مقرراتی که متعاقباً اعلام خواهد شد، نسبت به سلب امتیاز خط مشترکینِ قطعِ بدهی که قبض خود را پرداخت نکرده اند اقدام خواهد نمود.
توجه: درصورت عدم پرداخت بدهی توسط مشترکین ، علاوه برسلب امتیاز خط، همراه اول طبق ضوابط و مقررات نسبت به پیگیری اخذ باقیمانده بدهی از مبادی قانونی اقدام خواهد نمود.

شماره‌های مهم آی سیم

شماره‌های مهم


تلفن گویا و خدمات مشترکین ۹۰۰
اطلاع از وضعیت حساب *۱۳۰*۱*۱#
حد اعتبار *۱۳۰*۱*۴#
با من تماس بگیرید *۱۵۰*شماره تلفن#
پرداخت قبض از طریق کارت شارژ *۱۳۰*PIN#
پرداخت قبض از طریق تلفن گویا ۰۲۱-۸۷۳۴
پیام گیر صوتی ۷۱۰
آهنگ پیشواز ۷۷۷

توجه: تماس با شماره اضطراری 110 از خط ایرانسل رایگان است.

هفته های ۲۰۰ میلیونی همراه اول

همراه اول با قرعه کشی و جوایز بزرگ به استقبال زمستان می رود!
زمستان امسال، با طرح "هفته های ۲۰۰ میلیونی همراه اول" هر هفته شانس خود را برای برنده شدن دو جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی امتحان کنید!

 

چگونگی کسب امتیاز
نحوه ی کسب امتیاز مطابق جدول ذیل می باشد:
 
 
چگونگی کسب امتیاز
   
نوع مشترک
امتیاز فعالسازی سیمکارت
امتیاز خرید هر ۱۰۰۰ تومان شارژ
امتیاز هر ۱۰۰۰ تومان کارکرد
دائمی
۱۰۰
-
۱
اعتباری
۱۰
۱
-
 
 
برگزاری قرعه کشی
قرعه کشی به صورت هفتگی برگزار می شود.
 
قوانین شرکت در قرعه کشی
. محاسبه امتیازات شرکت کنندگان درقرعه کشی به صورت هفتگی (ازساعت صفر روزشنبه هرهفته تاساعت ۲۳:۵۹ روزجمعه آن هفته) بوده وامتیازات یک هفته به هفته بعدی انتقال نمی یابد. هفته اول از ۹۲.۱۰.۰۷ لغایت ۹۲.۱۰.۱۳ در نظرگرفته می شود.
به هر امتیاز یک کد منحصر به فرد تخصیص داده می شود (به عنوان مثال مشترکی که ۱۰ امتیاز دارد،۱۰ کد منحصر به فرد دریافت می کند) که این کدها طی پیامکی به اطلاع هر مشترک می رسد.
مبنای شرکت در قرعه کشی شماره تلفن است و فرد نیست. بنابراین با چندین شماره تلفن می توانید در قرعه کشی شرکت نموده و با هر شماره تلفن به میزان امتیاز کسب شده شانس برنده شدن خود را امتحان کنید. 
 
نحوه شرکت در قرعه کشی
برای شرکت در قرعه کشی نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا فعالیت خاصی نیست و به صورت خودکار در قرعه کشی شرکت داده می شوید.
 
اطلاعات بیشتر
برای کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۸۰۸۳  تماس بگیرید یا کد #۴۳*۱۱۱* را شماره گیری نمایید. 
 
 
اطلاعات بیشتر
   
درخواست
روش
 
دریافت راهنمای طرح
ارسال عدد ۹ لاتین به ۸۰۸۳
۴۳۹#*۱۱۱*
استعلام امتیاز
ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۸۳
۴۳۱#*۱۱۱*
 

 

تعویض سیم‌کارت آی سیم

تعویض سیم‌کارت

در صورت آسیب دیدن، مفقود شدن و یا به سرقت رفتن سیم‌کارت می‌توانید شماره خود را روی یک سیم‌کارت جدید فعال کنید. شما می‌توانید با مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل و خرید یک «بسته بازگشت»، عملیات تعویض سیم‌کارت را انجام دهید.


همچنین در صورت لزوم می‌توانید پیش از تعویض سیم‌کارت جهت مسدود کردن موقت آن با خدمات مشترکین (شماره مرکز تماس اختصاصی ۹۰۰) تماس بگیرید و ظرف مدت هفت روز برای دریافت سیم‌کارت جدید خود به دفاتر خدمات مشترکین ایرانسل مراجعه و بدین ترتیب از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری نمایید.


توجه:

برای تعویض سیم‌کارت، علاوه بر ارائه مدرک شناسایی معتبر، ارائه قاب و کارت شناسایی سیم‌کارت قبلی الزامی است. در صورتی که قاب سیم‌کارت قبلی را در اختیار ندارید، لطفا با مرکز تماس اختصاصی ۹۰۰ تماس بگیرید یا به یکی از مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید.

کمپین ۲۰

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری در ایام نوروز (از ابتدای سال ۱۳۹۳ تا پایان روز ۱۳ فروردین)  به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس همراه اول توانستند با ثبت نام در این طرح از یک بسته ۲۰هزار ریالی عیدی بهره مند شوند.  

 

قرعه کشی ویژه کلیه مشترکین دائمی و اعتباری:
بیستمین سالگرد تاسیس همراه اول با ۲۰ هفته ۲۰۰ میلیونی از اول فروردین ۹۳!
سال ۹۳ با طرح "۲۰ هفته ۲۰۰ میلیونی همراه اول" هر هفته شانس خود را برای برنده شدن دو جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی امتحان کنید! هر هفته یک برنده ی خانم و یک برنده ی آقا.
 
چگونگی کسب امتیاز
نحوه ی کسب امتیاز مطابق جدول ذیل می باشد:
 
 
 
چگونگی کسب امتیاز
   
نوع مشترک
امتیاز فعالسازی سیمکارت
امتیاز خرید هر ۱۰۰۰ تومان شارژ
امتیاز هر ۱۰۰۰ تومان کارکرد
دائمی
۱۰۰
-
۱
اعتباری
۱۰
۱
-
 
 
برگزاری قرعه کشی
قرعه کشی به صورت هفتگی برگزار می شود.
 
قوانین شرکت در قرعه کشی
.    محاسبه امتیازات شرکت کنندگان درقرعه کشی به صورت هفتگی (ازساعت صفر روزشنبه هرهفته تاساعت ۲۳:۵۹ روزجمعه آن هفته) بوده وامتیازات یک هفته به هفته بعدی انتقال نمی یابد. هفته اول از۰۲/۰۱/۹۳ لغایت ۰۸/۰۱/۹۳ در نظرگرفته می شود.
.    به هر امتیاز یک کد منحصر به فرد تخصیص داده می شود (به عنوان مثال مشترکی که ۱۰ امتیاز دارد،۱۰ کد منحصر به فرد دریافت می کند) که این کدها طی پیامکی به اطلاع هر مشترک می رسد.
.    مبنای شرکت در قرعه کشی شماره تلفن است و فرد نیست. بنابراین با چندین شماره تلفن می توانید در قرعه کشی شرکت نموده و با هر شماره تلفن به میزان امتیاز کسب شده شانس برنده شدن خود را امتحان کنید. 
 
نحوه شرکت در قرعه کشی
.    برای شرکت در قرعه کشی نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا فعالیت خاصی نیست و به صورت خودکار در قرعه کشی شرکت داده می شوید.
 
 اطلاعات بیشتر
.    برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه ۸۰۸۳  پیامک ارسال کرده یا کد #۴۳*۱۱۱* را شماره گیری نمایید. 
 
 
 
اطلاعات بیشتر
   
درخواست
روش اول
روش دوم
دریافت راهنمای طرح
ارسال عدد ۹ لاتین به ۸۰۸۳
۴۳۹#*۱۱۱*
استعلام امتیاز
ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۸۳
۴۳۱#*۱۱۱*
 
 
 اطلاعات بیشتر
.   مشترکین برای شرکت در قرعه کشی نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا فعالیت خاصی نداشته و به صورت خودکار در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.
.   دریافت اطلاعات مربوط به قرعه کشی شماره۱"ویژه کلیه مشترکین " از طریق ارسال عدد ۴۳ به سرشماره ۱۱۱ و یا شماره گیری کد دستوری #۴۳*۱۱۱* امکان پذیر خواهد بود. کد های مربوط به هر فعالیت در جدول ذیل اشاره شده است.
 
 
 
اطلاعات بیشتر
   
درخواست
روش اول
روش دوم
دریافت راهنمای طرح
ارسال عدد ۹ لاتین به ۸۰۸۳
۴۳۹#*۱۱۱*
استعلام امتیاز هفته جاری
ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۸۳
۴۳۱#*۱۱۱*
استعلام امتیاز هفته قبل
ارسال عدد ۲ لاتین به ۸۰۸۳
۴۳۲#*۱۱۱*
 

طرح تعرفه آی سیم

طرح تعرفه و تغییر آن


طرح تعرفه یعنی نرخ استفاده از خدمات شبکه ایرانسل بسته به زمان و نوع سرویس مورد استفاده؛ در جشنواره‌های ایرانسل، انواع متنوعی از طرح‌های تعرفه در اختیار شما قرار می گیرد که هریک مزایای خاص خود را دارد. شما می‌توانید بسته به نوع و میزان مصرف خود، یکی از این طرح‌های تعرفه را انتخاب کرده و هزینه‌های خود را به نحو بهتری کنترل نمایید.


در حال حاضر طرح تعرفه نقره ای برای مشترکین جدید سیم‌کارت‌های دائمی به صورت پیش فرض و بدون پرداخت هزینه اشتراک فعال می‌باشد.


برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان، کد دستوری *۱۳۰*۱*۲# را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید.


برای انتخاب و تغییر طرح تعرفه، کد دستوری *۱۳۰*۷# را شماره گیری و از منوی ارائه شده یکی را انتخاب کنید.


راه‌های دیگر اطلاع از طرح تعرفه کنونی:

  • تماس با شماره مرکز تماس اختصاصی ۹۰۰ از خط ایرانسل و دنبال کردن پیام ها
  • مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل
  • استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی (e-Care)
  • از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من

جمعه های رویایی

لذت مکالمات رایگان نامحدود جمعه ها

با جشنواره جمعه های رویایی مخصوص مشترکین سیم کارت دانشجو

 

 

جشنواره جمعه های رویایی مختص مشترکین سیم کارت دانشجو می باشد. مشترکین این سیم کارتها می توانند با فعال سازی رایگان در این جشنواره شرکت کنند .

شروع جشنواره از ۱۳۹۳/۰۲/۱۰ همزمان با بازگشایی نمایشگاه بین المللی کتاب بوده و جشنواره تا پایان تیرماه ۱۳۹۳ ادامه خواهد داشت. در طول این مدت مشترکینی که جشنواره جمعه های رویایی را فعال نموده اند می توانند از امکان مکالمه رایگان نامحدود داخل شبکه ( شبکه همراه اول و تلفن ثابت) در روزهای جمعه بهره مند گردند

شیوه فعال سازی:

مشترکین سیم کارت دانشجویی با شماره گیری کد دستوری *۱۱۱*۴۴#به صورت رایگان می توانند طرح جمعه های رویایی را روی سیم کارت خود فعال کنند.

 

هزینه فعال سازی : رایگان
تعداد تماسهای مجاز رایگان : در روزهای جمعه نامحدود
مدت زمان مکالمه رایگان : در روزهای جمعه نامحدود

روش‌های پرداخت صورت حساب آی سیم

روش‌های پرداخت صورت حساب


جهت پرداخت صورت حساب تلفن همراه (قبض) خود، می توانید از رو ش های زیر استفاده کنید:

۱. پرداخت اینترنتی از طریق وب سایت ایرانسل
۲. پرداخت از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من
۳. پرداخت از طریق خودپرداز
۴. شارژ الکترونیکی e-Charge از طریق فروشندگان مجاز
۵. پرداخت از طریق کارت شارژ با شماره گیری کد *۱۳۰*رمز شارژ#
۶. پرداخت از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)
۷. پرداخت از طریق مراجعه به بانک‌های ملی، ملت، تجارت و به زودی همه بانک‌ها
۸. پرداخت از طریق شارژ خط به خط


مبلغ قبض یک مشترک دائمی را یک مشترک اعتباری می‌تواند با استفاده از سرویس شارژ خط به خط و از اعتبار حساب سیم‌کارت اعتباری خود پرداخت نماید.

سرویسهای ویژه

سرویس ویژه :

   درحال حاضرسرویسهای ویژه ارائه شده برای سیم کارتهای دایمی عبارتند از:

انتظارمکالمه ، نمایشگر ، انتقال مکالمه ، پیام کوتاه (SMS)، GPRS ، پیام چندرسانه ای (MMS) ، پیام صوتی، محدودیت مکالمه ، دیتا و فاکس ، مکالمه گروهی

 
انتظارمکالمه :

    بافعالسازی این سرویس ، مشترکین تلفن همراه می توانند در زمان مکالمه ، اگرتماس جدیدی با وی برقرارشد با درانتظارگذاشتن یکی ازتماس ها ، پس ازفشردن کلید برقراری ارتباط (دکمه سبزرنگ ) با دیگری مکالمه نمایند.

این سرویس برای تمامی  مشترکین بصورت رایگان فعال بوده و استفاده ازآن صرفا" نیازمند تنظیمات گوشی می باشد.

کد میانبر جهت فعالسازی :
# ۴۳*Send
کد میانبرجهت غیرفعالسازی:
#۴۳*۱۱#Send
کد میانبرجهت بررسی :
# ۴۳ # *Send
(Sony Ericsson)Setting CallsManage callsCall waiting

(SAMSUNG)Application Setting →Call → voice calls →Call wating→Activate

 

نمایشگر:

   بافعال بودن این سرویس رویت شماره تلفن تماس گیرنده امکانپذیر می شود .این سرویس برای تمامی مشترکین بصورت رایگان فعال است .

کد میانبرجهت فعالسازی :
# ۳۰ # *Send  

 انتقال مکالمه :

   

 چگونه سرویس انتقال تماس (call divert) به تلفن ثابت را فعال کنیم؟
 
در زندگی روزمره زمانهایی هست که نمی توانید به تماس هایتان پاسخ دهید. فرض کنید در جلسۀ مهمی هستید و باید بر روی دستور جلسه تمرکز کنید و یا شارژ گوشی تان در حال اتمام است و به زودی خاموش می شود و منتظر تماسهای مهمی هستید ویا چندین سیم کارت همراه اول دارید و برایتان مقدور نیست همه آنها را داخل گوشی قرار داده و استفاده نمایید.
این موقعیتهابرای همۀ ما پیش می آید، چه باید کرد؟ یک پیشنهاد کاربردی استفاده از سرویس انتقال تماس به یک تلفن ثابت است. تاکنون استفاده از این سرویس شامل هزینه می شد اما در خدمت جدید همراه اول این سرویس رایگان است.
برای فعالسازی این سرویس، باید در قسمت تنظیمات تلفن همراهتان، انتقال تماس(call divert) و گزینه انتقال تماس دائم (always divert)را انتخاب کنید. البته ممکن است این گزینه در تلفن همراه شما کمی متفاوت باشد مثلاً در بعضی از گوشی ها از عنوان ارسال تماس (call forward) و ارسال دائم(always forward) استفاده  می شود. اما به هرحال به دنبال گزینه ای باشید که تمام تماسهای دریافتی تان را منتقل کند. سپس یک شماره ثابت وارد کنید. اکنون تمام تماسهای رایگان به خط ثابت مورد نظر منتقل می شود. اما در صورتی که خواستید این سرویس را غیر فعال کنید به دنبال گزینۀ لغو  (cancel) و یا غیر فعالسازی (disable) بگردید.روش دیگری نیز وجود دارد و آن استفاده از کدهای دستوری میانبر (USSD) است. استفاده از این کدها بسیار ساده و سریع است. به منظور استفاده از این روش کافی است همان گونه که شماره گیری می کنید نشانه و اعداد*۲۱*  را فشار داده و بلافاصله یک شماره ثابت وارد کنید. سپس کلید # و نهایتأ کلید شماره گیری(همان کلید سبز) را فشار دهید:

call#(شماره ثابت)*۲۱* 

البته فراموش نکنید که شماره ثابت را به همراه کد شهر وارد کنید. مثلا در تهران کد ۰۲۱ را در ابتدای شماره  قرار دهید . در صورت عدم نیاز به سرویس و  برای غیرفعالسازی نیز #۲۱# را شماره گیری کنید.
با سرویس انتقال تماس به تلفن ثابت هیچ تماسی را از دست نمی دهید، حتی در موقعیتهای اضطراری و البته فراموش نکنید که این سرویس رایگان است.
 

   پیام کوتاه SMS)) :

    با فعال  بودن این سرویس امکان ارسال و دریافت  پیام کوتاه برای مشترک  تلفن همراه  وجود خواهد داشت .        سرویس  مذکور  برای  کلیه  مشترکین بصورت  رایگان فعال  بوده  و استفاده از آن با  اعمال تنظیمات  بر روی  گوشی  (۹۸۹۱۱۰۰۵۰۰ +service centerText messageSetting Message)  امکانپذیر   می باشد.

توجه :

   مشترکین تلفن همراه که تمایل به دریافت پیام کوتاه تبلیغاتی ندارند می توانند با سامانه اطلاع رسانی ۹۹۹۰ تماس حاصل فرما یند.

قطع سرویس :

   مشترکین می توانند با مراجعه به یکی ازدفاترخدمات ارتباطی نسبت به تکمیل فرم مربوطه وارائه مدارک لازم (اصل وتصویرکارت ملی ، آخرین قبض پرداختی ) اقدام نماید.

 

GPRS:

 امکان اتصال مشترکین تلفن همراه به اینترنت رامهیا می سازد.

 

روشهای فعالسازیGPRS :

۱.      مراجعه به سایت همراه اول ((mci.ir وانتخاب لینک ثبت نام سرویس  GPRS وسپس تکمیل فرم ثبت نام

۲.       ارسال پیام کوتاه بدون متن به ۸۰۸۸

قطع سرویس :

۱.   مشترکین می توانند به مراکزتلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستانها) مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه وارائه مدارک لازم  اقدام نمایند.

۲.        ارسال پیام کوتاه بامتن ۵ به شماره ۸۰۸۸

 (باقطع سرویس GPRS، سرویس  MMSنیزقطع می گردد).

 

سرویس پیام چندرسانه ای (MMS) :

 بافعالسازی این سرویس امکان ارسال و دریافت پیام چندرسانه ای وفایل صوتی وتصویری برای مشترکین امکانپذیر می گردد.

روش فعالسازی MMS :

   مشترکین به دفاترخدمات ارتباطی مراجعه وفرم درخواست (تعهدنامه) را تکمیل ومدارک لازم (اصل وتصویرکارت ملی وآخرین قبض ) راارائه می نمایند. 

یادآوری :

۱.    پس ازفعالسازی سرویس MMS، درصورت عدم دایری سرویس GPRS، سرویس مذکورنیز به طورهمزمان فعال می گردد.

۲. درصورت نقل انتقال تلفن همراه ، سرویس چندرسانه ای قطع گردیده و دایری مجدد آن منوط به درخواست مالک جدید می باشد.

 

قطع سرویس پیام چندرسانه ای MMS) ):

 ۱. حضوری :مشترکین به یکی ازدفاترخدمات ارتباطی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم و ارائه مدارک لازم (اصل و تصویرکارت ملی ،آخرین قبض پرداختی ) اقدام می نمایند.
۲. غیرحضوری :مشترکین تلفن همراه که خدمات غیرحضوری (E-care) تلفن همراه خود را فعال نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به قطع سرویس پیام چندرسانه ای اقدام نمایند.

 

پیام صوتی( VMS)

 با فعالسازی این سرویس مشترکین سیم کارت دایمی می توانند مکالمات خود را در حالات زیر به صندوق صوتی منتقل نمایند.همچنین امکان تعویض پیام خوش آمد گویی ، ارسال پیام صوتی برای فرد مشخص ، دسترسی به صندوق صوتی از طریق تلفن همراه دیگر از مزیت های این سرویس است .

فعالسازی سرویس
مشترکین سیم کارت دایمی به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه و ارائه مدارک لازم ( اصل و تصویر کارت ملی ، آخرین فبض پرداختی) اقدام نمایند ، پس از فعالسازی سرویس مشترکین می توانند با انجام تنظیمات(مطابق جدول) برروی گوشی از این سرویس استفاده نمایند . دریافت پیام صوتی از مخاطب برای دارنده سرویس هزنیه ای در بر نداشته لیکن شنیدن پیام دارای هزینه معادل هزینه تماس شهری خواهد بود.

طریقه استفاده از سرویس
۱. اعمال تنظیمات
مشترکین پس از فعالسازی سرویس ، باید وارد منوی تنظیمات گوشی ، انتقال تماسها شده و یک یا چند حالت زیر را انتخاب و شماره ۰۹۹۱۲ را وارد نمایند.
 

 

 

 
طریقه استفاده از سرویس
   
متن فارسی
متن انگلیسی
درهمه حالات
All call
درحالت اشغال
When Busy
زمانیکه در دسترس نباشد
When not reachable
زمانیکه پاسخگو نباشد
When no Answer
زمانیکه گوشی مشترک خاموش باشد
When power off


انتقال همه تماسها به صندوق صوتی

کد میانبر برای فعالسازی انتقال تمام تماسها                 **۲۱*۰۹۹۱۲#ok

کد میانبر برای غیرفعالسازیانتقال تمام تماسها   ##۲۱#ok                

کد میانبر برای بررسی وضعیت                                                 *#۲۱#ok

انتقال تماسها در زمان اشغال بودن به صندوق صوتی

کد میانبر برای فعالسازیانتقال تماس ها در زمان اشغال بودن  **۶۷*۰۹۹۱۲#OK                            

کد میانبر برای غیرفعالسازیانتقال تماس در زمان اشغال بودن   **۶۷*۰۹۹۱۲#ok                              

کد میانبر برای بررسی وضعیت  *#۶۷#ok                                                                                       

انتقال تماسها در زمان در دسترس نبودن یا خاموش بودن گوشی به صندوق صوتی

کد میانبر برای فعالسازی انتقال تماس ها در زمان در دسترس نبودن یا خاموش بودن   **۶۲*۰۹۹۱۲#ok                                         
کد میانبر برای غیرفعالسازیانتقال تماس در زمان در دسترس نبودن یا خاموش بودن   ##۶۲#ok                                                       
کد میانبر برای بررسی وضعیت  *#۶۲#ok                                                                                                  

 

انتقال تماسها در زمانیکه مشترک پاسخگو نمی باشد به صندوق صوتی

کد میانبر برایفعالسازیانتقال تماس ها در زمان عدم پاسخ به صندوق صوتی **۶۱*۰۹۹۱۲#ok                         

کد میانبر برای غیرفعالسازیانتقال تماس ها در زمان عدم پاسخ به صندوق صوتی   ##۶۱#ok                               

کد میانبر برای بررسی وضعیت             *#۶۱#ok                                                                                                             

 

 

فعالسازی سرویس انتقال برای تمام مکالمات :

 

(Sony Ericsson):Setting→calls→divert calls→Voicecalls→انتخاب حالت → Activate →۰۹۹۱۲→ok
(Samsung):Setting→Application→Setting→call→Voice→calls→Call→diverting→انتخاب حالت →Activate→۰۹۹۱۲→ok
(Nokia): setting→Phone selt→Phone → Call divert →انتخاب حالت  →Active→۰۹۹۱۲→ok

۲. مشترکین درصورت تماس برای اولین بار با شماره ۰۹۹۱۲ می توانند نسبت به تنظیمات زیر اقدام نمایند.
- فعالسازی و غیرفعالسازی کلمه عبور
- تعویض پیام خوش آمد گویی
- انتخاب زبان

۳. مشترکین می توانند پس از دریافت پیام کوتاه مبنی بر انتقال تماس دریافتی به صندوق صوتی از تلفن همراه خود با شماره ۰۹۹۱۲ و یا از طریق تلفن همراه دیگر در صورت تماس با شماره ۰۹۹۱۳ ( وارد نمودن کلمه عبور )، پیام صوتی خود را بشنوند.
۴. مشترکین می توانند پیام صوتی، از تلفن همراه خود (تماس با شماره ۰۹۹۱۲) و تلفن همراه دیگر (تماس با شماره ۰۹۹۱۳ و وارد نمودن کلمه عبور ) ارسال نمایند.

نکته :
۱.درصورتیکه مشترک نسبت به فعالسازی رمز عبور اقدام نموده باشد در هنگام تماس با ۰۹۹۱۲ باید برای شنیدن و ارسال پیام صوتی رمز عبور را وارد نمایند.

۲.مشترکین درصورت تماس از تلفن همراه دیگری (*******۰۹۱) با شماره ۰۹۹۱۳ پس از وارد نمودن کلمه عبور امکان دسترسی به صندوق صوتی و شنیدن پیام صوتی دریافتی و ارسال پیام را خواهند داشت .

 

محدودیت مکالمه :

بافعالسازی این سرویس مشترک تلفن همراه دایمی می تواند درحالات مختلف محدودیت هایی را(جدول ذیل )بر روی سیم کارت خوداعمال نماید.

 

فعالسازی سرویس محدودیت مکالمه :

   مشترک به دفاترخدمات ارتباطی مراجعه ونسبت به تکمیل فرم مربوطه و ارائه مدارک لازم ( اصل وتصویر کارت ملی ) واعمال تنظیمات برروی گوشی اقدام نماید.

 

 

 
 
فعالسازی سرویس محدودیت مکالمه
   
متن فارسی
متن انگلیسی
تمام تماسهای خروجی را مسدود نماید
Allouting
تماسهای خروجی بین المللی را مسدود می نماید

International outgoing

تمامی تماسهای خروجی را در صورتیکه مشترک خارج باشد مسدود می نماید

Internatinal out going when roaming

تمامی تماسهای ورودی را مسدود می نماید

All in coming

تمامی تماسهای ورودی را در صورتیکه مشترک خارج باشد مسدود می نماید

In coming when roming

درصورتیکه مشترک خارج ازکشور باشد تمامی تماسهای ورودی بجزتماسهایی که ازداخل کشوربرقرارمی گردد را مسدود می نماید

Incoming except home

 

فعالسازی سرویس محدودیت درهمه حالات :

(Sony Ericsson):Setting®ManageCalls®Restrict calls® انتخاب حالت   ® Activate® password→ok

(Samsung):Setting→Application Setting→Call→Voice Calls→Call barring→انتخاب حالت

Activate→password→ok
 
قطع سرویس :


۱. حضوری : مشترکین به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم و ارائه مدارک لازم (اصل وتصویرکارت ملی ، آخرین قبض پرداختی) اقدام می نماید.
۲. غیرحضوری :مشترکین درصورتیکه خدمات غیرحضوری (E-care) تلفن همراه خود را فعال نموده اندمی توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به قطع سرویس محدودیت اقدام نمایند.

 

سرویس دیتا :

 

   با فعالسازی سرویس دیتا، امکان اتصال به شبکه اینترنت ازطریق تلفن همراه و ارسال و دریافت فایل برای مشترکین در زمان حرکت و مکانهایی که برقراری ارتباط دیتا بوسیله خط تلفن ثابت و یا سرویس  GPRSمیسر نمی باشد ، امکانپذیر می گردد.

سرعت ارسال ودریافت اطلاعات حدودا" kb/s ۶/۹می باشد.

 

فعالسازی سرویس دیتا :


۱. حضوری :مشترکین می توانند با مراجعه به دفاترخدمات ارتباطی و تکمیل فرم مربوطه وارائه مدارک (اصل وتصویرکارت ملی وآخرین قبض پرداختی ) اقدام نمایند و سیستم یک شماره به سرویس دیتا اختصاص می دهد
۲.غیرحضوری : مشترکین درصورتیکه خدمات غیرحضوری (E-Care) تلفن همراه خود را فعال نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به فعالسازی سرویس دیتا اقدام نمایند.

 

 پس ازفعالسازی سرویس دیتا، درصورتی که گوشی مشترک ، این سرویس را  پشتیبانی نماید ، ایشان می توانند به یکی از ۲ روش زیر به اینترنت متصل شوند.

۱.     مشترکینی که گوشی تلفن همراهشان دارای سیستم عامل ، با قابلیت  تعریف dialup connection می باشد ، می توانند با تعریف یک اتصال  dialup connectionدرگوشی خود ،مستقیما" به اینترنت متصل شوند.  

۲.     گوشی تلفن همراه بعنوان یک مودم عمل نموده و ازطریق کابل رابط به رایانه شخصی متصل گردیده و در رایانه یک اتصال Dial up connection تعریف می گردد ، وبه این روش ، رایانه شخصی به اینترنت متصل می گردد.

 
توجه :

· جهت فعال نمودن dial up connection، مشترک باید کارت اینترنت تهیه نماید وازروی کارت ،اطلاعات مربوط به user name ،password وشماره تماس ISP مربوطه را وارد نمایید.

·جهت ارسال فایل به مشترکینی که سرویس دیتای آنها فعال است ، می توان ازبرنامه Hyperterminal ویا برنامه های مشابه ، برای ارتباط باید ازشماره دیتای اختصاص یافته به مشترک استفاده کرد.

· درخصوص بررسی فعال بودن سرویس :

 "درصورت تماس با شماره دیتای اختصاص یافته روی صفحه نمایشگر پیامData call"" را مشاهده می نمایید."

قطع سرویس :

۱.حضوری : مشترکین می توانند، به دفاترخدمات ارتباطی مراجعه وفرم مربوطه را تکمیل ومدارک لازم(اصل وتصویرکارت ملی را ارائه نمایند.
۲.غیرحضوری : مشترکین درصورتیکه خدمات غیرحضوری (E-Care) تلفن همراه خود رافعال نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه نسبت به قطع سرویس دیتا اقدام نمایند.

سرویس فکس :

   با فعالسازی این سرویس امکان ارسال ودریافت فکس ازطریق تلفن همراه برای مشترکین مهیا می گردد.

فعالسازی سرویس :

 ۱. حضوری :مالک یا وکیل قانونی می توانند به یکی ازدفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل ومدارک لازم (اصل و تصویر کارت ملی وآخرین قبض پرداختی ،اصل وکالتنامه درصورت مراجعه وکیل قانونی ) را ارائه نمایند .
۲. غیرحضوری : مشترکین درصورتیکه خدمات غیرحضوری تلفن همراه خود را فعال نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به فعالسازی سرویس فکس اقدام نمایند.
سپس سیستم یک شماره به فکس اختصاص می دهد.

   پس ازفعالسازی سرویس فکس ، درصورتی که گوشی مشترک ، این سرویس را پشتیبانی نماید،ایشان می توانند به یکی از۲ روش زیر ازسرویس فکس استقاده نمایند.

۱. مشترکینی که گوشی تلفن همراهشان دارای منوی فکس است  می توانند مستقیما" فکس راارسال یا دریافت نمایند و درصورت لزوم ازطریق اتصال گوشی به چاپگر ، متن را روی صفحه چاپ کنند.

۲.     با قراردادن سیم کارت در رایانه شخصی ،(بانصب برنامه GSM Modem در رایانه شخصی ) فکس را ارسال و دریافت نمایند .

توجه  :

· جهت ارسال فکس به مشترکینی که سرویس فکس آنها فعال گردیده ، ازشماره فکس اختصاص یافته به مشترک استفاده گردد.

· جهت بررسی فعال بودن سرویس ، مدرصورت تماس با شماره فکس اختصاص یافته ، روی صفحه نمایشگر پیام " Fax call" را مشاهده می نمایید.

 

سرویس شماره گیری ثابت(Fixed Dialling) :

بافعالسازی این سرویس مشترکین می توانند ،امکان شماره گیری باسیم کارت خودرا صرفا"به تعداد مشخص ومعین (این تعداد با توجه به گوشی تلفن همراه بین ۱۵الی ۲۵شماره متغیرمی باشد)محدود نمایند .این سرویس برای تمامی مشترکین فعال بوده و فقط نیازبه اعمال تنظیمات درگوشی دارد.

 ( Nokia) Setting→cost setting→Fixed dialling→on یا Number→ok

 

(Sumsung) Setting→ Security→Fixed dialling mode→on

 
 

مکالمه گروهی:

    بافعالسازی این سرویس مشترکین تلفن همراه می توانند بصورت همزمان با چند نفر(حداکثر ۵نفر) مکالمه نموده بصورتی که تمامی افراد حاضردراین تماس امکان صحبت نمودن وشنیدن صدای سایرافراد را داشته باشند.

سرویس شامل گروههای (۵+۱) نفراست که یک نفربه عنوان میزبان و۵ نفر نیز به عنوان افراد دعوت شده مکالمه گروهی می باشند.

 

فعالسازی سرویس :

   این سرویس برای تمامی مشترکین تلفن همراه دایمی واعتباری فعال می باشد.

 

قطع سرویس :

   مشترک یا وکیل قانونی با مراجعه به دفاترخدمات ارتباطی و تکمیل فرم وارائه مدارک لازم (اصل و تصویرکارت ملی ، ارائه وکالتنامه ها ، درصورت مراجعه وکیل )اقدام نماید.

سیم‌کارت دائمی آی‌سیم


شرکت ایرانسل افتخار دارد این بار نیز با ارائه محصولی برتر و متناسب با آخرین فناوری‌های روز دنیا، شما هموطنان عزیز را همراهی نماید. سیم‌کارت دائمی آی‌سیم با پیش شماره خاص ۰۹۰۲ مختص مشترکینی است که به دنبال تفاوت و برتری هستند. این سیم‌کارت‌ها به مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال به فروش می‌رسند که شامل حد اعتبار* اولیه معادل ۵۰۰,۰۰۰ ریال می‌باشند و با کارت مالکیت رسمی ارائه می‌شوند.


* «حد اعتبار» مبلغی است که به صورت پیش فرض در حساب مشترکین سیم‌کارت دائمی لحاظ می‌شود. بدین معنی که مشترک می تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه، در طول دوره تا سقف این اعتبار از حساب خود استفاده کند.

شما مشترکین عزیز می‌توانید با مراجعه به وب سایت 0902.isim.ir شماره مورد نظر خود را از بین میلیون‌ها شماره انتخاب کنید و به راحتی مبلغ مربوط را به وسیله کارت‌های عضو شتاب بپردازید. سیم‌کارت شما بدون پرداخت هزینه به نشانی شما تحویل داده خواهد شد. ارائه کپی کارت ملی در هنگام دریافت سیم کارت الزامی است.


به عنوان مشترک سیم‌کارت دائمی «آی‌سیم» در پایان هر دو ماه یک صورت حساب با جزئیات تماس‌های تلفنی دریافت خواهید کرد که تمامی هزینه‌ها بر اساس نرخ های‌تعرفه مخصوص این سیم‌کارت ها در آن مشخص است. خلاصه صورت حساب از طریق پیامک و جزئیات آن به نشانی پست الکترونیکی شما ارسال می‌گردد. مشترکین سیم‌کارت آی‌سیم هیچ گونه هزینه جابجایی پرداخت نمی‌کنند. طرح تعرفه پیش فرض در سیم‌کارت آی‌سیم طرح نقره‌ای می باشد و تماس‌ها طبق نرخ‌های ‌تعیین شده در جدول زیر و بر اساس ثانیه محاسبه می‌شوند.


مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ریال به صورت پیش فرض به عنوان «حد اعتبار» در حساب تمام مشترکین آی‌سیم لحاظ خواهد شد، بدین معنی که مشترک می‌تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه، در طول دوره تا سقف این اعتبار از حساب خود استفاده کند. مشترکینی که بر اساس میزان مصرف، نیاز به حد اعتبار بیشتر دارند می‌توانند در هنگام خرید سیم‌کارت، حد اعتبار دلخواه خود را انتخاب کرده و مبلغ آن را به صورت آنلاین بپردازند. همچنین مشترکین می‌توانند برای افزایش حد اعتبار خود به سادگی از طریق ارتباط با مرکز تماس اختصاصی این سیم‌کارت به شماره ۹۰۰ یا با رجوع به کنترل حساب اینرنتی (e-Care) درخواست خود را ثبت نموده و سپس اعتبار خود را افزایش دهند.



اطلاع از وضعیت حساب *۱۳۰*۱*۱#
اطلاع از حد اعتبار *۱۳۰*۱*۴#


با «آی ۷۰۰» آی سیم آشنا شوید


مشترکین سیم‌کارت دائمی آی سیم امکان خواهند داشت، با توجه به الگوی مصرف خود (میزان مکالمه، استفاده از اینترنت همراه یا پیامک)، بسته زیر را انتخاب کرده و هزینه‌های خود را بیش از ٣٠ درصد کاهش دهند!


مدت اعتبار اینترنت همراه (مگابایت) تعداد پیامک (فارسی/انگلیسی) میزان مکالمه با تمامی خطوط (دقیقه) هزینه (ریال)
دو ماه ۷۰۰ ۷۰۰ ۷۰۰ ۴۰۰،۰۰۰

توجه: مبلغ ۴۰۰،۰۰۰ ریال بابت خرید این سرویس به قبض دوره‌ای شما افزوده می‌شود.



مرکز تماس اختصاصی ۹۰۰

از دیگر ویژگی های این سیم‌کارت مرکز تماس اختصاصی به شماره ۹۰۰ است. مشترکین سیم‌کارت دائمی آی‌سیم می توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته با مرکز تماس اختصاصی خود تماس گرفته و پرسش‌های خود را با کارشناسان ما مطرح کنند. این شماره به منظور تسریع در روند پاسخگویی و مختص مشترکین این سیم‌کارت می‌باشد.


شایان ذکر است، گسترده ترین شبکه رومینگ بین المللی در اختیار مشترکین این سیم‌کارت خواهد بود که به آنها اجازه می‌دهد زمانی که خارج از ایران به سر می‌برند، به استفاده از تلفن همراه خود ادامه دهند.


خرید سیم‌کارت های آی‌سیم در حال حاضر تنها از طریق 0902.isim.ir مقدور می‌باشد، هزینه خرید سیم‌کارت آی‌سیم را می‌توانید از طریق وب سایت ایرانسل و با استفاده از کارت های‌بانکی خود پرداخت کنید. این سیم‌کارت بدون پرداخت هزینه به نشانی مورد نظر شما تحویل داده خواهد شد.



خدمات ویژه و مزایای آی‌سیم در یک نگاه

  • مرکز تماس اختصاصی به شماره مرکز تماس اختصاصی ۹۰۰
  • حد اعتبار اولیه ۵۰۰.۰۰۰ ریال و امکان افزایش به انتخاب مشترک
  • کارت مالکیت رسمی
  • اینترنت پرسرعت همراه EDGE در سراسر کشور
  • رومینگ گسترده مکالمه و دیتا
  • دریافت صورت حساب جزئیات تماس‌های تلفنی در پایان هر دو ماه
  • کیفیت استاندارد شبکه و مکالمه
  • سرویس های ارزش افزوده پیشرفته به روز و متنوع
  • شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش

توجه:
سازمان‌ها و موسسات می‌توانند به منظور انتخاب شماره و خرید تا سقف ۱۰ سیم‌کارت، به سایت 0902.isim.ir مراجعه کنند و در صورت تمایل به خرید انبوه سیم‌کارت‌های دائمی «آی سیم» نیز به یکی از روش‌های زیر اقدام نمایند:

  • ارسال پست الکترونیکی حاوی اطلاعات تماس شرکت، به نشانی corporatesales@mtnirancell.ir؛
  • ارسال یک نمابر به شماره ۰۲۱-۲۳۱۹۶۰۳۰
  • ارسال یک پیامک حاوی 902 به شماره ۷۰۰۱ از خطوط ایرانسل؛ و یا
  • تماس با ۷۱۴ از خطوط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط.
  • لطفا درنظر داشته باشید که خرید سیم کارت آی‌سیم به صورت انبوه تنها در دامنه ۰۹۰۲۸****** امکان‌پذیر است.


نوع خدمات زمان استفاده از خدمات هزینه تعرفه
تماس ایرانسلی ۲۱ تا ۸ صبح هر دقیقه ۳۵۹ ریال
۸ صبح تا ۲۱ هر دقیقه ۴۹۹ ریال
تماس با خط ثابت تمامی ساعات هر دقیقه ۴۹۹ ریال
تماس با سایر اپراتورها تمامی ساعات هر دقیقه ۶۲۵ ریال
پیامک فارسی تمامی ساعات ۸۹ ریال
پیامک انگلیسی ۱۶۰ ریال
اینترنت همراه شنبه تا چهارشنبه (۸ صبح تا ۱:۵۹ دقیقه روز بعد) ۵ ریال / کیلوبایت
شنبه تا

عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی

برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی، مشترکین می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند:

۱ – ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹»
۲ – شماره گیری کد دستوری *۸۹۹۹#
۳ – تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰

مراکز حقوقی شرکت ایرانسل

مراکز حقوقی شرکت ایرانسل

اصفهان : میدان جمهوری ابتدای خیابان فروغی سایت مرکزی ایرانسل
بابل : میدان کشوری خیابان سرگرد قاسمی دانش ۱۱ پشت بانک ملی
تبریز : خیابان آزادی خیابان گلگشت خیابان عطار نیشابوری روبروی دانشکده تغذیه جنب پارک گلها سایت مرکزی ایرانسل
تهران : میدان هروی خیابان شهید پناهی نیا خیابان زندی کوچه قادری کوچه علی دوست شماره ٣
شیراز : بلوار نصر بعد از بوستان رضوی سایت مرکزی ایرانسل
مشهد : بلوار سازمان آب خیابان قاضی طباطبایی بین قاضی طباطبایی ۵ , ۷ سایت مرکزی ایرانسل
همدان : بلوار ملت جنب پل هوایی کوچه راهنمایی و رانندگی انتهای کوچه سایت ایرانسل بخش حقوقی
اهواز : فرهنگ شهر خیابان کارون غربی نبش امداد خودرو

کرج : میدان شهدا،ساختمان سلوک،طبقه اول شماره ۲۲
یاسوج : یاسوج بلوار مطهری تقاطع معاد با مطهری سر نبش
قم : قم میدان جهاد خ ۱۹ دی نبش کوچه ۲۵ عمارت محمد
رشت : خ حاجی آباد - روبروی آزمایشگاه دکتر افرا - پلاک ۵ و ۶
آبادان : خ طالقانی-نبش بازار جمهوری
ارومیه : بلوار نبوت (شیخ تپه) نبش کوچه ۷
شهرکرد : تقاطع بلوار کاشانی وخیابان ولی عصر شمالی نرسیده به میدان آیت الله دهکردی (فلکه دانشگاه )جنب موسسه مالی ‏ثامن الحجج(ع)‏
سنندج : چهارراه ژاندارمری بلوار سید قطب مابین بانک سامان و چهارراه فلسطین پلاک ۱۲۳
کرمانشاه : میدان آزادی-خیابان سیده فاطمه-پلاک ۱۷۴۷۴
کرمان : خ خورشید - روبروی کتابخانه ملی
بندرعباس : خ امام خمینی ، میدان بلوکی خیابان امام موسی صدر جنوبی به سمت ساحل روبروی مجتمع زیتون
ساری : خیابان امیر مازندرانی، روبروی داروخانه دکتر رنجبر
اردبیل : ابتدای خیابان حافظ ، روبروی اداره کل اوقاف

همدان : میدان امام خمینی، چهارراه تختی ، بالاتر از کوچه تعزیرات

اراک : بلوار شهید غفاری، نرسیده به چهار راه انبری، پلاک ۴۳۴۳
بجنورد  :خیابان ۲ چنار،خیابان شریعتی جنوبی ۷ (کوچه برنجی) ، نبش کوچه محمدی

قزوین : انتهای خیابان پادگان ، نرسیده به میدان لشگر ، روبروی کوچه مهرشاد،جنب پلیس +۱۰

سمنان : بلوار ولیعصر روبروی داروخانه ولیعصر-پلاک ۱
۴
گرگان : خیابان امام رضا بین امام رضا ۱ و ۳- جنب بانک قوامین

زنجان : خیابان امام ،بین بلوار آزادی و چهاراه انقلاب،روبروی بانک قوامین-پلاک ۲۸۱ ‏

ایلام : خیابان ‏ ۲٢ بهمن،خ خرمشهر،روبروی بنیاد شهید و امور ایثارگران

بوشهر : خیابان بهشت صادق،خیابان توحید،جنب سازمان فنی مهندسی

یزد : نبش میدان مهدیه مابین بلوار امام جعفر صادق و بلوار منتظرقائم ساختمان رشا

بیرجند : میدان شهدا ،خیابان حکیم نزاری ،نبش حکیم نزاری

اهواز : کیانپارس ،خیابان پهلوان ،نبش پل شهید صیادشیرازی، پلاک ۱

سرویس کلمه عبور یکبار مصرف

سرویس کلمه عبور یکبار مصرف – VASL Sim-Based OTP


از متداول ترین روش ها برای ارتقا سطح امنیت کاربران استفاده از "کلمه یکبار مصرف OTP"، می باشد. برای این منظور، دستگاه های جانبی متعددی مورد استفاده قرار گرفته است، ولیکن بدلیل اینکه تلفن همراه به عنوان یک ابزار در دسترس برای کلیه اقشار جامعه می باشد. استفاده از آن، مزایای کاربری بی بدیلی را در اختیار کاربر قرار می دهد. ازاین رو، در محصول تهیه شده توسط همراه اول و آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه شریف، استفاده از راهکار "کلمه عبور یکبار مصرف"، بر روی بستر سیم کارت به عنوان بستری کاملا امن در ارائه خدمات ارزش افزوده تحت تلفن همراه، اقدام شده است.

ویژگی های محصول:
این سامانه دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد، این ویژگی ها عبارتند از:
o امنیت بسیار بالا (مبتنی بر سیم کارت)
o استفاده از سه روش Digital sign، Challenged-Based، Formula-Based در تولید رمز
o اعتماد بیشتر کاربران به سیستم های الکترونیک و افزایش نسبت استفاده از آن
o عدم نیاز به بستر شبکه موبایل (Disconnected)
o سهولت در استفاده با توجه به ارائه منو در برنامه تحت سیم کارت
o عدم نیاز کاربر به نصب برنامه بر روی رایانه
o کاهش هزینه استفاده با توجه به عدم نیاز به دستگاه های جانبی
o کاهش مخاطره کاربر با توجه به همراه داشتن تلفن همراه در اکثر اوقات
o امکان استفاده همزمان برای چندین سازمان
o مراقبت از کاربر به واسطه وجود PIN برای ورود به برنامه
o امکان به روز رسانی از راه دور OTA
o انعطاف پذیری زیرسیستم ها بدلیل ارائه وب-سرویس برای دسترسی توسط سامانه های مورد نظر سازمان.

اجزای محصول:
این سیستم دارای پنج بخش اصلی می باشد:
o برنامه اپلت Applet: این برنامه بر روی سیم کارت نصب می شود و در واقع نسخه متناظر از برنامه در اختیار کاربر است. این برنامه بصورت آفلاین کار می-کند ولیکن برای به¬روز رسانی آن از بستر اپراتور تلفن همراه مانند پیم کوتاه امن قابل استفاده می باشد.
o زیر سیستم مدیریت کاربران Administration: این بخش وظیفه تعریف و به روز رسانی وضعیت کاربر را دارد. بنابراین، نقطه شروع برای تعریف یک کاربر، برای استفاده از سرویس رمز یکبار مصرف این زیر سیستم می باشد. این سیستم در سازمان عامل نصب می شود.
o زیر سیستم بارگذاری اپلت Applet Loader: این بخش مکان نصب و به روز رسانی اپلت تحت سیم کارت را فراهم می سازد. با توجه به اینکه این سیستم تحت وب می باشد بنابراین استفاده از آن برای سازمان ها نیاز به تمهیدات ویژه ای نخواهد داشت. این سیستم در سازمان عامل نصب می شود.
o زیرسیستم احراز هویت Authentication: این بخش رابط بین سامانه کاربری و سیستم رمز یکبار مصرف می باشد، ازاینرو، مسوولیت شناسایی کاربر مجاز را بر عهده دارد. به علاوه تولید اعداد تصادفی نیز توسط این سیستم انجام می شود. این سیستم در سازمان عامل نصب می شود.
o زیر سیستم فعال سازی Activation: این زیرسیستم وظیفه تشکیل و ارسال پیام کوتاه به منظور به روز رسانی و تغییر وضعیت اپلت بر روی سیم کارت را بر عهده دارد. همچنین رابط بین سیستم های نصب شده در سازمان عامل با سیتم های مورد نیاز در اپراتور و به منظور استفاده از بستر تلفن همراه می باشد. این سیستم در سازمان اپراتور تلفن همراه نصب می شود.

جامع هدف محصول و یا مشتریان محصول اعم از بالقوه و بالفعل:
این محصول برای کلیه سازمان هایی که کاربران آن (شامل مشتریان و کارمندان) وابسته به استفاده از خدمات الکترونیک می باشند، مناسب است. ازاینرو، سازمان های ذیل با توجه به سطح استفاده از خدمات الکترونیک، به عنوان بهره بردار معرفی می گردند:
o بانک ها: برای استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و بصورت امن.
o وزارت خانه ها: برای اجازه به مدیران ارشد به دسترسی امن به اطلاعات و در کلیه نقاط.
o سازمان ها و شرکت های بزرگ که مراکز آن در سطح کشور پراکنده می باشد: برای دسترسی امن کاربران به اطلاعات فنی در اقصا نقاط کشور.

 

شکایت از مزاحمت تلفنی


شکایت از مزاحمت تلفنی و پیامک‌های کلاهبرداری

کلیه مشترکین شرکت ایرانسل می‌توانند جهت طرح شکایت مزاحمت تلفنی و یا شکایت از پیامک‌های کلاهبرداری از روش‌های زیر اقدام نمایند:
 
 
 
۱. در صورتی که سیم‌کارت مشترک و سیم‌کارتی که از طریق آن ایجاد مزاحمت شده و یا پیامک کلاهبرداری ارسال شده است هر دو متعلق به ایرانسل باشند، مشترک می‌تواند حسب مورد پس از تکمیل اصل فرم مربوط به مزاحمت تلفنی و یا فرم مربوط به پیامک کلاهبرداری که امضاء و اثر انگشت خود را بر آن ثبت نموده است، به یکی از نمایندگان حقوقی این شرکت در سراسر کشور مراجعه نماید.
 
 
 
۲. در صورتی که سیم‌کارت مشترک متعلق به ایرانسل باشد اما شماره‌ای که از طریق آن ایجاد مزاحمت شده و یا پیامک کلاهبردای ارسال شده است اعم از (شماره تلفن همراه و یا تلفن ثابت) متعلق به اپراتوری دیگر باشد، مانند مورد اول، ضرورت دارد تا مشترک پس از تکمیل اصل فرم مربوط که امضاء و اثر انگشت خود را بر آن ثبت نموده است، به یکی از نمایندگان حقوقی این شرکت در سراسر کشور مراجعه نماید.
 
 
 
توجه : در صورتی که مشترک تلفن ثابت و یا تلفن همراه اپراتوری به غیر از ایرانسل قصد شکایت از یکی از شماره‌های متعلق به ایرانسل تحت عنوان مزاحمت تلفنی را داشته باشد، ضرورت دارد موضوع را از طریق دفاتر حقوقی اپراتور مربوط به خود پیگیری نماید. در این صورت موضوع از طریق همکاری دفتر حقوقی اپراتور مذکور و شرکت ایرانسل پیگیری خواهد شد.
 
 
 
برای دریافت فرم شکایت مزاحمت تلفنی اینجا، و برای دریافت فرم شکایت از پیامک‌های کلاهبرداری اینجا، کلیک کنید. 


 
 
 فهرست نمایندگان حقوقی ایرانسل نیز جهت اطلاع شما مشترکین عزیز، اینجا ارائه شده است.

ردیابی گوشی

مشترکین همراه اول برای ردیابی گوشی مفقود شده یا به سرقت رفته خود می توانند شماره سریال گوشی مفقود شده یا دزدیده شده را (مندرج بر روی جعبه گوشی) از طریق خطوط دائمی همراه اول، به یکی از طرق ذیل ارسال و سرویس ردیابی گوشی را فعال نمایند:

 
·         از طریق شماره گیری کد #سریال گوشی*۲۱۴۱*۱۱۱*
·         ارسال کد ۲۱۴۱ به شماره ۱۱۱ ( سامانه جامع پیامکی خدمات همراه اول)
 
سرویس ردیابی گوشی تا ۱۰ روز پس ازدریافت شماره سریال، به جستجوی گوشی مفقود شده می پردازد و در پایان در صورت موفقیت در ردیابی گوشی، نتیجه را از طریق پیامک به اطلاع مشترک می رساند تا مشترک سایر مراحل حقوقی را از طریق مراجع ذیربط پیگیری نماید.درصورت عدم موفقیت در ردیابی، مشترک می تواند برای ردیابی مجدد گوشی خود اقدام و سرویس را مجددا فعال نماید.
 
کد های دستوری سرویس ردیابی گوشی به شرح ذیل می باشد:
 
 
 
سرویس ردیابی گوشی
   
درخواست
کددستوری
فعال‏سازی سرویس
#سریال گوشی*۲۱۴۱*۱۱۱*
غیرفعال سازی سرویس
۲۱۴۲#*۱۱۱*
دریافت راهنما
۲۱۴۳#*۱۱۱*
 
 این طرح در حال حاضر به صورت رایگان به مشترکین ارائه می گردد.