اعتبار موجود در کارت (ریال)
(پس از کسر مالیات بر ارزش افزوده)
|
مالیات بر ارزش افزوده (ریال) | قیمت | محصول |
۹۲۵۹ | ۷۴١ | ۱۰,۰۰۰ ریال |
کارت شارژ
۱۰,۰۰۰ ریالی
|
١۸۵١۹ | ١۴۸١ | ۲۰,۰۰۰ ریال |
کارت شارژ
۲۰,۰۰۰ ریالی
|
۴۶۲۹۶ | ٣۷۰۴ | ۵۰,۰۰۰ ریال |
کارت شارژ
۵۰,۰۰۰ ریالی
|
۹۲۵۹٣ | ۷۴۰۴ | ۱۰۰,۰۰۰ ریال |
کارت شارژ
۱۰۰,۰۰۰ ریالی
|
١۸۵١۸۵ | ١۴۸١۵ | ۲۰۰,۰۰۰ ریال |
کارت شارژ
۲۰۰,۰۰۰ ریالی
|
هدیه پرداخت بدهی ویژه مشترکین قطع
مشترکین همراه اول که خط دائمیتان به دلیل بدهی قطع شده است!
نحوه دریافت هدیه پرداخت بدهی |
مشترکینی که از آغازسال ۹۲ به علت بدهی قطع شده اند. | مشترکینی که از قبل از آغاز سال ۹۲ به علت بدهی قطع شده اند. | |
یک روز مکالمه درون شبکه رایگان | یک ماه مکالمه درون شبکه رایگان | مشترکینی که مبلغ بدهی ایشان در زمان پرداخت بیش از ۲۰۰ هزار تومان است. |
یک هفته مکالمه درون شبکه رایگان | مشترکینی که مبلغ بدهی ایشان در زمان پرداخت کمتر از ۲۰۰ هزارتومان است. |
فعال سازی هدیه پرداخت بدهی |
فعال سازی هدیه پرداخت بدهی | شماره گیری *۱۱۱*۴۲۱# | ارسال ۴۲۱ به سرشماره ۱۱۱ |
دریافت راهنما | شماره گیری *۱۱۱*۴۲۹# | ارسال ۴۲۹ به سرشماره ۱۱۱ |
تلفن گویا و خدمات مشترکین | ۹۰۰ |
اطلاع از وضعیت حساب | *۱۳۰*۱*۱# |
حد اعتبار | *۱۳۰*۱*۴# |
با من تماس بگیرید | *۱۵۰*شماره تلفن# |
پرداخت قبض از طریق کارت شارژ | *۱۳۰*PIN# |
پرداخت قبض از طریق تلفن گویا | ۰۲۱-۸۷۳۴ |
پیام گیر صوتی | ۷۱۰ |
آهنگ پیشواز | ۷۷۷ |
چگونگی کسب امتیاز |
نوع مشترک | امتیاز فعالسازی سیمکارت | امتیاز خرید هر ۱۰۰۰ تومان شارژ | امتیاز هر ۱۰۰۰ تومان کارکرد |
دائمی | ۱۰۰ | - | ۱ |
اعتباری | ۱۰ | ۱ | - |
اطلاعات بیشتر |
درخواست | روش | |
دریافت راهنمای طرح | ارسال عدد ۹ لاتین به ۸۰۸۳ | ۴۳۹#*۱۱۱* |
استعلام امتیاز | ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۸۳ | ۴۳۱#*۱۱۱* |
در صورت آسیب دیدن، مفقود شدن و یا به سرقت رفتن سیمکارت میتوانید شماره خود را روی یک سیمکارت جدید فعال کنید. شما میتوانید با مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل و خرید یک «بسته بازگشت»، عملیات تعویض سیمکارت را انجام دهید.
همچنین در صورت لزوم میتوانید پیش از تعویض سیمکارت جهت مسدود کردن موقت آن با خدمات مشترکین (شماره مرکز تماس اختصاصی ۹۰۰) تماس بگیرید و ظرف مدت هفت روز برای دریافت سیمکارت جدید خود به دفاتر خدمات مشترکین ایرانسل مراجعه و بدین ترتیب از سوء استفادههای احتمالی جلوگیری نمایید.
برای تعویض سیمکارت، علاوه بر ارائه مدرک شناسایی معتبر، ارائه قاب و کارت شناسایی سیمکارت قبلی الزامی است. در صورتی که قاب سیمکارت قبلی را در اختیار ندارید، لطفا با مرکز تماس اختصاصی ۹۰۰ تماس بگیرید یا به یکی از مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید.
کلیه مشترکین دائمی و اعتباری در ایام نوروز (از ابتدای سال ۱۳۹۳ تا پایان روز ۱۳ فروردین) به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس همراه اول توانستند با ثبت نام در این طرح از یک بسته ۲۰هزار ریالی عیدی بهره مند شوند.
چگونگی کسب امتیاز |
نوع مشترک | امتیاز فعالسازی سیمکارت | امتیاز خرید هر ۱۰۰۰ تومان شارژ | امتیاز هر ۱۰۰۰ تومان کارکرد |
دائمی | ۱۰۰ | - | ۱ |
اعتباری | ۱۰ | ۱ | - |
اطلاعات بیشتر |
درخواست | روش اول | روش دوم |
دریافت راهنمای طرح | ارسال عدد ۹ لاتین به ۸۰۸۳ | ۴۳۹#*۱۱۱* |
استعلام امتیاز | ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۸۳ | ۴۳۱#*۱۱۱* |
اطلاعات بیشتر |
درخواست | روش اول | روش دوم | |
دریافت راهنمای طرح | ارسال عدد ۹ لاتین به ۸۰۸۳ | ۴۳۹#*۱۱۱* | |
استعلام امتیاز هفته جاری | ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۸۳ | ۴۳۱#*۱۱۱* | |
استعلام امتیاز هفته قبل | ارسال عدد ۲ لاتین به ۸۰۸۳ | ۴۳۲#*۱۱۱* |
طرح تعرفه یعنی نرخ استفاده از خدمات شبکه ایرانسل بسته به زمان و نوع سرویس مورد استفاده؛ در جشنوارههای ایرانسل، انواع متنوعی از طرحهای تعرفه در اختیار شما قرار می گیرد که هریک مزایای خاص خود را دارد. شما میتوانید بسته به نوع و میزان مصرف خود، یکی از این طرحهای تعرفه را انتخاب کرده و هزینههای خود را به نحو بهتری کنترل نمایید.
در حال حاضر طرح تعرفه نقره ای برای مشترکین جدید سیمکارتهای دائمی به صورت پیش فرض و بدون پرداخت هزینه اشتراک فعال میباشد.
برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان، کد دستوری *۱۳۰*۱*۲# را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید.
برای انتخاب و تغییر طرح تعرفه، کد دستوری *۱۳۰*۷# را شماره گیری و از منوی ارائه شده یکی را انتخاب کنید.
راههای دیگر اطلاع از طرح تعرفه کنونی:
لذت مکالمات رایگان نامحدود جمعه ها
با جشنواره جمعه های رویایی مخصوص مشترکین سیم کارت دانشجو
جشنواره جمعه های رویایی مختص مشترکین سیم کارت دانشجو می باشد. مشترکین این سیم کارتها می توانند با فعال سازی رایگان در این جشنواره شرکت کنند .
شروع جشنواره از ۱۳۹۳/۰۲/۱۰ همزمان با بازگشایی نمایشگاه بین المللی کتاب بوده و جشنواره تا پایان تیرماه ۱۳۹۳ ادامه خواهد داشت. در طول این مدت مشترکینی که جشنواره جمعه های رویایی را فعال نموده اند می توانند از امکان مکالمه رایگان نامحدود داخل شبکه ( شبکه همراه اول و تلفن ثابت) در روزهای جمعه بهره مند گردند
شیوه فعال سازی:
مشترکین سیم کارت دانشجویی با شماره گیری کد دستوری *۱۱۱*۴۴#به صورت رایگان می توانند طرح جمعه های رویایی را روی سیم کارت خود فعال کنند.
۱. پرداخت اینترنتی از طریق وب سایت ایرانسل
۲. پرداخت از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من
۳. پرداخت از طریق خودپرداز
۴. شارژ الکترونیکی e-Charge از طریق فروشندگان مجاز
۵. پرداخت از طریق کارت شارژ با شماره گیری کد *۱۳۰*رمز شارژ#
۶. پرداخت از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)
۷. پرداخت از طریق مراجعه به بانکهای ملی، ملت، تجارت و به زودی همه بانکها
۸. پرداخت از طریق شارژ خط به خط
مبلغ قبض یک مشترک دائمی را یک مشترک اعتباری میتواند با استفاده از سرویس شارژ خط به خط و از اعتبار حساب سیمکارت اعتباری خود پرداخت نماید.
درحال حاضرسرویسهای ویژه ارائه شده برای سیم کارتهای دایمی عبارتند از:
انتظارمکالمه ، نمایشگر ، انتقال مکالمه ، پیام کوتاه (SMS)، GPRS ، پیام چندرسانه ای (MMS) ، پیام صوتی، محدودیت مکالمه ، دیتا و فاکس ، مکالمه گروهی
بافعالسازی این سرویس ، مشترکین تلفن همراه می توانند در زمان مکالمه ، اگرتماس جدیدی با وی برقرارشد با درانتظارگذاشتن یکی ازتماس ها ، پس ازفشردن کلید برقراری ارتباط (دکمه سبزرنگ ) با دیگری مکالمه نمایند.
این سرویس برای تمامی مشترکین بصورت رایگان فعال بوده و استفاده ازآن صرفا" نیازمند تنظیمات گوشی می باشد.
(SAMSUNG)Application Setting →Call → voice calls →Call wating→Activate
بافعال بودن این سرویس رویت شماره تلفن تماس گیرنده امکانپذیر می شود .این سرویس برای تمامی مشترکین بصورت رایگان فعال است .
call#(شماره ثابت)*۲۱*
پیام کوتاه SMS)) :
با فعال بودن این سرویس امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه برای مشترک تلفن همراه وجود خواهد داشت . سرویس مذکور برای کلیه مشترکین بصورت رایگان فعال بوده و استفاده از آن با اعمال تنظیمات بر روی گوشی (۹۸۹۱۱۰۰۵۰۰ + →service center →Text message→ Setting → Message) امکانپذیر می باشد.
مشترکین تلفن همراه که تمایل به دریافت پیام کوتاه تبلیغاتی ندارند می توانند با سامانه اطلاع رسانی ۹۹۹۰ تماس حاصل فرما یند.
مشترکین می توانند با مراجعه به یکی ازدفاترخدمات ارتباطی نسبت به تکمیل فرم مربوطه وارائه مدارک لازم (اصل وتصویرکارت ملی ، آخرین قبض پرداختی ) اقدام نماید.
امکان اتصال مشترکین تلفن همراه به اینترنت رامهیا می سازد.
۱. مراجعه به سایت همراه اول ((mci.ir وانتخاب لینک ثبت نام سرویس GPRS وسپس تکمیل فرم ثبت نام
۲. ارسال پیام کوتاه بدون متن به ۸۰۸۸
۱. مشترکین می توانند به مراکزتلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستانها) مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه وارائه مدارک لازم اقدام نمایند.
(باقطع سرویس GPRS، سرویس MMSنیزقطع می گردد).
بافعالسازی این سرویس امکان ارسال و دریافت پیام چندرسانه ای وفایل صوتی وتصویری برای مشترکین امکانپذیر می گردد.
مشترکین به دفاترخدمات ارتباطی مراجعه وفرم درخواست (تعهدنامه) را تکمیل ومدارک لازم (اصل وتصویرکارت ملی وآخرین قبض ) راارائه می نمایند.
یادآوری :
۱. پس ازفعالسازی سرویس MMS، درصورت عدم دایری سرویس GPRS، سرویس مذکورنیز به طورهمزمان فعال می گردد.
۲. درصورت نقل انتقال تلفن همراه ، سرویس چندرسانه ای قطع گردیده و دایری مجدد آن منوط به درخواست مالک جدید می باشد.
۱.
حضوری :مشترکین به یکی ازدفاترخدمات ارتباطی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم و
ارائه مدارک لازم (اصل و تصویرکارت ملی ،آخرین قبض پرداختی ) اقدام می
نمایند.
۲. غیرحضوری :مشترکین تلفن همراه که خدمات غیرحضوری (E-care)
تلفن همراه خود را فعال نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه اول
نسبت به قطع سرویس پیام چندرسانه ای اقدام نمایند.
پیام صوتی( VMS)
با فعالسازی این سرویس مشترکین سیم کارت دایمی می توانند مکالمات خود را در حالات زیر به صندوق صوتی منتقل نمایند.همچنین امکان تعویض پیام خوش آمد گویی ، ارسال پیام صوتی برای فرد مشخص ، دسترسی به صندوق صوتی از طریق تلفن همراه دیگر از مزیت های این سرویس است .
فعالسازی سرویس
مشترکین
سیم کارت دایمی به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه
و ارائه مدارک لازم ( اصل و تصویر کارت ملی ، آخرین فبض پرداختی) اقدام
نمایند ، پس از فعالسازی سرویس مشترکین می توانند با انجام تنظیمات(مطابق
جدول) برروی گوشی از این سرویس استفاده نمایند . دریافت پیام صوتی از مخاطب
برای دارنده سرویس هزنیه ای در بر نداشته لیکن شنیدن پیام دارای هزینه
معادل هزینه تماس شهری خواهد بود.
طریقه استفاده از سرویس
۱. اعمال تنظیمات
مشترکین
پس از فعالسازی سرویس ، باید وارد منوی تنظیمات گوشی ، انتقال تماسها شده و
یک یا چند حالت زیر را انتخاب و شماره ۰۹۹۱۲ را وارد نمایند.
طریقه استفاده از سرویس |
متن فارسی | متن انگلیسی |
درهمه حالات | All call |
درحالت اشغال | When Busy |
زمانیکه در دسترس نباشد | When not reachable |
زمانیکه پاسخگو نباشد | When no Answer |
زمانیکه گوشی مشترک خاموش باشد | When power off |
انتقال همه تماسها به صندوق صوتی
کد میانبر برای غیرفعالسازیانتقال تمام تماسها ##۲۱#ok
انتقال تماسها در زمان اشغال بودن به صندوق صوتی
کد میانبر برای فعالسازیانتقال تماس ها در زمان اشغال بودن **۶۷*۰۹۹۱۲#OK
کد میانبر برای غیرفعالسازیانتقال تماس در زمان اشغال بودن **۶۷*۰۹۹۱۲#ok
کد میانبر برای بررسی وضعیت *#۶۷#ok
انتقال تماسها در زمان در دسترس نبودن یا خاموش بودن گوشی به صندوق صوتی
انتقال تماسها در زمانیکه مشترک پاسخگو نمی باشد به صندوق صوتی
کد میانبر برایفعالسازیانتقال تماس ها در زمان عدم پاسخ به صندوق صوتی **۶۱*۰۹۹۱۲#ok
کد میانبر برای غیرفعالسازیانتقال تماس ها در زمان عدم پاسخ به صندوق صوتی ##۶۱#ok
کد میانبر برای بررسی وضعیت *#۶۱#ok
فعالسازی سرویس انتقال برای تمام مکالمات :
۲. مشترکین درصورت تماس برای اولین بار با شماره ۰۹۹۱۲ می توانند نسبت به تنظیمات زیر اقدام نمایند.
- فعالسازی و غیرفعالسازی کلمه عبور
- تعویض پیام خوش آمد گویی
- انتخاب زبان
۳.
مشترکین می توانند پس از دریافت پیام کوتاه مبنی بر انتقال تماس دریافتی
به صندوق صوتی از تلفن همراه خود با شماره ۰۹۹۱۲ و یا از طریق تلفن همراه
دیگر در صورت تماس با شماره ۰۹۹۱۳ ( وارد نمودن کلمه عبور )، پیام صوتی خود
را بشنوند.
۴. مشترکین می
توانند پیام صوتی، از تلفن همراه خود (تماس با شماره ۰۹۹۱۲) و تلفن همراه
دیگر (تماس با شماره ۰۹۹۱۳ و وارد نمودن کلمه عبور ) ارسال نمایند.
نکته :
۱.درصورتیکه
مشترک نسبت به فعالسازی رمز عبور اقدام نموده باشد در هنگام تماس با ۰۹۹۱۲
باید برای شنیدن و ارسال پیام صوتی رمز عبور را وارد نمایند.
۲.مشترکین درصورت تماس از تلفن همراه دیگری (*******۰۹۱) با شماره ۰۹۹۱۳ پس از وارد نمودن کلمه عبور امکان دسترسی به صندوق صوتی و شنیدن پیام صوتی دریافتی و ارسال پیام را خواهند داشت .
بافعالسازی این سرویس مشترک تلفن همراه دایمی می تواند درحالات مختلف محدودیت هایی را(جدول ذیل )بر روی سیم کارت خوداعمال نماید.
مشترک به دفاترخدمات ارتباطی مراجعه ونسبت به تکمیل فرم مربوطه و ارائه مدارک لازم ( اصل وتصویر کارت ملی ) واعمال تنظیمات برروی گوشی اقدام نماید.
فعالسازی سرویس محدودیت مکالمه |
متن فارسی | متن انگلیسی |
تمام تماسهای خروجی را مسدود نماید | Allouting |
تماسهای خروجی بین المللی را مسدود می نماید | International outgoing |
تمامی تماسهای خروجی را در صورتیکه مشترک خارج باشد مسدود می نماید | Internatinal out going when roaming |
تمامی تماسهای ورودی را مسدود می نماید | All in coming |
تمامی تماسهای ورودی را در صورتیکه مشترک خارج باشد مسدود می نماید | In coming when roming |
درصورتیکه مشترک خارج ازکشور باشد تمامی تماسهای ورودی بجزتماسهایی که ازداخل کشوربرقرارمی گردد را مسدود می نماید | Incoming except home |
(Samsung):Setting→Application Setting→Call→Voice Calls→Call barring→انتخاب حالت→
۱.
حضوری : مشترکین به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم و
ارائه مدارک لازم (اصل وتصویرکارت ملی ، آخرین قبض پرداختی) اقدام می
نماید.
۲. غیرحضوری :مشترکین درصورتیکه خدمات غیرحضوری (E-care) تلفن
همراه خود را فعال نموده اندمی توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به
قطع سرویس محدودیت اقدام نمایند.
با فعالسازی سرویس دیتا، امکان اتصال به شبکه اینترنت ازطریق تلفن همراه و ارسال و دریافت فایل برای مشترکین در زمان حرکت و مکانهایی که برقراری ارتباط دیتا بوسیله خط تلفن ثابت و یا سرویس GPRSمیسر نمی باشد ، امکانپذیر می گردد.
سرعت ارسال ودریافت اطلاعات حدودا" kb/s ۶/۹می باشد.
۱.
حضوری :مشترکین می توانند با مراجعه به دفاترخدمات ارتباطی و تکمیل فرم
مربوطه وارائه مدارک (اصل وتصویرکارت ملی وآخرین قبض پرداختی ) اقدام
نمایند و سیستم یک شماره به سرویس دیتا اختصاص می دهد
۲.غیرحضوری :
مشترکین درصورتیکه خدمات غیرحضوری (E-Care) تلفن همراه خود را فعال نموده
اند می توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به فعالسازی سرویس دیتا
اقدام نمایند.
پس ازفعالسازی سرویس دیتا، درصورتی که گوشی مشترک ، این سرویس را پشتیبانی نماید ، ایشان می توانند به یکی از ۲ روش زیر به اینترنت متصل شوند.
۱. مشترکینی که گوشی تلفن همراهشان دارای سیستم عامل ، با قابلیت تعریف dialup connection می باشد ، می توانند با تعریف یک اتصال dialup connectionدرگوشی خود ،مستقیما" به اینترنت متصل شوند.
۲. گوشی تلفن همراه بعنوان یک مودم عمل نموده و ازطریق کابل رابط به رایانه شخصی متصل گردیده و در رایانه یک اتصال Dial up connection تعریف می گردد ، وبه این روش ، رایانه شخصی به اینترنت متصل می گردد.
· جهت فعال نمودن dial up connection، مشترک باید کارت اینترنت تهیه نماید وازروی کارت ،اطلاعات مربوط به user name ،password وشماره تماس ISP مربوطه را وارد نمایید.
·جهت ارسال فایل به مشترکینی که سرویس دیتای آنها فعال است ، می توان ازبرنامه Hyperterminal ویا برنامه های مشابه ، برای ارتباط باید ازشماره دیتای اختصاص یافته به مشترک استفاده کرد.
· درخصوص بررسی فعال بودن سرویس :
"درصورت تماس با شماره دیتای اختصاص یافته روی صفحه نمایشگر پیامData call"" را مشاهده می نمایید."
۱.حضوری : مشترکین می توانند، به دفاترخدمات ارتباطی مراجعه وفرم مربوطه را تکمیل ومدارک لازم(اصل وتصویرکارت ملی را ارائه نمایند.
۲.غیرحضوری
: مشترکین درصورتیکه خدمات غیرحضوری (E-Care) تلفن همراه خود رافعال نموده
اند می توانند با مراجعه به سایت همراه نسبت به قطع سرویس دیتا اقدام
نمایند.
با فعالسازی این سرویس امکان ارسال ودریافت فکس ازطریق تلفن همراه برای مشترکین مهیا می گردد.
۱.
حضوری :مالک یا وکیل قانونی می توانند به یکی ازدفاتر خدمات ارتباطی
مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل ومدارک لازم (اصل و تصویر کارت ملی وآخرین
قبض پرداختی ،اصل وکالتنامه درصورت مراجعه وکیل قانونی ) را ارائه نمایند .
۲.
غیرحضوری : مشترکین درصورتیکه خدمات غیرحضوری تلفن همراه خود را فعال
نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به فعالسازی سرویس
فکس اقدام نمایند.
سپس سیستم یک شماره به فکس اختصاص می دهد.
پس ازفعالسازی سرویس فکس ، درصورتی که گوشی مشترک ، این سرویس را پشتیبانی نماید،ایشان می توانند به یکی از۲ روش زیر ازسرویس فکس استقاده نمایند.
۱. مشترکینی که گوشی تلفن همراهشان دارای منوی فکس است می توانند مستقیما" فکس راارسال یا دریافت نمایند و درصورت لزوم ازطریق اتصال گوشی به چاپگر ، متن را روی صفحه چاپ کنند.
۲. با قراردادن سیم کارت در رایانه شخصی ،(بانصب برنامه GSM Modem در رایانه شخصی ) فکس را ارسال و دریافت نمایند .
· جهت ارسال فکس به مشترکینی که سرویس فکس آنها فعال گردیده ، ازشماره فکس اختصاص یافته به مشترک استفاده گردد.
· جهت بررسی فعال بودن سرویس ، مدرصورت تماس با شماره فکس اختصاص یافته ، روی صفحه نمایشگر پیام " Fax call" را مشاهده می نمایید.
بافعالسازی این سرویس مشترکین می توانند ،امکان شماره گیری باسیم کارت خودرا صرفا"به تعداد مشخص ومعین (این تعداد با توجه به گوشی تلفن همراه بین ۱۵الی ۲۵شماره متغیرمی باشد)محدود نمایند .این سرویس برای تمامی مشترکین فعال بوده و فقط نیازبه اعمال تنظیمات درگوشی دارد.
( Nokia) Setting→cost setting→Fixed dialling→on یا Number→ok
(Sumsung) Setting→ Security→Fixed dialling mode→on
سرویس شامل گروههای (۵+۱) نفراست که یک نفربه عنوان میزبان و۵ نفر نیز به عنوان افراد دعوت شده مکالمه گروهی می باشند.
این سرویس برای تمامی مشترکین تلفن همراه دایمی واعتباری فعال می باشد.
شرکت ایرانسل افتخار دارد این بار نیز با ارائه محصولی برتر و متناسب با آخرین فناوریهای روز دنیا، شما هموطنان عزیز را همراهی نماید. سیمکارت دائمی آیسیم با پیش شماره خاص ۰۹۰۲ مختص مشترکینی است که به دنبال تفاوت و برتری هستند. این سیمکارتها به مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال به فروش میرسند که شامل حد اعتبار* اولیه معادل ۵۰۰,۰۰۰ ریال میباشند و با کارت مالکیت رسمی ارائه میشوند.
شما مشترکین عزیز میتوانید با مراجعه به وب سایت 0902.isim.ir شماره مورد نظر خود را از بین میلیونها شماره انتخاب کنید و به راحتی مبلغ مربوط را به وسیله کارتهای عضو شتاب بپردازید. سیمکارت شما بدون پرداخت هزینه به نشانی شما تحویل داده خواهد شد. ارائه کپی کارت ملی در هنگام دریافت سیم کارت الزامی است.
به عنوان مشترک سیمکارت دائمی «آیسیم» در پایان هر دو ماه یک صورت حساب با جزئیات تماسهای تلفنی دریافت خواهید کرد که تمامی هزینهها بر اساس نرخ هایتعرفه مخصوص این سیمکارت ها در آن مشخص است. خلاصه صورت حساب از طریق پیامک و جزئیات آن به نشانی پست الکترونیکی شما ارسال میگردد. مشترکین سیمکارت آیسیم هیچ گونه هزینه جابجایی پرداخت نمیکنند. طرح تعرفه پیش فرض در سیمکارت آیسیم طرح نقرهای می باشد و تماسها طبق نرخهای تعیین شده در جدول زیر و بر اساس ثانیه محاسبه میشوند.
مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ریال به صورت پیش فرض به عنوان «حد اعتبار» در حساب تمام مشترکین آیسیم لحاظ خواهد شد، بدین معنی که مشترک میتواند بدون نیاز به پرداخت هزینه، در طول دوره تا سقف این اعتبار از حساب خود استفاده کند. مشترکینی که بر اساس میزان مصرف، نیاز به حد اعتبار بیشتر دارند میتوانند در هنگام خرید سیمکارت، حد اعتبار دلخواه خود را انتخاب کرده و مبلغ آن را به صورت آنلاین بپردازند. همچنین مشترکین میتوانند برای افزایش حد اعتبار خود به سادگی از طریق ارتباط با مرکز تماس اختصاصی این سیمکارت به شماره ۹۰۰ یا با رجوع به کنترل حساب اینرنتی (e-Care) درخواست خود را ثبت نموده و سپس اعتبار خود را افزایش دهند.
اطلاع از وضعیت حساب | *۱۳۰*۱*۱# |
اطلاع از حد اعتبار | *۱۳۰*۱*۴# |
مشترکین سیمکارت دائمی آی سیم امکان خواهند داشت، با توجه به الگوی مصرف خود (میزان مکالمه، استفاده از اینترنت همراه یا پیامک)، بسته زیر را انتخاب کرده و هزینههای خود را بیش از ٣٠ درصد کاهش دهند!
مدت اعتبار | اینترنت همراه (مگابایت) | تعداد پیامک (فارسی/انگلیسی) | میزان مکالمه با تمامی خطوط (دقیقه) | هزینه (ریال) |
دو ماه | ۷۰۰ | ۷۰۰ | ۷۰۰ | ۴۰۰،۰۰۰ |
توجه: مبلغ ۴۰۰،۰۰۰ ریال بابت خرید این سرویس به قبض دورهای شما افزوده میشود.
از دیگر ویژگی های این سیمکارت مرکز تماس اختصاصی به شماره ۹۰۰ است. مشترکین سیمکارت دائمی آیسیم می توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته با مرکز تماس اختصاصی خود تماس گرفته و پرسشهای خود را با کارشناسان ما مطرح کنند. این شماره به منظور تسریع در روند پاسخگویی و مختص مشترکین این سیمکارت میباشد.
شایان ذکر است، گسترده ترین شبکه رومینگ بین المللی در اختیار مشترکین این سیمکارت خواهد بود که به آنها اجازه میدهد زمانی که خارج از ایران به سر میبرند، به استفاده از تلفن همراه خود ادامه دهند.
خرید سیمکارت های آیسیم در حال حاضر تنها از طریق 0902.isim.ir مقدور میباشد، هزینه خرید سیمکارت آیسیم را میتوانید از طریق وب سایت ایرانسل و با استفاده از کارت هایبانکی خود پرداخت کنید. این سیمکارت بدون پرداخت هزینه به نشانی مورد نظر شما تحویل داده خواهد شد.
توجه:
سازمانها و موسسات میتوانند به منظور انتخاب شماره و خرید تا سقف ۱۰ سیمکارت، به سایت 0902.isim.ir مراجعه کنند و در صورت تمایل به خرید انبوه سیمکارتهای دائمی «آی سیم» نیز به یکی از روشهای زیر اقدام نمایند:
نوع خدمات | زمان استفاده از خدمات | هزینه تعرفه |
تماس ایرانسلی | ۲۱ تا ۸ صبح | هر دقیقه ۳۵۹ ریال |
۸ صبح تا ۲۱ | هر دقیقه ۴۹۹ ریال | |
تماس با خط ثابت | تمامی ساعات | هر دقیقه ۴۹۹ ریال |
تماس با سایر اپراتورها | تمامی ساعات | هر دقیقه ۶۲۵ ریال |
پیامک فارسی | تمامی ساعات | ۸۹ ریال |
پیامک انگلیسی | ۱۶۰ ریال | |
اینترنت همراه | شنبه تا چهارشنبه (۸ صبح تا ۱:۵۹ دقیقه روز بعد) | ۵ ریال / کیلوبایت |
شنبه تا |
برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی، مشترکین می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند:
سرویس کلمه عبور یکبار مصرف – VASL Sim-Based OTP
از
متداول ترین روش ها برای ارتقا سطح امنیت کاربران استفاده از "کلمه یکبار
مصرف OTP"، می باشد. برای این منظور، دستگاه های جانبی متعددی مورد استفاده
قرار گرفته است، ولیکن بدلیل اینکه تلفن همراه به عنوان یک ابزار در دسترس
برای کلیه اقشار جامعه می باشد. استفاده از آن، مزایای کاربری بی بدیلی را
در اختیار کاربر قرار می دهد. ازاین رو، در محصول تهیه شده توسط همراه اول
و آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه شریف، استفاده از
راهکار "کلمه عبور یکبار مصرف"، بر روی بستر سیم کارت به عنوان بستری کاملا
امن در ارائه خدمات ارزش افزوده تحت تلفن همراه، اقدام شده است.
ویژگی های محصول:
این سامانه دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد، این ویژگی ها عبارتند از:
o امنیت بسیار بالا (مبتنی بر سیم کارت)
o استفاده از سه روش Digital sign، Challenged-Based، Formula-Based در تولید رمز
o اعتماد بیشتر کاربران به سیستم های الکترونیک و افزایش نسبت استفاده از آن
o عدم نیاز به بستر شبکه موبایل (Disconnected)
o سهولت در استفاده با توجه به ارائه منو در برنامه تحت سیم کارت
o عدم نیاز کاربر به نصب برنامه بر روی رایانه
o کاهش هزینه استفاده با توجه به عدم نیاز به دستگاه های جانبی
o کاهش مخاطره کاربر با توجه به همراه داشتن تلفن همراه در اکثر اوقات
o امکان استفاده همزمان برای چندین سازمان
o مراقبت از کاربر به واسطه وجود PIN برای ورود به برنامه
o امکان به روز رسانی از راه دور OTA
o انعطاف پذیری زیرسیستم ها بدلیل ارائه وب-سرویس برای دسترسی توسط سامانه های مورد نظر سازمان.
اجزای محصول:
این سیستم دارای پنج بخش اصلی می باشد:
o برنامه اپلت Applet:
این برنامه بر روی سیم کارت نصب می شود و در واقع نسخه متناظر از برنامه
در اختیار کاربر است. این برنامه بصورت آفلاین کار می-کند ولیکن برای
به¬روز رسانی آن از بستر اپراتور تلفن همراه مانند پیم کوتاه امن قابل
استفاده می باشد.
o زیر سیستم مدیریت کاربران Administration:
این بخش وظیفه تعریف و به روز رسانی وضعیت کاربر را دارد. بنابراین، نقطه
شروع برای تعریف یک کاربر، برای استفاده از سرویس رمز یکبار مصرف این زیر
سیستم می باشد. این سیستم در سازمان عامل نصب می شود.
o زیر سیستم بارگذاری اپلت Applet Loader: این
بخش مکان نصب و به روز رسانی اپلت تحت سیم کارت را فراهم می سازد. با توجه
به اینکه این سیستم تحت وب می باشد بنابراین استفاده از آن برای سازمان ها
نیاز به تمهیدات ویژه ای نخواهد داشت. این سیستم در سازمان عامل نصب می
شود.
o زیرسیستم احراز هویت Authentication: این بخش رابط بین
سامانه کاربری و سیستم رمز یکبار مصرف می باشد، ازاینرو، مسوولیت شناسایی
کاربر مجاز را بر عهده دارد. به علاوه تولید اعداد تصادفی نیز توسط این
سیستم انجام می شود. این سیستم در سازمان عامل نصب می شود.
o زیر سیستم فعال سازی Activation: این
زیرسیستم وظیفه تشکیل و ارسال پیام کوتاه به منظور به روز رسانی و تغییر
وضعیت اپلت بر روی سیم کارت را بر عهده دارد. همچنین رابط بین سیستم های
نصب شده در سازمان عامل با سیتم های مورد نیاز در اپراتور و به منظور
استفاده از بستر تلفن همراه می باشد. این سیستم در سازمان اپراتور تلفن
همراه نصب می شود.
جامع هدف محصول و یا مشتریان محصول اعم از بالقوه و بالفعل:
این
محصول برای کلیه سازمان هایی که کاربران آن (شامل مشتریان و کارمندان)
وابسته به استفاده از خدمات الکترونیک می باشند، مناسب است. ازاینرو،
سازمان های ذیل با توجه به سطح استفاده از خدمات الکترونیک، به عنوان بهره
بردار معرفی می گردند:
o بانک ها: برای استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و بصورت امن.
o وزارت خانه ها: برای اجازه به مدیران ارشد به دسترسی امن به اطلاعات و در کلیه نقاط.
o سازمان ها و شرکت های بزرگ که مراکز آن در سطح کشور پراکنده می باشد: برای دسترسی امن کاربران به اطلاعات فنی در اقصا نقاط کشور.
کلیه مشترکین شرکت ایرانسل میتوانند جهت طرح شکایت مزاحمت تلفنی و یا شکایت از پیامکهای کلاهبرداری از روشهای زیر اقدام نمایند:
۱. در صورتی که سیمکارت مشترک و سیمکارتی که از طریق آن ایجاد مزاحمت شده
و یا پیامک کلاهبرداری ارسال شده است هر دو متعلق به ایرانسل باشند، مشترک
میتواند حسب مورد پس از تکمیل اصل فرم مربوط به مزاحمت تلفنی و یا فرم
مربوط به پیامک کلاهبرداری که امضاء و اثر انگشت خود را بر آن ثبت نموده
است، به یکی از نمایندگان حقوقی این شرکت در سراسر کشور مراجعه نماید.
۲. در صورتی که سیمکارت مشترک متعلق به ایرانسل باشد اما شمارهای که از
طریق آن ایجاد مزاحمت شده و یا پیامک کلاهبردای ارسال شده است اعم از
(شماره تلفن همراه و یا تلفن ثابت) متعلق به اپراتوری دیگر باشد، مانند
مورد اول، ضرورت دارد تا مشترک پس از تکمیل اصل فرم مربوط که امضاء و اثر
انگشت خود را بر آن ثبت نموده است، به یکی از نمایندگان حقوقی این شرکت در
سراسر کشور مراجعه نماید.
توجه : در صورتی که مشترک تلفن ثابت و یا تلفن همراه اپراتوری به غیر از
ایرانسل قصد شکایت از یکی از شمارههای متعلق به ایرانسل تحت عنوان مزاحمت
تلفنی را داشته باشد، ضرورت دارد موضوع را از طریق دفاتر حقوقی اپراتور
مربوط به خود پیگیری نماید. در این صورت موضوع از طریق همکاری دفتر حقوقی
اپراتور مذکور و شرکت ایرانسل پیگیری خواهد شد.
برای دریافت فرم شکایت مزاحمت تلفنی اینجا، و برای دریافت فرم شکایت از پیامکهای کلاهبرداری اینجا، کلیک کنید.
فهرست نمایندگان حقوقی ایرانسل نیز جهت اطلاع شما مشترکین عزیز، اینجا ارائه شده است.
مشترکین همراه اول برای ردیابی گوشی مفقود شده یا به سرقت رفته خود می توانند شماره سریال گوشی مفقود شده یا دزدیده شده را (مندرج بر روی جعبه گوشی) از طریق خطوط دائمی همراه اول، به یکی از طرق ذیل ارسال و سرویس ردیابی گوشی را فعال نمایند:
سرویس ردیابی گوشی |
درخواست | کددستوری |
فعالسازی سرویس | #سریال گوشی*۲۱۴۱*۱۱۱* |
غیرفعال سازی سرویس | ۲۱۴۲#*۱۱۱* |
دریافت راهنما | ۲۱۴۳#*۱۱۱* |